Hyundai pracuje na tempomatu s umělou inteligencí. Chce být první na světě

uku  |  22. 10. 2019 17:08

Hyundai je prostě nejlepší, je to modla.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  22. 10. 2019 17:28

Ono kdyby si majitelé Hiundajů naloupali ze šourku šupiny, mohli by si uvařit polévku ... My normální ale raději použijem kuře, zeleninu a nudličky a tak Hiunday nebrat

Odpovědět  |   | 
Kim  |  22. 10. 2019 17:33

Kdo si koupí Hjundaye, na dosmrti k.und.a je. Děkuju.

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 10. 2019 18:04

V tom případě máš nejméně dva.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 10. 2019 22:05

Copak dělá asi Rokyta ex Acz, mění nicky.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  23. 10. 2019 07:36

Jé Mirek, dobrej den přeji. Co dělám já, to Vy se můžete leda tak domnívat. Ale mrzí mne, že jste nebyl varován, za to se omlouvám. Takže speciálně pro Mirka, který si může koupit co chce, ale aby měl dopředu všechny informace. "Kdo si koupí Hjůndaje, na dosmrti k.u.n.d.a je. Děkuju". Tak už nyní alespoň víte

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  23. 10. 2019 19:35

Mám proti tobě výhodu, nevlastním auto Hyundai, nejsem trotl jako ty, kterého vyštípali z auto.cz, nemám žádnou automobilku, které nemůžu přijít na jméno, no zkrátka se nepotřebuji ztrapňovat jako ty.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  23. 10. 2019 08:09

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani tu káru.

Odpovědět  |   | 
Puk  |  22. 10. 2019 19:59

Jak muzete vedet, ze klasicka polevka je lepsi nez polevka z naloupanych supinek ze sourku... jo aha... no jo no...

Odpovědět  |   | 
Kerb  |  23. 10. 2019 08:10

Zabil :D

Odpovědět  |   | 
gurmán  |  23. 10. 2019 13:30

Podle množství těch smajlíků to asi myslel ironicky. To by ovšem šlo vyložit i tak, že ve skutečnosti se mu zdála lepší ta druhá ...

Odpovědět  |   | 
Yearling  |  22. 10. 2019 17:11

...V praxi to znamená, že systém bude sbírat podněty od řidiče, například jeho nejčastěji vybranou vzdálenost od vozidla před ním, nejčastěji stanovenou rychlost, reakční čas nebo razanci zrychlení při předjíždění. Tyto zvyky se systém naučí a pro příště, v nejvíce obdobných podmínkách na silnici, už bude schopen autonomně provádět stejné zásahy do řízení jako dříve řidič....

- znamená, že jestliže řidič bude jezdit jako prase (a nebo mírněji řečeno "nepředpisově" ), automat bude potom jezdit stejně??

Odpovědět  |   | 

ano.

Odpovědět  |   | 
gurmán  |  23. 10. 2019 13:44

Není to poněkud v rozporu s větou:
"SCC-ML má být rovněž naprogramováno tím způsobem, aby se neučilo nebezpečné chování na silnici či řidičské zlozvyky zvyšující riziko nehody. " ?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 10. 2019 18:02

Strojove uceni. Ale predpokladam, ze system nebude odkazan vyhradne na uzivatelska data. To by se auto stalo ve spouste pripadu automaticky zbrani

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 10. 2019 18:07

Také jsem to tak chápal, např. inteligentní lepič. Pokud by nebylo nějaké omezení o čemž se zde nepíše.

Odpovědět  |   | 
Miko  |  22. 10. 2019 18:51

Ale toto je hundai, nie das koncern. Tam by to "jezdit jako prase" sedelo ...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 10. 2019 14:48

Podle toho, co vidim kolem sebe, tak to na hyundai docela sedne. Vypada to, ze i majitelw i10 si mysli, ze majo verzi N

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 10. 2019 18:55

Toš panoptická Hovnica, to bude jezdit asi jako když vám upadne kolečko od nákupního vozíku. Sliby chyby a humor pro okolí. Ať si šuchtí své 3 x obtočené péra kolem pasu, však ono nic netrvá věčně. Ani Hovnica

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  23. 10. 2019 08:34

To chci, naučím tempomat vybržďovat rychlejší a najíždět na pomalejší.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  23. 10. 2019 11:20

Tak dnešní a-tempomat ve VW a vzdalující se mládí ze mě už udělal v podstatě německého řidiče. Klidnějšího, nikam se extra necpoucího, nespěchajícího za každých okolností a bez ohledu na podmínky. Drobné přizpůsobení např vzdálenosti a rychlosti rozjezdů bych ale uvítal, protože ve městě je potřeba se prostě lepit a zrychlovat ryhleji, ale na dálnici si dám klidně odstup. A to je dnes potřeba pořád kolíbkou měnit a kolikrát i v systému měnit eco-sport na ty rozjezdy.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  23. 10. 2019 11:56

Ale ad. tempomat tak přeci funguje, že se ve městě "lepí" a na dálnici si nechá odstup. Můžu si volit ze 3 úrovní, ale vždy je to odstup časový a ne vzdálenost. To znamená, že logicky, na dálnici mi nechá tak 50 metrů a v koloně jsem pár metrů za autem.

Nebo ad. tempomat ve VW nechává mezeru pořád stejnou bez ohledu na rychlost aut?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  23. 10. 2019 12:57

Ať bude autonomní jízda sebelepší tak za nehodu to odnese stejně řidič-neřidič.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 10. 2019 17:20

VW má zase inteligentní Lane Assist. Už několik let. Má to i Hyundai?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  23. 10. 2019 19:58

Jestli to bude učenlivý tempomat, naučí se i nectnosti mnohých řidičů? Pokud ano, tak to potom bude stát za to, aby se člověk bál vyjet na silnici, když i tempomat bude umět "zlo"zvyky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 10. 2019 20:42

'SCC-ML má být rovněž naprogramováno tím způsobem, aby se neučilo nebezpečné chování na silnici či řidičské zlozvyky zvyšující riziko nehody.'

Ucitele si dlouhodobe stezuji, ze decka maji problem pochopit obsah textu

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  23. 10. 2019 21:25

To je sice pěkné, ale potom nemají psát, že "V praxi to znamená, že systém bude sbírat podněty od řidiče, například jeho nejčastěji vybranou vzdálenost od vozidla před ním, nejčastěji stanovenou rychlost, reakční čas nebo razanci zrychlení při předjíždění. Tyto zvyky se systém naučí a pro příště, v nejvíce obdobných podmínkách na silnici, už bude schopen autonomně provádět stejné zásahy do řízení jako dříve řidič."
To potom zavání tím, že propaganda slibuje něco, co v reálu vůbec nebude fungovat, nebo snad bude fungovat, ale podle které slíbené části?
Neměli by potom raději psát, že to bude fungovat podle předpisů? Asi neměli, neboť to vylučuje prakticky vše, co výše slibují, a to by se řidičům asi líbilo, jako tempomat, který dodržuje rychlosti stanovené dopravními značkami a nepůjde vypnout. Něco takového tady již před časem proběhlo a s kladným ohlasem se to vůbec nesetkalo.
Neboj, já to četl celé a pochopil, bzzzuku.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 10. 2019 22:10

Ja tam vidim dva paradoxy. Jednak 'v nejvíce obdobných podmínkách' a druhak proc by umela inteligence pouzivala tempomat nastaveny podle jednotliveho ridice?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 10. 2019 11:20

Mi připadá dost divné cokoli slibovat, zjevně i mimo předpisy. Pochybuji, že dostane takový tempomat schválení, pokud bude jakkoliv podporovat jízdu mimo předpisy. I tempomat je pomocník, asistent, a jistě, v EU tím tuplem, nikdo nepovolí jakéhokoliv asistenta, který by podporoval jízdu mimo předpisy.
Auto si také řidič nastaví podle sebe, sedadla, volant..., takže v tom až tak moc divnost nespatřuji. Jen se mi zdá, že ta personalizace jízdy bude velice malá, pokud má být splněna podmínka, že nepovolí nic, co by bylo mimo předpisy, neumožní zlozvyky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 10. 2019 17:31

Hlavne pri plne autonomii se rizeni nevenujes, takze ti muzes byt sumak, jakym stylem auto jede, ne (tim spise v perfektne vybavenem a odhlucnenem interieru)?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 10. 2019 21:24

Také se to tak dá říci. Navíc v plně autonomním se nemá od koho učit.

Odpovědět  |   | 

Tohle je ale super nápad. Jedna věc co mi vadí na autonomním řízení Tesly je, že prostě řídí jinak... Něco jako když svěříte řízení manželce a vy jste jak na trní protože do zatáčky vjíždí jinou rychlostí a stylem než byste vjeli vy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 34 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A