Hyundai přijde se zadním náhonem do dvou let

Již v březnu jsme vás jako první informovali o plánech automobilky Hyundai. Ty počítaly s nasazením zadního náhonu a osmiválcového motoru. To vše mělo být aplikováno do velké limuzíny, která měla být primárně určena pro severoamerický trh (celá zpráva).

Od té doby se neustále množily spekulace, které často nabíraly extrémních rozměrů. Vedení americké divize automobilky se tak rozhodlo, že trochu ujasní situaci.

Zástupci automobilky potvrdili, že se pracuje na luxusním voze se zadním náhonem, který by se měl dostatn na trh do tří let. Nemá ovšem jít o limuzínu, ale o velké a luxusní kupé. Naopak byly popřeny spekulace o nasazení osmiválce. Ten jednoduše není na pořadu dne a zákazníci by se tak měli spokojit se šestiválcovým motorem, který by za určité konstelace hvězd mohl dostat přeplňování.

Každopádně i pouhé nasazení zadního náhonu je u této automobilky velkým krokem k prestižní konkurenci a absence osmiválce zas tolik bolet nebude.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků