Hyundai představuje crossover na vodík. Sériové podobě je velmi blízko

Mimo klasického elektrické pohonu se chtějí Korejci soustředit i na palivové články.
Hyundai představuje crossover na vodík. Sériové podobě je velmi blízko

V Soulu představil Hyundai vůz celkem prostě nazvaný "Next Generation FCEV". Zkratka znamená Fuel-Cell Electric Vehicle, tedy elektromobil na palivové články. Crossover vychází z konceptu FE Fuel Cell, který se představil v březnu na letošním ženevském autosalonu. Nyní je mnohem blíže sériové podobě.

Až skutečně k prodeji takového modelu dojde, má poskytnout dojezd 580 kilometrů. Designově kráčí novinka ve stopách odvážně tvarovaného modelu Kona. Palivové články už Hyundai použil u modelů ix35 a Tucson, novinka by však mohla být o něco dostupnější.

Hyundai útočí. V Evropě chce být nejprodávanější asijskou značkou

Hyundai útočí. V Evropě chce být nejprodávanější asijskou značkou

Bližší technické specifikace zůstávají zatajeny, ale dle spekulací má crossover dostat elektromotor o výkonu 120 kW a maximálním točivém momentu 400 Nm. Pohánět má přední kola a zásoben elektřinou bude z palivových článků, které spotřebovávají vodík. Bližší informace o plánech na sériovou výrobu zatím automobilka nezveřejnila.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 9 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků