Hyundai přivezl do Česka další kusy i30 N Project C. Zájemci by si měli pospíšit

97 komentářů

YANR
7. prosince • 11:35

https://n-cars.net/forums/tags/problems/
A tady proč je N takový šunt neprodejný.
Konec
Nemám čas na zbytečnosti
Kdo koupí hnujdaj má o starostí postaráno

AAA
11. prosince • 17:09

Ty jsi opravdu frustrovaný ubožák

YANR
7. prosince • 10:25

https://www.express.co.uk/life-style/cars/1280568/h...
Takže ve světě jsou plné noviny,co je hnujdaj za šmejd.
Vytáhni někdy hlavu z prdele a zajimej se , než budeš něco plácat a rozdávat rozumy.

Mirek
7. prosince • 11:07

Pro tebe, jestli jsi to nepochopil, tak i30 poslední model a ne v USA, ale v Evropě. Deset a více let staré modely opravdu neřeším. Takhle ti najdu šmejdy u hodně automobilek.

YANR
7. prosince • 11:17

Pokud můžeš, přečti si tu anglickou připomínku a najdeš tam i svoje hnujdaj 30 stříbrných.
Celé ty roky to Hnujdaj tajil, tají a bude tajit, protože to neumi opravit.

Mirek
7. prosince • 18:51

Přečti si o problémech u jiných automobilek, třeba u Fordu. Mám Focus, přečti si na forech o Focusu a nebudeš se stačit divit. Rizika požárů řešila kdejaká automobilka, airbagy, brzdy také a to raději nevzpomínat podvody VW, jejich praskající řetězy... Já se ptal na poruchový motor, ten jsi řešil a uváděl jako kámen úrazu.

bob
4. prosince • 9:25

Ono je tu nablito, protože místní fórum nikdo nehlídá a neřeší. Když pak internetový psychopati vidí, že tady mají volnou ruku, tak jsou tu jako doma. Při správě fóra je potřeba být nemilosrdný a sázet banány jako o život.

YANR
4. prosince • 9:28

Samozvaný soudce i kat

Petr
4. prosince • 7:00

Tady je zase nablito od zakomplexovaných čecháčkú čůračků...

YANR
4. prosince • 9:26

V ústavu Tě pustili na internet a ty se musíš projevit jako tvrďák,co
Tak sis ulevil, dobrá a teď se vrať do cely a zpytuj svědomí. Jednou třeba taky budeš normální,ale musíš se léčit.

Petr
4. prosince • 21:15

O te potrefene huse to jist znas...:-D:-P

Pepik
3. prosince • 8:59

Takze jinak receno, plecku nikdo nechce, tak se vraci a aby to nevypadalo jako mega ostuda, tak se to poda tak, ze vlastne je super, ze se podarilo jeste par kusu sehnat pro nase lidi.. no jisteeeee

Peter(Charouz)
3. prosince • 10:02

A můžeš dodat relevantní tabulky o počtu prodejů? Nebo to máš podložené jenom tím, co jezdí u vás v ulici?

Pepik
3. prosince • 10:11

vyrobili 700 kusu pro celou Evropu a 6 bylo urceno pro CR... je to limitovana edice...po pul roce se jich minimalne 20 stahuje z EU a vraci zpet do CR, kde se maji doprodat. Tudiz ocividne tu limitku v EU nikdo nechce, kdyz jim zbyvaji kusy a musi je vracet zpet...co tam mas dal Peto?

YAN
4. prosince • 14:30

600 a 7 bylo pro Cesky trh,ale to na faktu nic nemeni

Peter(Charouz)
3. prosince • 12:40

20 neprodaných auto je teda obrovský průser.

Pepik
3. prosince • 15:04

Nejde o pruser, jde o ukazku toho, ze to proste lidi nechteji, kdyz neprodaji ani tech par kusu z limitovane edice a jest to vydavaji jako upsech CZ zastupeni, jak se jim podarilo ziskat par kusu pro nas trh... proste pokud nekdo neproda limitku, je neco spatne a ukazuje to, ze si o tom mysli vice, nez si mysli zakaznici, protoze kdyby to bylo tak zajimave, tak to vykoupiliA to jeste ruku na srdce, vetsinu prodeju delaji nakupy primo dileru... kteri to pak jako ojetinu casem poslou dal... mno co uz... maji se zatim panove z Korejskych automobilek co ucit. jeste tak 5-10 let a stahnou ztratu tak o pul roku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter(Charouz)
3. prosince • 17:08

Učit třeba od německých výrobců, kteří mají přecpaná parkoviště po celé Evropě?

Pepik
3. prosince • 19:44

Zajimave ty tvoje predstavy o plnych parkovistoch kdyz se na jejich auta cekaji mesice. Ostatne zajed do Nosovic. Tech vlaku s auty co tam stoji a tech parkovist... hruza pohledetA ve finale ani limitku nevyprodaji

Josef
4. prosince • 11:32

Protože je Bžundaj i30 na pikaču :-|

Paroubek
3. prosince • 22:13

Hovnaj sú nepojízdné vraky :-(

JaneK
4. prosince • 8:06

Tak ten svuj nepojizdnej Hovnaj dej do srotu a kup si Hyundai, to jsou dobry auta co na rozdil od toho tvyho jezdi dobre ;-)

Peter(Charouz)
3. prosince • 20:27

PS : u všech značek se na auta čeká měsíce, pokud si nevybral auto už vyrobené nebo zadané do výroby v seriovém provedení. Pokud si ho nějak nakonfiguruješ, tak se zadává do výroby a logicky čeká.

Pepik
3. prosince • 21:16

Kdyz maji plne parkoviste vsude enchapu co resis jen koncern. Chapu tve kuri oko ale o je tvuj osobni poroblemProste toto enkonje fiasko. Vracet do fabriky neprodane kusy u limitky je ostuda bez ohledu na oˇo kdo ji dela

Peter(Charouz)
3. prosince • 22:10

Ale ja to právě vůbec neřeším. Je mi jedno, co si kdo koupí. 100 lidí 100 chutí. Jenom nechápu to neustálé shazování určitých značek a to určitým okruhem lidí.

Pepik
3. prosince • 23:15

Ja neshazuji nikoho. Popisuji realitu jinak nez ji zde tlaci PR oddeleni automobilky. Kdyz se to priste stane Mazde budu to resit s Mazdou...Na druhou stranu je fakt ze nektere znacky se snazi porad navodit pocit ze jsou vice nez jsou. A jejich majitele nemajic na lepsi jsou v tom extremni

YANR
3. prosince • 22:26

No přece aby řeč nestála,jak se říká.

Peter(Charouz)
3. prosince • 20:21

Tak vytáhni paty z baráku a jeď se projet křížem krážem po Německu. Nemluvě o stovkách aut zaparkovaných na konsignaci po jednotlivých dealerstvích. Nějakou dobu jsem v prodejní automobilové branži pracoval.

YANR
3. prosince • 20:35

Než tě pro ..... nechali odejít

Peter(Charouz)
3. prosince • 21:09

Ne, po 5 letech mne přestala bavit práce s lidmi. Dobrý den(pokud vůbec), jaké máte slevy, co dáváte zadarmo. Jenže i já musím z něčeho žít a nikdo mi nic zadarmo nedá.

YANR
3. prosince • 21:19

Špatná volba značky byl ten problém,pane

YANR
3. prosince • 17:34

Toyota je jím příkladem a je to vidět na určitých prvcích designu i techniku kradou a snaží se držet krok.
V Americe dokonce čelí Hnujdaj takovéto za falešné bezpečnostní systémy .
Byly to jen diody a světýlka,nic víc.
Podvod jako hrom .

Peter(Charouz)
3. prosince • 20:16

Můžeš jmenovat jakou techniku kradou?

YANR
3. prosince • 20:39

Všechno,co jen můžou.
Okorirovat s malou změnou je pořád levnější než vlastní vývoj.
Potom ovšem jim to nefunguje jak má a řeší to lhaním a vymluvami.
Ne, není to seriózní automobilka. Už jen jejich násilná , agresivní, podbízivá až slizounska reklama.
Prostě ne.

YANR
3. prosince • 12:44

To je , protože tvrdili, že nestačí vyrábět,jak moc svět šílí po nejlepším hothatch za desetiletí.
Jak říkám, falešná PR je ošidná a nebezpečná.
A vůbec PR na celé hnujdaj je zvrácená a násilná

YANR
3. prosince • 11:08

Pár falešných PR článků z toho dobré auto neudělá a za ty peníze už jsou jiní na trhu . Ne nedává takové auto smysl,jen si honí triko hnujdaj.

+/-
2. prosince • 21:44

Nechápu, proč enkový model leží některým tolik v žaludku. H není značka, ke které bych tíhnul, ale na N flusat nelze. Je to zajímavý strojařský počin.Teď mě napadlo, že tímto modelem zřejmě celé I30 končí. Škoda, že automobilky zkouší suv na 100+1 způsobů a ne mírně vyšší karoserie typu Outback nebo Fabia II.

LOL
3. prosince • 5:47

Proč by měla končit i30? Vždyť je to slepice, co snáší zlatá vejce. Nedávno přišel facelift.

YANR
3. prosince • 11:36
Mirek
3. prosince • 20:23

Konečně píšeš něco k věci. Má to však jeden háček, není to ztráta na i30, pokud jsi ten odkaz myslel vážně, nebo tam někde něco takového je napsáno? Já to tam tedy nečetl.

YANR
3. prosince • 20:34

Najdi si taky něco sám, když Tě to tak zajímá.
A tu informaci o 4 mld. mám přímo z Nošovic. Ale nikdo Ti to nepotvrdí ale ani nevyvrati.
Mě osobně je to u zadele.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
3. prosince • 20:50

Ten odkaz znám od doby co na Autoforum vyšel, nic nového. Navíc se tady našel i jiný, kdo ho tady již nabídl k přečtení. Pokud si dobře vzpomínám, tak někde jinde psali, že se to týká aut mimo Evropu, přesněji Ameriky. Tak mám pocit, že VW tam udělalo o dost větší sekyru.

A samozřejmě znám zaručené informace "jedna paní povídala", které většinou šíří ti, co o tom nic neví a odkazují se na zaručené zdroje firem a skoro na osobní známosti s různými řediteli.
Pokud je ti to u zadele, se divím, že se tady tak snažíš.

YANR
3. prosince • 21:16

Do modulu elektronické stabilizace ESC, který zahrnuje i protiblokovací brzdový systém ABS může proniknout vlhkost, takže hrozí zkrat a následný požár. To je důvod velké svolávací akce automobilek Kia a Hyundai, kterou vyhlásili pro některé modely. Celosvětově musí do servisu zhruba 835 tisíc aut

Mirek
4. prosince • 19:00

Svolávačky má kdejaká automobilka, jak to souvisí s těmi motory?
V Nošovicích pracuje docela dost mých známých, nebavíme se moc o práci, nikdo nic takového nevzpomínal.
A že u nás taková svolávačka na poslední i30 není, se divím, nekecáš trochu?
https://svolavacky.cz/model/i30/...

YANR
5. prosince • 0:49

https://www.autoforum.cz/predstaveni/hyundai-se-pr...
A nikdo z fabriky ti nic neřekne, nesmí a ani si moc nevěří navzájem,jestli ho kámoš nepraskne.
Ono tam funguje velmi zvláštní atmosféra,opravdu je to velmi specifická fabrika

YANR
5. prosince • 0:52

A týká se to všech motorů , okopírované,trochu předělané a proto nespolehlivé.
Najdi si sám recenze ze zahraničí, protože v české kotlině se pravdy nedopatraš

Mirek
6. prosince • 20:49

Dej odkaz na svolávačky motorů na i30 z jiných států EU. Ty chceš něco dokázat, já ne, já tady tohle netvrdil a nevidím důvod hledat něco, co neexistuje.

YANR
3. prosince • 21:11

Nuda
A v těch Nošovicích mám bratra.
Zradil pro prachy

YANR
3. prosince • 6:37

A proto na ni prodělává asi 4 miliardy

JaneK
3. prosince • 1:20

Celkove na Hyundai plivou jen imbecilove co v tom ani nesedeli a plivat na Nko, to uz musi mit v palici slusne nas*ano. Uz davno neni tam co pred 10 lety, naopak je u nich videt ze na autech fakt makaj, kazda generace uplne jinde. Ne jako u Skody, ze vezmou trojkovou RS, prekapotujou to a nahodi cenu o stovky tisic vejs a vydavaj to za novej model. Porad se mi zdaj o kousek lepsi Skodovky tema simply clever kravinkama (je to fakt pouzitelny a hodi se, ale ten silenej rozdil v cene mi nejaky hacky v kufru nenahradi), ale to nebude mit dlouhyho trvani a to rikam jen proto, ze neporovnavam kvalitu vozu a ceny. V pomeru cena/vykon si uz Skoda neskrta par let. Mam dost najezdeno jak v nekolika Hyundaich, tak Skodach a zacinam pochybovat, ze dalsi auto poridim zase Skodu.

2. prosince • 20:41

Blázni Korejec v bazaru za pár korun a ještě kokos co to koupi. Nic proti poměr ceny velká výhra. Cena už vlastně ne.

LOL
3. prosince • 5:46

jakého korejce s 202kW a sportovní úpravou máš přesně na mysli?

petr r. (petrumr)
2. prosince • 19:31

nechápu jak někdo pořád věří, že škoda bude pořád zdražovat a lidi to bou stále kupovat. https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/thomas-sch... ...

YANR
2. prosince • 19:37

Ceny se velmi brzy vrátí zpět na zem

AAA
4. prosince • 11:33

YANR..a ještě k tomu je pán velkej ekonomickém ANALitik :)

YAN
4. prosince • 14:28

Hmm,to je vsechno co dokazes
jakykoliv soudny argument z tebe nevypadne,ale hulvat jsi na jednicku.
Jednou snad dospejes
Vlastne je mi te lito,
ne neni

AAA
4. prosince • 17:10

Jestli mluvíš na mě tak obecně nemusím lidi všechno vím, všechno znám a všude jsem byl ...podívej se co jsi na této diskuzi napsal jako první a pak si vyndej hlavu z pr...e

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
YAN
4. prosince • 17:15

jsi opravdu omezenec a chudak.

AAA
4. prosince • 19:32

Děkuji za diagnózu 😁 ty budeš nakonec i hodně dobrej psychiatr

homer
3. prosince • 8:01

kdy? ted jsem vracel auto z dvouletyho operaku a nabidli mi pro odkup doslova sprostou cenu a jeste sprostsi uroceni. Tak ho maj zpatky a jeste zaplatili za nedojety km - nechapu.

Medved
2. prosince • 16:26

Nka jsou fajn, rozhodne se nemají za co stydět a jsou naprosto konkurenceschopné. Kdysi vysmivani Korejci a kde jsou dnes!!!

YANR
2. prosince • 16:33

V zadeli jsou.
Dohání je splátkový kalendář a totální neprodejnost.
Čísla jen za Nošovice hovoří víc než jasně.
Ty pravdivé čísla .

AAA
2. prosince • 16:39

Pan je asi velikej odborník :)

YANR
2. prosince • 19:36

AAA
Už jen nick AAA
hovoří a dost hlasitě.
Ano , mám dost zkušeností.
Nejsem profi řidič,to ne.
Ale pracovně najezdím opravdu hodně.
Milion Km jsem měl tuším před 3-4 léty
Nebydlím v Česku,ale to snad není problém pane

AAA
2. prosince • 22:12

YANR ..jak duchaplný nick :) další milionář který má potřebu se někde vyblejt s odbornými názory v automobilovém průmyslu

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
YANR
2. prosince • 23:05

One more advice for you.
Stop being dickhead.

LOL
3. prosince • 5:44

zatím ses jako výstavní dickhead ukázal jen ty.:-D

YANR
2. prosince • 22:22

Vyčůrat, umýt ruce , držku a spát.
Unaven a nevíš co kecáš .
Dobrou noc .

Mirek
2. prosince • 20:11

Těm kilometrům věřím, jezdit napřič Sibiři, to jsou pořádné štreky. A proč tedy neoblažíš svými výplody redakci Sputniku, když už tam žiješ. Ve Sputniku potřebují takové "zaručené" informace, kterými tady obveseluješ lid.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jaryk78
2. prosince • 22:45

Miroslave, neprojevuj se jako magor. Raději pomož připravit tvému bývalému šéfíčkovi traktory na zimu. Rozmetač hnoje nahradit rozmetačem solanky, dolít fridex a ták. Hovníci jsou stejně v zimě na pikaču, tak ať jsi alespoň užitečný.

Mirek
3. prosince • 6:11

Já a magor, nepovídej. Osobně nemám potřebu u žádné automobilky zvracet jako vy pánové. Takže jestli to myslíš s těmi traktory vážně, tak šup, šup do monterek, zima začíná, ať ti ta technika řádně funguje.
A jinak, on někde napsal ve které zemi se pohybuje? Dle jeho projevu jsem pouze logicky usoudil, kde to je. A jak to tak vidím, trefil jsem se, ty mu jistě děláš šéfa.

YANR
2. prosince • 23:02

Not bad ať all
Not bad Indeed
Or other way?
Who knows
Mirek Will know for sure.
Or should I say tovarish ponimajet

YANR
2. prosince • 22:11

A zase ta závist.
To není pěkně od tebe chudáčku malý.
A žiju přesně opačně toho tvého pomateného umístění.
Chudáčku malý,zavist je opravdu špatná vlastnost.

kari
3. prosince • 15:48

Závist je nejupřímnější formou uznání. प्रभुपाद भक्तिवेदान्त स्वामी प्रभुपाद

petr r. (petrumr)
2. prosince • 17:11

četl asi spis ze škody, kde popisují nátlak na vrácení cenově dostupných aut. Tak bude za chvilku jezdit octávie z otevřenou spolujezdcovou schránkou, narazníky bez laku, klimy, rádia, plachová kola atd a ti co tady obhajují škodu si tam nalepí znak RS.

2. prosince • 18:23

Jsi debil.

Vóša
2. prosince • 16:20

Koukám, že je tady zase nalezlá Škodilská verbež !

YANR
2. prosince • 16:21

Toyota pane Hnujdaj mi vezdejší

AAA
2. prosince • 16:31

Japonec nakonec...

YANR
2. prosince • 14:36

Pospíšit proč?
Nechápu význam a existenci tohoto produktu. Není to nic zvláštního.
A je to neskutečně ošklivé. Skládačka starých golfů a Toyot a frantíků.
Zbytečnost

A.
2. prosince • 16:36

Další blb, co neseděl ani nejel v normálním Nku natož v Project C ...gratuluji k malosti. Tipuji, další mamlas co si doma honňká nad svou jedničkovou Ovcí :D

Tekmot
6. prosince • 8:19

Nad jakou škodovkou, protože mu nic jiného nezbývá, a prostě jen závidí, že mu ta jeho milovaná tradiční automobilka nic tak skvělého neumí ani nabídnout.

Tekmot
6. prosince • 11:25

Nad jakoukoli škodovkou...

AAA
2. prosince • 16:29

Ano přesně takhle mluví někdo kdo si něco takového nemůže pořídit protože na to nemá jezdící zřejmě ve 20 let starém vraku...

petr r. (petrumr)
2. prosince • 17:04

když někdo píše o kimovi, tak asi nepíše o moravoslezským autě.

YANR
2. prosince • 14:38

Zapomněl jsem ještě na focuse.
Prostě posbírali co se dalo.

JirkaN
2. prosince • 15:35

:-D To je děsnej vergl. Posledně už říkal i sám Kim: Kdo si koupí Hiundaie, nadosmrti kund@ je! Děkuji. A já si myslím, že na tom rozhodně něco bude :-D

Spei
2. prosince • 16:01

:-D:-D:-D vy jste se hledali až jste se našli

YANR
2. prosince • 16:20

To pardon,pane, já nikoho nehledal!!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
2. prosince • 20:04

Ale byla to fuška, abys tady dal první příspěvek a ještě takovou kravinu.

YANR
2. prosince • 22:05

Závist Tě jednou zabije anebo Hnujdaj.

Shrek
3. prosince • 12:39

Hiundajovci ale představili směšný vůz :-D Kdyby byla plastová vana v kufru, šlo by to použít možná na vyvážení hnoje z kravína místo pásovýho dopravníku :-D Teda kdyby na to přijali pár nevyčerpatelných mechaniků. ;-) Kimovci fakt pobaví :-D

Mirek
3. prosince • 11:05

Tvé mozkové pochody bych "chtěl" mít a ten mindrák z automobilky Hyundai, co s tebou třepe, "také".

kari
3. prosince • 10:53

Měl-li bych voliti, mnohem lépe by bylo, abych se stal krkavcem než závistivým; neboť krkavci trhají mrtvé tělo, závistiví však živé. स्वामी प्रभुपाद भक्तिवेदान्त स्वामी प्रभुपाद स्वामी प्रभुपाद भक्तिवेदान्त स्वामी प्रभुपाद स्वामी प्रभुपाद भक्तिवेदान्त स्वामी प्रभुपाद

Doporučujeme

Články odjinud