Hyundai potvrdil další ostré verze. Dočká se i20 i SUV Tucson

Letos žádný ostrý Hyundai nebude. Polo GTI a Cupra Ateca ale dostanou své korejské rivaly už v příštím roce.

Není to tak dávno, co jsme vám v testu Hyundai i20 říkali, že má dobře nakročeno k ostré verzi. Produkce takového vozu však byla otázkou spekulací a možného rivala pro Ford Fiesta ST jsme tak mohli jen marně vyhlížet.

Jak už bylo řečeno, letos to koňmi v novinkách Hyundai hýřit nebude. Mají spousty práce s vylepšováním elektromobilů, jako je třeba Kona Electric. Letos nás také čeká omlazená rodina modelů Ioniq a další zástupy plug-in hybridů.

TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Spekulace o tom, že model i20 bude příštím modelem N se však právě potvrdily britskému magazínu Autocar. Co tedy můžeme čekat? Určitě se připravte na světle modrý hatchback s červeným pruhem na nárazníku, lepší brzdy, výkonnější motor a určitě i adaptivní tlumiče.

i20 N se má totiž stát odrazem i30 N (v galerii) a i30 N Fastback. Jako ideálního kandidáta pod kapotou vidíme zážehovou jedna-šestku, kterou můžete znát například z crossoveru Kona. Už takhle má výkon 130 kW (177 koní) a dostat ho na dvou stovku určitě nebude problém. Tím by se krásně dostal do teritoria svého možného rivala v podobě Fiesty ST.

Hyundai se nezúčastní autosalonu v Ženevě. Sesterská Kia však ano

Hyundai se nezúčastní autosalonu v Ženevě. Sesterská Kia však ano

Dalším ostrým modelem po i20 pak bude Tucson. Ten by měl dorazit hned poté a bude se snažit vypálit rybník autům, jako je Cupra Ateca. Jinými slovy další čtyřkolka s výkonem přes tři sta koní je už na cestě.

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků