Hyundai představuje i30 kombi: Zavazadlový prostor nabídne 602 litrů

Z Nošovic bude po hatchbacku sjíždět i praktičtější verze modelu i30. Po upoutávce Korejci ukázali kompletní fotogalerii.

Téměř půl roku po představení hatchbacku se díváme na premiéru kombi i30. Jedná se o auto navržené a vyráběné v Evropě. 

Tomu odpovídá i střízlivější design. Tvůrci ubrali prosklení na úkor splývavé linie oken, která auto opticky snižuje. To zadní část snad ani nemůže být konzervativnější. Zepředu je kombi pochopitelně shodné s hatchbackem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Kombi je ve srovnání s hatchbackem delší, konkrétně o 246 milimetrů. Na délku měří 4 585 milimetrů, je 1 795 milimetrů široké, 1 465 milimetrů vysoké a rozvor činí 2 620 milimetrů. 

Argumentem pro koupi kombi je logicky nejčastěji zavazadlový prostor. Ten v i30 nabídne slušných 602 litrů. Po sklopení zadních sedadel je k dispozici 1 642 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Samozřejmostí je stejná armáda bezpečnostních asistentů, zahrnující systém autonomního nouzového brzdění, adaptivní tempomat, automatické přepínání dálkových světel nebo čtení dopravních značek.

Nejrychlejší Hyundai z Nošovic: Verze i30 N dostane až 271 koní

Nejrychlejší Hyundai z Nošovic: Verze i30 N dostane až 271 koní

Pod kapotou se po vzoru hatchbacku pravděpodobně objeví čtrnáctistovka o výkonu 73 kW litrový turbomotor T-GDI s 88 kilowatty a taktéž přeplňovaná čtrnáctistovka o výkonu 103 kW. Vznětový motor bude v nabídce pouze jeden, avšak ve třech výkonových variantách (70, 81 a 100 kW).

Hyundai opět v reklamě cílí na Škodu. Nová i30 je prý nejlepší liftback...

Hyundai opět v reklamě cílí na Škodu. Nová i30 je prý nejlepší liftback...

Kombi se představí na autosalonu v Ženevě. Výroba odstartuje v květnu. V průběhu roku, či na začátku příštího, by mělo dorazit i čtyřdveřové kupé na základech stejného modelu. Fanoušky hothatchů potěší, že se zřejmě Korejci konečně rozhoupají k ostré i30 N.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 150 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 83 příspěvků