Hyundai představuje již páté vydání modelu Accent. Opět vyrostl

Hyundai ve světové premíéře představil nejnovější generaci modelu Accent. Podívejte se na přehled toho, co nabídne tento sedan.

Jihokorejská automobilka vyrábí model Accent od roku 1995. Světovou premiéru tedy zažila už pátá generace tohoto sedanu. Na trhu se má objevit ve třetím čtvrtletí letošního roku. 

Novinka je větší oproti svému přechodci, má lepší akceleraci a jako první vůz ve svém segmentu autonomní nouzové brždění. Přední radar varuje řidiče v případě hrozící kolice. Pokud řidič nereaguje, vozidlo automaticky použije brzdy, aby se minimalizovalo zranění. 

Nejrychlejší Hyundai z Nošovic: Verze i30 N dostane až 271 koní

Nejrychlejší Hyundai z Nošovic: Verze i30 N dostane až 271 koní

Nový Accent je poháněn 1,6 litrovým čtyřválcem s výkonem 98 kW. K němu je možné si zvolit šestistupňové manuální nebo automatické převodovky. 

Zvětšení rozměrů vozu se podepsalo na pohodlí pasažerů a také na větším kufru. Interiér vypadá stylově díky červenému prošívání sedadel nebo volantu. Do výbavy bude možné přidat také 5 nebo 7palcový barevný displej. Zmodernizovaný displej podporuje Apple CarPlay a Android Auto.

Prohlédněte si nový Accent v galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků