Hyundai přivezl do Česka další kusy i30 N Project C. Zájemci by si měli pospíšit

Dále přiostřená verze i30 N plná karbonu se vrací do prodeje. I nyní by však zájemci neměli zahálet, k mání je opět hrstka kusů.

Speciální verzi Project C ostrého hatchbacku Hyundai i30 N jsme měli možnost projet letos v červnu, případné zájemce o vůz však tehdy nepotěšilo, že z 600 kusů určených pro Evropu zamířilo k prodejcům v Česku pouhých 7 kusů – a zájem byl tak silný, že všechny kusy byly vlastně ihned zamluveny. Když se ale podíváte do konfigurátoru Hyundaie nyní, speciální „enko“ tam opět najdete.

O chybu v žádném případě nejde. České zastoupení nám totiž potvrdilo, že díky velkému zájmu o Project C v první vlně prodeje se podařilo vyjednat přesun dalších 20 kusů do ČR. Vozů se podle Hyundaie prodalo zatím jen pár, takže v tuto chvíli je v dealerské síti značky k dispozici více než 10 kusů Projectu C.

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Lze čekat, že ani tyto nové kousky se v nabídce dlouho neohřejí a po českých cestách bude zanedlouho jezdit skoro třicítka speciálních i30 N. Cenovka se od původního uvedení do prodeje nemění – 999.990 Kč. Project C je samozřejmě modelem, který byl uveden ještě před nedávnou modernizací i30 N.

Stačí připomenout, že za milion korun dostanete rozsáhle vyladěný hot hatch, který vychází z verze i30 N Performance, tedy s přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 202 kW (275 koní) a točivém momentu 352 N.m, který pracuje s šestistupňovou manuální převodovkou, a jeho síla míří na přední kola.

Hyundai i30 N má po faceliftu. Hot-hatch z Česka posílil a pod volant přidal pádla

Hyundai i30 N má po faceliftu. Hot-hatch z Česka posílil a pod volant přidal pádla

Project C se vyznačuje 19palcovými kovanými koly OZ, paketem dílů z uhlíkových vláken, nižší světlou výškou o 6 mm v rámci upraveného podvozku s elektronicky řízenými tlumiči, dále nechybí posílená brzdová soustava, elektronicky řízený diferenciál s omezenou svorností, výztuha v zavazadlovém prostoru nebo výfukový systém s aktivní klapkou. Rozsáhlým seznamem úprav se došlo k redukci 50 kg hmotnosti.

„Náš sportovní model i30 N se v České republice těší velké popularitě, a to nejen proto, že je vyráběný v našem výrobním závodu v Nošovicích. Zájem o limitovanou edici Project C byl v první vlně prodeje tak velký, že jsme rozhodli vyjít vstříc i dalším zájemcům o tento exkluzivní model a nabídnout na našem trhu ještě další kusy," uvedl David Pavlíček, tiskový mluvčí českého zastoupení Hyundai.

Hyundai i30

Hyundai i30 se prezentuje jako české auto. A proč také ne, vždyť se vyrábí v Nošovicích. Hyundai i30 patří k nejprodávanějším vozům nižší střední třídy v ČR. Oblibu si získal především cenovou dostupností.

Cena, výbava, technická data •  Minitest Hyundai i30 N Project C • Hyundai i30 N Line • Minitest Hyundai i30 N Performance • Test Hyundai i30 N Fastback • Minitest Hyundai i30 kombi

TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

3.  3.  2021 | Vladimír Kadera | 25 příspěvků
TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 34 příspěvků
Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 72 příspěvků