Hyundai představí nový přeplňovaný tříválec 0,8 pro i10

Blížící se frankfurtský autosalon využije Hyundai pro představení svého nového pohonného agregátu určeného nejmenšímu modelu z nabídky. Novinka v podobě přeplňovaného tříválce o objemu 800 ccm se přitom představila již v březnu v Ženevě, kde se stala součástí úsporného konceptu i10 i-Blue. Začátkem příštího roku zařadí automobilka tento agregát po drobných úpravách do nabídky, kde zaujme svými parametry.

Nový zážehový motor disponuje výkonem 66 kW/90 koní a vyznačuje se spotřebou kolem 4,2 l/100 km i nízkým množstvím vyprodukovaných splodin. Agregát se přitom zřejmě stane součástí úsporné verze označené, jako i-Blue, která se zřejmě taky představí až začátkem příštího roku. Ta by sice měla být o něco dražší, než model s výbavou Style a 1,2 litrovým agregátem, avšak „odměnou“ za vyšší pořizovací náklady bude řada úsporných prvků, jako třeba systém start and stop nebo pneumatiky s nižším valivým odporem.
Novému tříválci 0,8 ale nelze upřít výhodnost při jízdách po městě a při minimálním vozu, na dálnicích a při delším cestování to už však bude o všem jiném než o komfortu.
Klepněte pro větší obrázek 
Hyundai i10 i-Blue koncept z letošního ženevského autosalonu
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků