Hyundai představil facelift pro i40 a i30, ostrou i30 Turbo a i20 Coupe

Seznam kapitol
  1. Hyundai i40, i30, i30 Turbo, i20 Coupe
  2. Fotogalerie

Hyundai si na dnešní den připravil hromadné odhalení hned několika novinek. Automobilka představila facelift pro i40 a i30, zároveň odhalila také sportovně střiženou i30 Turbo a aby toho nebylo málo, přidala ještě třídveřovou i20 Coupe.

Test ojetiny: Hyundai i30 CW na LPG - má to smysl?

Test ojetiny: Hyundai i30 CW na LPG - má to smysl?

Modernizovaná i40 dostala design upravený podle vzoru nového modelu Genesis. Jiný je přední nárazník a měnil se také design litých kol. Naftové motory plní normu Euro 6, samozřejmostí je přítomnost systému start/stop a do nabídky přichází sedmistupňová automatická převodovka dostupná v kombinaci s výkonnější dieselovou sedmnáctistovkou. Hyundai i40 nabídne nově také adaptivní tlumiče na zadní nápravě, čtení dopravních značek a systém Smart High Beam, který automaticky přepíná dálková světla.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modernizace pro i40 změnila tvář automobilu. Designově navazuje na Genesis.

Facelift i30 se po stránce designu nese v podobném duchu. Navíc ovšem designéři přidali odstíny Polar White, Orange Caramel a Jet Black. V nabídce motorizací vystřídal starší benzinovou čtrnáctistovku Gamma s výkonem 74 kW (100 k) novější čtyřválec Kappa. Výkon zůstal stejný, ale novinka je lehčí, úspornější a produkuje méně emisí. Naftovou šestnáctistovku a benzinový čtyřválec 1.6 GDI můžete taktéž spojit se sedmistupňovou automatickou převodovkou.

Megatest 11 kombi nižší střední třídy: Nejlepší je Octavia

Megatest 11 kombi nižší střední třídy: Nejlepší je Octavia

Největší novinkou faceliftu pro i30 je příchod ostré verze Turbo. Ta má pod kapotou přeplňovaný motor o objemu 1,6 litru, výkon činí 137 kW (186 k) a točivý moment dosahuje na 265 Nm. Stovku i30 Turbo zvládne za osm sekund a maximálně se rozjede na 219 km/h. Podvozek dostal sportovnější nastavení, měnilo se řízení a pro Turbo byla připravena také nová osmnáctipalcová kola.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai i30 Turbo poznáte podle výraznější masky, decentního spoileru nebo dvojice koncovek výfuku. Celkově auto nevypadá vůbec špatně. 

Čtvrtou dnešní premiérou z dílny automobilky Hyundai je třídveřová verze modelu i20, která dostala ambiciózní označení Coupe. Podle oficiální tiskové zprávy nejde o jednoduchou přestavbu základního hatchbacku. Coupe má údajně jiné všechny sloupky a úplně jinou siluetu. Navzdory dynamicky střižené karoserii se ale máme těšit na prostorný zavazadelník, který zvládne 336 litrů.

Nový Hyundai i20 vs. nová Škoda Fabia: První tabulkový duel

Nový Hyundai i20 vs. nová Škoda Fabia: První tabulkový duel

V nabídce motorizací pro Coupe najdeme dva naftové motory (1,1 l/75 k, 1,4 l/90 k) a dvě benzinové jednotky (1,25 l/84 k, 1,4 l/100 k). Později dorazí ještě litrový přeplňovaný tříválec. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Hyundai i40, i30, i30 Turbo, i20 Coupe
  2. Fotogalerie
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků