Z Mnichova ke Korejcům míří další člověk. A podle všeho to bude velké, protože se hovoří i o závodních tratích.
Seznamte se s pětapadesátiletým Thomasem Schemerou. Mužem, který pracoval u automobilky BMW na různých pozicích od roku 1987 a značku opouští z postu vedoucího divizí M a BMW Individual pro Ameriku. Taková doba strávená mezi výkonnými bavoráky jej podle všeho nemohla nasměrovat nikam jinam než opět mezi rychlé vozy, přičemž informace o přestupu k automobilce Hyundai asi nikoho nepřekvapí.
Korejci totiž do ostrých modelů pořádně šlapou, a že jim to jde, jsme si vyzkoušeli v rámci svezení s i30 N a Kiou Stinger. Thomas Schemera povede nově vzniklou divizi zaměřující na vysoce výkonné vozy a divizi motosportu. Na starosti bude mít optimalizaci strategie, plánování produktů, prodej a marketing rychlých vozů.
Nemusí jít přitom zrovna o ostré Hyundaie pro běžné silnice, vždyť od toho je tady divize N, ale zejména o okruhové náčiní, jak nastínil ve svém vyjádření Albert Biermann. Právě on je totiž otcem i30 N a Stingeru!
„Thomas Schemera je jedním z nejvýznamnějších odborníků v oblasti výkonných vozidel se zkušenostmi ze všech významných světových trhů. Jsem nadšený, že se k nám připojí, a jsem přesvědčen, že jeho účast přispěje k tomu, že Hyundai dostane vysoce výkonné vozy na závodní trati,“ řekl k Schemerovu přestupu Albert Biermann.
Velká spojitost existuje i mezi voz BMW a MotoGP, kde má bavorská značka už více než deset let oficiální satefy car. Pro letošní rok padla volba na nabroušené BMW M5, v budoucnu by to ale stejně dobře mohl jeden ze sedanů značky Genesis.