Hyundai přijde se zadním náhonem do dvou let

Již v březnu jsme vás jako první informovali o plánech automobilky Hyundai. Ty počítaly s nasazením zadního náhonu a osmiválcového motoru. To vše mělo být aplikováno do velké limuzíny, která měla být primárně určena pro severoamerický trh (celá zpráva).

Od té doby se neustále množily spekulace, které často nabíraly extrémních rozměrů. Vedení americké divize automobilky se tak rozhodlo, že trochu ujasní situaci.

Zástupci automobilky potvrdili, že se pracuje na luxusním voze se zadním náhonem, který by se měl dostatn na trh do tří let. Nemá ovšem jít o limuzínu, ale o velké a luxusní kupé. Naopak byly popřeny spekulace o nasazení osmiválce. Ten jednoduše není na pořadu dne a zákazníci by se tak měli spokojit se šestiválcovým motorem, který by za určité konstelace hvězd mohl dostat přeplňování.

Každopádně i pouhé nasazení zadního náhonu je u této automobilky velkým krokem k prestižní konkurenci a absence osmiválce zas tolik bolet nebude.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků