Hyundai přijde s novou luxusní značkou nejprve do Číny

Jihokorejská automobilka Hyundai oficiálně potvrdila svůj záměr přijít s novou značkou, pod kterou bude prodávat své dražší a luxusnější modely. Učiní tak po vzoru automobilek Toyota a Nissan. Automobilka bude s novou prémiovou značkou debutovat na čínskem trhu. Krátce poté by se měly nové vozy rozšířit i na ostatní trhy.

Hyundai momentálně obsazuje druhou příčku na čínském řebříčku oblíbenosti dovážených vozidel. Nabídku tvořilo v loňském roce pět modelů a automobilce se v Číně podařilo prodat přes 24 tisíc vozů, přičemž největší úspěch zaznamenal rodinný minivan Matrix.
 
Rozmach luxusních vozidel na čínském trhu však rychle nabírá na obrátkách a odrazil se i na prodejích automobilů Lexus, jejichž prodeje vzrostly o 160 procent. Zvýšení prodejů zaznamenaly i automobilky Audi a Mercedes-Benz. Pod jakým názvem se hodlá Hyundai ve sféře luxusnějších vozidel pohybovat, zatím není známo, ale spuštění nové značky je předběžně naplánováno na rok 2010. Mluvit o tom, zda se luxusnější Hyundaie s novým znakem na kapotě objeví i Evropě, je zatím předčasné.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků