Hyundai představuje i30 kombi: Zavazadlový prostor nabídne 602 litrů

Z Nošovic bude po hatchbacku sjíždět i praktičtější verze modelu i30. Po upoutávce Korejci ukázali kompletní fotogalerii.

Téměř půl roku po představení hatchbacku se díváme na premiéru kombi i30. Jedná se o auto navržené a vyráběné v Evropě. 

Tomu odpovídá i střízlivější design. Tvůrci ubrali prosklení na úkor splývavé linie oken, která auto opticky snižuje. To zadní část snad ani nemůže být konzervativnější. Zepředu je kombi pochopitelně shodné s hatchbackem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Kombi je ve srovnání s hatchbackem delší, konkrétně o 246 milimetrů. Na délku měří 4 585 milimetrů, je 1 795 milimetrů široké, 1 465 milimetrů vysoké a rozvor činí 2 620 milimetrů. 

Argumentem pro koupi kombi je logicky nejčastěji zavazadlový prostor. Ten v i30 nabídne slušných 602 litrů. Po sklopení zadních sedadel je k dispozici 1 642 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Samozřejmostí je stejná armáda bezpečnostních asistentů, zahrnující systém autonomního nouzového brzdění, adaptivní tempomat, automatické přepínání dálkových světel nebo čtení dopravních značek.

Nejrychlejší Hyundai z Nošovic: Verze i30 N dostane až 271 koní

Nejrychlejší Hyundai z Nošovic: Verze i30 N dostane až 271 koní

Pod kapotou se po vzoru hatchbacku pravděpodobně objeví čtrnáctistovka o výkonu 73 kW litrový turbomotor T-GDI s 88 kilowatty a taktéž přeplňovaná čtrnáctistovka o výkonu 103 kW. Vznětový motor bude v nabídce pouze jeden, avšak ve třech výkonových variantách (70, 81 a 100 kW).

Hyundai opět v reklamě cílí na Škodu. Nová i30 je prý nejlepší liftback...

Hyundai opět v reklamě cílí na Škodu. Nová i30 je prý nejlepší liftback...

Kombi se představí na autosalonu v Ženevě. Výroba odstartuje v květnu. V průběhu roku, či na začátku příštího, by mělo dorazit i čtyřdveřové kupé na základech stejného modelu. Fanoušky hothatchů potěší, že se zřejmě Korejci konečně rozhoupají k ostré i30 N.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků