Hyundai přijde se zadním náhonem do dvou let

Již v březnu jsme vás jako první informovali o plánech automobilky Hyundai. Ty počítaly s nasazením zadního náhonu a osmiválcového motoru. To vše mělo být aplikováno do velké limuzíny, která měla být primárně určena pro severoamerický trh (celá zpráva).

Od té doby se neustále množily spekulace, které často nabíraly extrémních rozměrů. Vedení americké divize automobilky se tak rozhodlo, že trochu ujasní situaci.

Zástupci automobilky potvrdili, že se pracuje na luxusním voze se zadním náhonem, který by se měl dostatn na trh do tří let. Nemá ovšem jít o limuzínu, ale o velké a luxusní kupé. Naopak byly popřeny spekulace o nasazení osmiválce. Ten jednoduše není na pořadu dne a zákazníci by se tak měli spokojit se šestiválcovým motorem, který by za určité konstelace hvězd mohl dostat přeplňování.

Každopádně i pouhé nasazení zadního náhonu je u této automobilky velkým krokem k prestižní konkurenci a absence osmiválce zas tolik bolet nebude.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků