Hyundai představuje již páté vydání modelu Accent. Opět vyrostl

Hyundai ve světové premíéře představil nejnovější generaci modelu Accent. Podívejte se na přehled toho, co nabídne tento sedan.

Jihokorejská automobilka vyrábí model Accent od roku 1995. Světovou premiéru tedy zažila už pátá generace tohoto sedanu. Na trhu se má objevit ve třetím čtvrtletí letošního roku. 

Novinka je větší oproti svému přechodci, má lepší akceleraci a jako první vůz ve svém segmentu autonomní nouzové brždění. Přední radar varuje řidiče v případě hrozící kolice. Pokud řidič nereaguje, vozidlo automaticky použije brzdy, aby se minimalizovalo zranění. 

Nejrychlejší Hyundai z Nošovic: Verze i30 N dostane až 271 koní

Nejrychlejší Hyundai z Nošovic: Verze i30 N dostane až 271 koní

Nový Accent je poháněn 1,6 litrovým čtyřválcem s výkonem 98 kW. K němu je možné si zvolit šestistupňové manuální nebo automatické převodovky. 

Zvětšení rozměrů vozu se podepsalo na pohodlí pasažerů a také na větším kufru. Interiér vypadá stylově díky červenému prošívání sedadel nebo volantu. Do výbavy bude možné přidat také 5 nebo 7palcový barevný displej. Zmodernizovaný displej podporuje Apple CarPlay a Android Auto.

Prohlédněte si nový Accent v galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků