Hyundai přijde se zadním náhonem do dvou let

Již v březnu jsme vás jako první informovali o plánech automobilky Hyundai. Ty počítaly s nasazením zadního náhonu a osmiválcového motoru. To vše mělo být aplikováno do velké limuzíny, která měla být primárně určena pro severoamerický trh (celá zpráva).

Od té doby se neustále množily spekulace, které často nabíraly extrémních rozměrů. Vedení americké divize automobilky se tak rozhodlo, že trochu ujasní situaci.

Zástupci automobilky potvrdili, že se pracuje na luxusním voze se zadním náhonem, který by se měl dostatn na trh do tří let. Nemá ovšem jít o limuzínu, ale o velké a luxusní kupé. Naopak byly popřeny spekulace o nasazení osmiválce. Ten jednoduše není na pořadu dne a zákazníci by se tak měli spokojit se šestiválcovým motorem, který by za určité konstelace hvězd mohl dostat přeplňování.

Každopádně i pouhé nasazení zadního náhonu je u této automobilky velkým krokem k prestižní konkurenci a absence osmiválce zas tolik bolet nebude.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků