Hyundai přivezl do Česka další kusy i30 N Project C. Zájemci by si měli pospíšit

Dále přiostřená verze i30 N plná karbonu se vrací do prodeje. I nyní by však zájemci neměli zahálet, k mání je opět hrstka kusů.

Speciální verzi Project C ostrého hatchbacku Hyundai i30 N jsme měli možnost projet letos v červnu, případné zájemce o vůz však tehdy nepotěšilo, že z 600 kusů určených pro Evropu zamířilo k prodejcům v Česku pouhých 7 kusů – a zájem byl tak silný, že všechny kusy byly vlastně ihned zamluveny. Když se ale podíváte do konfigurátoru Hyundaie nyní, speciální „enko“ tam opět najdete.

O chybu v žádném případě nejde. České zastoupení nám totiž potvrdilo, že díky velkému zájmu o Project C v první vlně prodeje se podařilo vyjednat přesun dalších 20 kusů do ČR. Vozů se podle Hyundaie prodalo zatím jen pár, takže v tuto chvíli je v dealerské síti značky k dispozici více než 10 kusů Projectu C.

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Lze čekat, že ani tyto nové kousky se v nabídce dlouho neohřejí a po českých cestách bude zanedlouho jezdit skoro třicítka speciálních i30 N. Cenovka se od původního uvedení do prodeje nemění – 999.990 Kč. Project C je samozřejmě modelem, který byl uveden ještě před nedávnou modernizací i30 N.

Stačí připomenout, že za milion korun dostanete rozsáhle vyladěný hot hatch, který vychází z verze i30 N Performance, tedy s přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 202 kW (275 koní) a točivém momentu 352 N.m, který pracuje s šestistupňovou manuální převodovkou, a jeho síla míří na přední kola.

Hyundai i30 N má po faceliftu. Hot-hatch z Česka posílil a pod volant přidal pádla

Hyundai i30 N má po faceliftu. Hot-hatch z Česka posílil a pod volant přidal pádla

Project C se vyznačuje 19palcovými kovanými koly OZ, paketem dílů z uhlíkových vláken, nižší světlou výškou o 6 mm v rámci upraveného podvozku s elektronicky řízenými tlumiči, dále nechybí posílená brzdová soustava, elektronicky řízený diferenciál s omezenou svorností, výztuha v zavazadlovém prostoru nebo výfukový systém s aktivní klapkou. Rozsáhlým seznamem úprav se došlo k redukci 50 kg hmotnosti.

„Náš sportovní model i30 N se v České republice těší velké popularitě, a to nejen proto, že je vyráběný v našem výrobním závodu v Nošovicích. Zájem o limitovanou edici Project C byl v první vlně prodeje tak velký, že jsme rozhodli vyjít vstříc i dalším zájemcům o tento exkluzivní model a nabídnout na našem trhu ještě další kusy," uvedl David Pavlíček, tiskový mluvčí českého zastoupení Hyundai.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

včera | Jan Mička | 157 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 55 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků