Hyundai potvrdil další ostré verze. Dočká se i20 i SUV Tucson

Letos žádný ostrý Hyundai nebude. Polo GTI a Cupra Ateca ale dostanou své korejské rivaly už v příštím roce.

Není to tak dávno, co jsme vám v testu Hyundai i20 říkali, že má dobře nakročeno k ostré verzi. Produkce takového vozu však byla otázkou spekulací a možného rivala pro Ford Fiesta ST jsme tak mohli jen marně vyhlížet.

Jak už bylo řečeno, letos to koňmi v novinkách Hyundai hýřit nebude. Mají spousty práce s vylepšováním elektromobilů, jako je třeba Kona Electric. Letos nás také čeká omlazená rodina modelů Ioniq a další zástupy plug-in hybridů.

TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Spekulace o tom, že model i20 bude příštím modelem N se však právě potvrdily britskému magazínu Autocar. Co tedy můžeme čekat? Určitě se připravte na světle modrý hatchback s červeným pruhem na nárazníku, lepší brzdy, výkonnější motor a určitě i adaptivní tlumiče.

i20 N se má totiž stát odrazem i30 N (v galerii) a i30 N Fastback. Jako ideálního kandidáta pod kapotou vidíme zážehovou jedna-šestku, kterou můžete znát například z crossoveru Kona. Už takhle má výkon 130 kW (177 koní) a dostat ho na dvou stovku určitě nebude problém. Tím by se krásně dostal do teritoria svého možného rivala v podobě Fiesty ST.

Hyundai se nezúčastní autosalonu v Ženevě. Sesterská Kia však ano

Hyundai se nezúčastní autosalonu v Ženevě. Sesterská Kia však ano

Dalším ostrým modelem po i20 pak bude Tucson. Ten by měl dorazit hned poté a bude se snažit vypálit rybník autům, jako je Cupra Ateca. Jinými slovy další čtyřkolka s výkonem přes tři sta koní je už na cestě.

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

včera | Vladimír Kadera | 52 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků