Hyundai postaví druhou továrnu v Indii

Rychle rostoucí trh v Indii je strategicky důležitý pro budoucnost firmy Hyundai. Nová továrna bude vyrábět nástupce modelu Atos a přidá roční kapacitu 150 tisíc vozů. Do roku 2007 se roční kapacita zvýší na 400 tisíc vozů.
Hyundai postaví druhou továrnu v Indii

Hyundai Motor Co. postaví v Indii druhou továrnu, řekl předseda a generální ředitel Hyundai Motor Co. Chung Mong-Koo během inspekční cesty ve výrobním komplexu v přístavním městě Chennai na jihovýchodě země.

“Hyundai Motor India Ltd. (HMIL) bude sloužit jako jedno z našich globálních výrobních center. Indie má společně s Brazílií, Ruskem a Čínou největší růstový potenciál a proto jsou to také trhy budoucnosti,“ řekl pan Chung.

Druhá továrna firmy HMIL s roční výrobou 150 tisíc vozů bude postavena na pozemku o rozloze 2,1 milionu čtverečních metrů vedle již existujícího závodu v Chennai. Stavební práce začnou v dubnu tohoto roku. Poté co bude stavba v roce 2007 dokončena, zvýší se roční výrobní kapacita firmy HMIL na 400 tisíc vozů. Kromě Indie budou vozy vyrobené v Chennai distribuovány také v Evropě, Latinské Americe a na okolních trzích včetně Blízkého Východu. Druhý závod bude vyrábět nástupce modelu Atos, což je velmi úspěšný vůz vyráběný firmou HMIL. HMIL doufá, že v Indii dosáhne do roku 2007 tržního podílu dvacet či více procent.

Indie se stala jedním z nejvíce rostoucích trhů na světě díky rychlému růstu střední třídy a jejího čistého příjmu. V roce 2003 dosáhly prodeje vozů v Indii hodnoty 650 tisíc automobilů a tento počet se v minulém roce zvýšil na 800 tisíc. Podle předpokladu dosáhnou letošní prodeje 920 tisíc vozů. Pokud bude tento trend pokračovat dosáhne Indie v roce 2007 potenciálu 1,15 milionu prodaných vozů. V roce 2009 toto číslo vzroste na 1,45 milionu a v roce 2010 na 1,62 milionu.

HMIL zahájila svou výrobu s vozem Atos v září 1998. Značka Hyundai si brzy získala reputaci mezi indickými zákazníky poprvé kupujícími automobil, jako značku vysoké kvality nabízející nejnovější technologii za přijatelnou cenu.

V listopadu 2003 dosáhla firma HMIL úspěchu, když její celkové prodeje dosáhly 500 tisíc kusů. Firma tak dosáhla prozatím největšího růstu v rámci indického automobilového průmyslu.

V roce 2004 prodala HMIL 215 630 vozů a vykázala tak meziroční růst o 43 procent. HMIL věří v dosažení vedoucí pozice na trhu. Cílem firmy HMIL v roce 2005 je prodat 250 tisíc vozů a dosažení stoprocentního vytížení linek. Stoprocentní dceřiná společnost firmy Hyundai Motor Co. doufá, že do roku 2007 dosáhne prodejů  310 tisíc vozů a do roku 2010 je dokáže zvýšit na 400 tisíc vozů.

Společně s tím jak Hyundai rozšiřuje své globalizační snahy pomocí investic v Číně, Spojených státech a Turecku, HMIL si zabezpečuje své místo jako významný celosvětový výrobní uzel, který slouží nejen Indii ale také trhům v Evropě, Blízkém Východě a Latinské Americe.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Hyundai Santa Fe 2,2
Rok výroby: 2006
Stav: 229 102 km
Cena: 122 000 Kč
Hyundai Santa Fe 2,2
Rok výroby: 2008
Stav: 150 622 km
Cena: 202 000 Kč
Hyundai i20 1,2
Rok výroby: 2011
Stav: 105 374 km
Cena: 114 000 Kč
Hyundai i20 1,2
Rok výroby: 2011
Stav: 76 513 km
Cena: 140 000 Kč
Hyundai i30 1
Rok výroby: 2017
Stav: 9 010 km
Cena: 385 000 Kč
Hyundai ix35 1,7
Rok výroby: 2015
Stav: 17 071 km
Cena: 440 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků