Hyundai představuje crossover na vodík. Sériové podobě je velmi blízko

Mimo klasického elektrické pohonu se chtějí Korejci soustředit i na palivové články.
Hyundai představuje crossover na vodík. Sériové podobě je velmi blízko

V Soulu představil Hyundai vůz celkem prostě nazvaný "Next Generation FCEV". Zkratka znamená Fuel-Cell Electric Vehicle, tedy elektromobil na palivové články. Crossover vychází z konceptu FE Fuel Cell, který se představil v březnu na letošním ženevském autosalonu. Nyní je mnohem blíže sériové podobě.

Až skutečně k prodeji takového modelu dojde, má poskytnout dojezd 580 kilometrů. Designově kráčí novinka ve stopách odvážně tvarovaného modelu Kona. Palivové články už Hyundai použil u modelů ix35 a Tucson, novinka by však mohla být o něco dostupnější.

Hyundai útočí. V Evropě chce být nejprodávanější asijskou značkou

Hyundai útočí. V Evropě chce být nejprodávanější asijskou značkou

Bližší technické specifikace zůstávají zatajeny, ale dle spekulací má crossover dostat elektromotor o výkonu 120 kW a maximálním točivém momentu 400 Nm. Pohánět má přední kola a zásoben elektřinou bude z palivových článků, které spotřebovávají vodík. Bližší informace o plánech na sériovou výrobu zatím automobilka nezveřejnila.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 27 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků