Hyundai příští rok ukončí výrobu ix20. V Nošovicích ho nic nenahradí

Severomoravský závod automobilky Hyundai se od příštího roku plně soustředí na výrobu dvou klíčových modelů - i30 a SUV Tucson.

Po sedmi letech skončí příští rok v nošovickém závodě automobilky Hyundai montáž rodinného vozu s označením ix20.

Informaci serveru Autorevue.cz potvrdil dobře informovaný zdroj z této korejské značky.

Model, kterého se ročně vyrábělo kolem třiceti tisíc kusů (přibližně deset procent z celkové kapacity továrny), nebude na výrobní lince v Nošovicích nahrazen přímým následovníkem.

Rychlý test Hyundai ix20 1.6i 6AT: Stěhovák pro nenáročné  

Rychlý test Hyundai ix20 1.6i 6AT: Stěhovák pro nenáročné  

Továrna se má plně soustředit na produkci pro Evropu nejdůležitějších modelů, kterými jsou i30 a Tucson. SUV Tucson se daří velmi dobře a Hyundai předpokládá, že velký zájem bude také o novou generaci modelu nižší střední i30.

Třetí generace Hyundaie i30: kompakt z Nošovic vypadá jako Infiniti

Třetí generace Hyundaie i30: kompakt z Nošovic vypadá jako Infiniti

Podoba hatchbacku i jeho parametry již byly odtajněny, kombi se prvně ukáže návštěvníkům autosalonu v Ženevě příští rok v březnu. Kromě těchto dvou oblíbených karosářských variant mají z Nošovic vyjíždět také další verze i30. Potvrzena je sportovní verze divize "N", v případě kombíku se dá očekávat třeba také možnost doplnění plastů vytvářejících terénní vizáž.

Místo vozu ix20 na evropském trhu Hyundai nabídne nové malé SUV. To se ovšem nebude vyrábět na našem území.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků