Hyundai Portico: korejská R-Klasse přistižena (spy photos)

Možná jste o chystaném velkoprostorovém voze se jménem Portico něco slyšeli, možná ne. Dnešní sada špionážních fotografií ho přináší v plné parádě a bez přehnaného maskování, které ještě nedávno testovací vozy nesly.

Hyundai má v plánu s Porticem uspět tam, kde Mercedes s třídou R propadl a kde se o dobré prodeje snaží na americkém trhu například Chrysler Pacifica. Korejská novinka má disponovat místem pro šestici cestujících pouze ve dvou řadách, čím vůz nepřijde o rozměrný prostor pro zavazadla.

Pod kapotou Portica se objeví dvojice zážehových šestiválcových agregátů, přičemž slabší z nich s objemem 3,3 litru bude disponovat výkonem 240 koní, silnější jednotka 3,8 l pak nadílkou 280 koní. Výkon se bude přenášet přes šestistupňovou automatickou převodovku na přední nápravu nebo na všechna čtyři kola. Zatím není jasné, zda se později v nabídce objeví i čtyřválce nebo hybridní systém.

Ačkoli se Portico mělo původně vyrábět v USA ve státu Alabama, automobilka rozhodla o produkci v Jižní Koreji. Nemělo by se tak ale stát dříve než ve třetím kvartálu příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Hyundai Portico si troufá i na „eRko” od Mercedesu

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků