Hyundai představuje již páté vydání modelu Accent. Opět vyrostl

Hyundai ve světové premíéře představil nejnovější generaci modelu Accent. Podívejte se na přehled toho, co nabídne tento sedan.

Jihokorejská automobilka vyrábí model Accent od roku 1995. Světovou premiéru tedy zažila už pátá generace tohoto sedanu. Na trhu se má objevit ve třetím čtvrtletí letošního roku. 

Novinka je větší oproti svému přechodci, má lepší akceleraci a jako první vůz ve svém segmentu autonomní nouzové brždění. Přední radar varuje řidiče v případě hrozící kolice. Pokud řidič nereaguje, vozidlo automaticky použije brzdy, aby se minimalizovalo zranění. 

Nejrychlejší Hyundai z Nošovic: Verze i30 N dostane až 271 koní

Nejrychlejší Hyundai z Nošovic: Verze i30 N dostane až 271 koní

Nový Accent je poháněn 1,6 litrovým čtyřválcem s výkonem 98 kW. K němu je možné si zvolit šestistupňové manuální nebo automatické převodovky. 

Zvětšení rozměrů vozu se podepsalo na pohodlí pasažerů a také na větším kufru. Interiér vypadá stylově díky červenému prošívání sedadel nebo volantu. Do výbavy bude možné přidat také 5 nebo 7palcový barevný displej. Zmodernizovaný displej podporuje Apple CarPlay a Android Auto.

Prohlédněte si nový Accent v galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 50 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků