Hyundai představil facelift pro i40 a i30, ostrou i30 Turbo a i20 Coupe

Seznam kapitol
  1. Hyundai i40, i30, i30 Turbo, i20 Coupe
  2. Fotogalerie

Hyundai si na dnešní den připravil hromadné odhalení hned několika novinek. Automobilka představila facelift pro i40 a i30, zároveň odhalila také sportovně střiženou i30 Turbo a aby toho nebylo málo, přidala ještě třídveřovou i20 Coupe.

Test ojetiny: Hyundai i30 CW na LPG - má to smysl?

Test ojetiny: Hyundai i30 CW na LPG - má to smysl?

Modernizovaná i40 dostala design upravený podle vzoru nového modelu Genesis. Jiný je přední nárazník a měnil se také design litých kol. Naftové motory plní normu Euro 6, samozřejmostí je přítomnost systému start/stop a do nabídky přichází sedmistupňová automatická převodovka dostupná v kombinaci s výkonnější dieselovou sedmnáctistovkou. Hyundai i40 nabídne nově také adaptivní tlumiče na zadní nápravě, čtení dopravních značek a systém Smart High Beam, který automaticky přepíná dálková světla.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modernizace pro i40 změnila tvář automobilu. Designově navazuje na Genesis.

Facelift i30 se po stránce designu nese v podobném duchu. Navíc ovšem designéři přidali odstíny Polar White, Orange Caramel a Jet Black. V nabídce motorizací vystřídal starší benzinovou čtrnáctistovku Gamma s výkonem 74 kW (100 k) novější čtyřválec Kappa. Výkon zůstal stejný, ale novinka je lehčí, úspornější a produkuje méně emisí. Naftovou šestnáctistovku a benzinový čtyřválec 1.6 GDI můžete taktéž spojit se sedmistupňovou automatickou převodovkou.

Megatest 11 kombi nižší střední třídy: Nejlepší je Octavia

Megatest 11 kombi nižší střední třídy: Nejlepší je Octavia

Největší novinkou faceliftu pro i30 je příchod ostré verze Turbo. Ta má pod kapotou přeplňovaný motor o objemu 1,6 litru, výkon činí 137 kW (186 k) a točivý moment dosahuje na 265 Nm. Stovku i30 Turbo zvládne za osm sekund a maximálně se rozjede na 219 km/h. Podvozek dostal sportovnější nastavení, měnilo se řízení a pro Turbo byla připravena také nová osmnáctipalcová kola.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai i30 Turbo poznáte podle výraznější masky, decentního spoileru nebo dvojice koncovek výfuku. Celkově auto nevypadá vůbec špatně. 

Čtvrtou dnešní premiérou z dílny automobilky Hyundai je třídveřová verze modelu i20, která dostala ambiciózní označení Coupe. Podle oficiální tiskové zprávy nejde o jednoduchou přestavbu základního hatchbacku. Coupe má údajně jiné všechny sloupky a úplně jinou siluetu. Navzdory dynamicky střižené karoserii se ale máme těšit na prostorný zavazadelník, který zvládne 336 litrů.

Nový Hyundai i20 vs. nová Škoda Fabia: První tabulkový duel

Nový Hyundai i20 vs. nová Škoda Fabia: První tabulkový duel

V nabídce motorizací pro Coupe najdeme dva naftové motory (1,1 l/75 k, 1,4 l/90 k) a dvě benzinové jednotky (1,25 l/84 k, 1,4 l/100 k). Později dorazí ještě litrový přeplňovaný tříválec. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Hyundai i40, i30, i30 Turbo, i20 Coupe
  2. Fotogalerie
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 7 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků