Hyundai potvrdil další ostré verze. Dočká se i20 i SUV Tucson

Letos žádný ostrý Hyundai nebude. Polo GTI a Cupra Ateca ale dostanou své korejské rivaly už v příštím roce.

Není to tak dávno, co jsme vám v testu Hyundai i20 říkali, že má dobře nakročeno k ostré verzi. Produkce takového vozu však byla otázkou spekulací a možného rivala pro Ford Fiesta ST jsme tak mohli jen marně vyhlížet.

Jak už bylo řečeno, letos to koňmi v novinkách Hyundai hýřit nebude. Mají spousty práce s vylepšováním elektromobilů, jako je třeba Kona Electric. Letos nás také čeká omlazená rodina modelů Ioniq a další zástupy plug-in hybridů.

TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Spekulace o tom, že model i20 bude příštím modelem N se však právě potvrdily britskému magazínu Autocar. Co tedy můžeme čekat? Určitě se připravte na světle modrý hatchback s červeným pruhem na nárazníku, lepší brzdy, výkonnější motor a určitě i adaptivní tlumiče.

i20 N se má totiž stát odrazem i30 N (v galerii) a i30 N Fastback. Jako ideálního kandidáta pod kapotou vidíme zážehovou jedna-šestku, kterou můžete znát například z crossoveru Kona. Už takhle má výkon 130 kW (177 koní) a dostat ho na dvou stovku určitě nebude problém. Tím by se krásně dostal do teritoria svého možného rivala v podobě Fiesty ST.

Hyundai se nezúčastní autosalonu v Ženevě. Sesterská Kia však ano

Hyundai se nezúčastní autosalonu v Ženevě. Sesterská Kia však ano

Dalším ostrým modelem po i20 pak bude Tucson. Ten by měl dorazit hned poté a bude se snažit vypálit rybník autům, jako je Cupra Ateca. Jinými slovy další čtyřkolka s výkonem přes tři sta koní je už na cestě.

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

dnes | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků