Hyundai předal flotilu vozidel pro Mistrovství světa v kopané

Hyundai Motor Company již oficiálně zahájila své sponzorské aktivity spojené s letošním mistrovstvím světa v kopané. Tyto aktivity spočívají v poskytnutí přibližně tisíce vozidel a množství autobusů pro Organizační výbor FIFA (OC).

Při předávání symbolického stříbrného klíče předsedovi organizačního výboru Franzi Beckenbaueru řekl výkonný vicepresident firmy Hyundai Motor, pan Su-Kil Lee, že společnost se již těšila na zahájení svého hlavního sponzoringového programu: “Hyundai se již nějaký čas těší na tuto chvíli. Společnost už zahájila celosvětové marketingové akce, ale přeprava VIP návštěvníků tvoří jádro našeho současného sponzoringu. Je to platforma pro seznámení milionů diváků s našimi výrobky. Jsme potěšeni tím, že můžeme přepravovat všechny, kdo se nějak zasloužili o to, že toto mistrovství bude nezapomenutelné, zvláště hráče a činovníky FIFA.”

Sponzoring se nezaměřuje jen na dodávku celé VIP flotily vozů, která se skládá z modelů Sonata, Grandeur, Trajet, Tucson, Santa Fe a H-1. Hyundai také poskytne technickou podporu během celého šampionátu. Korejská automobilka bude také sponzorovat autobusy a to včetně těch, které budou použity pro přepravu všech 32 týmů. Za tímto účelem podepsala firma Hyundai smlouvu s firmou Buskon 2006 GmbH, což je konsorcium tří německých autobusových přepravců. Konsorcium dodá přibližně 2 700 jednotkových dní autobusů různých značek. Týmové autobusy budou označeny logy FIFA a Hyundai. Označení autobusů bylo navrženo organizačním výborem mistrovství světa.

Hyundai sponzoruje mistrovství světa v kopané již od roku 1999 a v roce 2002 sponzorovala firma první velkou fotbalovou akci pořádanou v Asii, mistrovství světa v kopané konané v Koreji a Japonsku. Celá akce stejně jako doprovodné akce zaměřené na zákazníky byly velice úspěšné a pomohly firmě Hyundai dostat se do srdcí milionů fotbalových fanoušků.

Společnost Hyundai, která již podepsala s organizací FIFA smlouvu o sponzoringu, která zahrnuje mistrovství světa konaná v letech 2010 a 2014, hodlá dále budovat své spojení s fotbalovými fanoušky i během letošního mistrovství světa. Hyundai poskytne svým zákazníkům velké množství vstupenek a stane se také jedním ze čtyř hlavních partnerů akcí pořádaných organizací FIFA pro fanoušky, jako jsou veřejné přímé přenosy a zábava pro fandy kteří nesehnali lístky přímo na stadion.

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků