Hyundai představuje i30 kombi: Zavazadlový prostor nabídne 602 litrů

Z Nošovic bude po hatchbacku sjíždět i praktičtější verze modelu i30. Po upoutávce Korejci ukázali kompletní fotogalerii.

Téměř půl roku po představení hatchbacku se díváme na premiéru kombi i30. Jedná se o auto navržené a vyráběné v Evropě. 

Tomu odpovídá i střízlivější design. Tvůrci ubrali prosklení na úkor splývavé linie oken, která auto opticky snižuje. To zadní část snad ani nemůže být konzervativnější. Zepředu je kombi pochopitelně shodné s hatchbackem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Kombi je ve srovnání s hatchbackem delší, konkrétně o 246 milimetrů. Na délku měří 4 585 milimetrů, je 1 795 milimetrů široké, 1 465 milimetrů vysoké a rozvor činí 2 620 milimetrů. 

Argumentem pro koupi kombi je logicky nejčastěji zavazadlový prostor. Ten v i30 nabídne slušných 602 litrů. Po sklopení zadních sedadel je k dispozici 1 642 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Samozřejmostí je stejná armáda bezpečnostních asistentů, zahrnující systém autonomního nouzového brzdění, adaptivní tempomat, automatické přepínání dálkových světel nebo čtení dopravních značek.

Nejrychlejší Hyundai z Nošovic: Verze i30 N dostane až 271 koní

Nejrychlejší Hyundai z Nošovic: Verze i30 N dostane až 271 koní

Pod kapotou se po vzoru hatchbacku pravděpodobně objeví čtrnáctistovka o výkonu 73 kW litrový turbomotor T-GDI s 88 kilowatty a taktéž přeplňovaná čtrnáctistovka o výkonu 103 kW. Vznětový motor bude v nabídce pouze jeden, avšak ve třech výkonových variantách (70, 81 a 100 kW).

Hyundai opět v reklamě cílí na Škodu. Nová i30 je prý nejlepší liftback...

Hyundai opět v reklamě cílí na Škodu. Nová i30 je prý nejlepší liftback...

Kombi se představí na autosalonu v Ženevě. Výroba odstartuje v květnu. V průběhu roku, či na začátku příštího, by mělo dorazit i čtyřdveřové kupé na základech stejného modelu. Fanoušky hothatchů potěší, že se zřejmě Korejci konečně rozhoupají k ostré i30 N.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků