Hyundai Portico: korejská R-Klasse přistižena (spy photos)

Možná jste o chystaném velkoprostorovém voze se jménem Portico něco slyšeli, možná ne. Dnešní sada špionážních fotografií ho přináší v plné parádě a bez přehnaného maskování, které ještě nedávno testovací vozy nesly.

Hyundai má v plánu s Porticem uspět tam, kde Mercedes s třídou R propadl a kde se o dobré prodeje snaží na americkém trhu například Chrysler Pacifica. Korejská novinka má disponovat místem pro šestici cestujících pouze ve dvou řadách, čím vůz nepřijde o rozměrný prostor pro zavazadla.

Pod kapotou Portica se objeví dvojice zážehových šestiválcových agregátů, přičemž slabší z nich s objemem 3,3 litru bude disponovat výkonem 240 koní, silnější jednotka 3,8 l pak nadílkou 280 koní. Výkon se bude přenášet přes šestistupňovou automatickou převodovku na přední nápravu nebo na všechna čtyři kola. Zatím není jasné, zda se později v nabídce objeví i čtyřválce nebo hybridní systém.

Ačkoli se Portico mělo původně vyrábět v USA ve státu Alabama, automobilka rozhodla o produkci v Jižní Koreji. Nemělo by se tak ale stát dříve než ve třetím kvartálu příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Hyundai Portico si troufá i na „eRko” od Mercedesu

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků