Hyundai představuje i30 kombi: Zavazadlový prostor nabídne 602 litrů

Z Nošovic bude po hatchbacku sjíždět i praktičtější verze modelu i30. Po upoutávce Korejci ukázali kompletní fotogalerii.

Téměř půl roku po představení hatchbacku se díváme na premiéru kombi i30. Jedná se o auto navržené a vyráběné v Evropě. 

Tomu odpovídá i střízlivější design. Tvůrci ubrali prosklení na úkor splývavé linie oken, která auto opticky snižuje. To zadní část snad ani nemůže být konzervativnější. Zepředu je kombi pochopitelně shodné s hatchbackem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Kombi je ve srovnání s hatchbackem delší, konkrétně o 246 milimetrů. Na délku měří 4 585 milimetrů, je 1 795 milimetrů široké, 1 465 milimetrů vysoké a rozvor činí 2 620 milimetrů. 

Argumentem pro koupi kombi je logicky nejčastěji zavazadlový prostor. Ten v i30 nabídne slušných 602 litrů. Po sklopení zadních sedadel je k dispozici 1 642 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Samozřejmostí je stejná armáda bezpečnostních asistentů, zahrnující systém autonomního nouzového brzdění, adaptivní tempomat, automatické přepínání dálkových světel nebo čtení dopravních značek.

Nejrychlejší Hyundai z Nošovic: Verze i30 N dostane až 271 koní

Nejrychlejší Hyundai z Nošovic: Verze i30 N dostane až 271 koní

Pod kapotou se po vzoru hatchbacku pravděpodobně objeví čtrnáctistovka o výkonu 73 kW litrový turbomotor T-GDI s 88 kilowatty a taktéž přeplňovaná čtrnáctistovka o výkonu 103 kW. Vznětový motor bude v nabídce pouze jeden, avšak ve třech výkonových variantách (70, 81 a 100 kW).

Hyundai opět v reklamě cílí na Škodu. Nová i30 je prý nejlepší liftback...

Hyundai opět v reklamě cílí na Škodu. Nová i30 je prý nejlepší liftback...

Kombi se představí na autosalonu v Ženevě. Výroba odstartuje v květnu. V průběhu roku, či na začátku příštího, by mělo dorazit i čtyřdveřové kupé na základech stejného modelu. Fanoušky hothatchů potěší, že se zřejmě Korejci konečně rozhoupají k ostré i30 N.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků