Hyundai Portico: korejská R-Klasse opět na scéně (spy photos)

Možná jste o chystaném velkoprostorovém voze se jménem Portico něco slyšeli, možná ne. Dnešní sada špionážních fotografií ho přináší v plné parádě a bez přehnaného maskování, které ještě nedávno testovací vozy nesly. Zajímavou informací je fakt o změně rodinného designu SUV a CUV, protože špionážním fotografům se podařilo spatřit v těchto dnech také nový Santa Fe - a prý je podobnost přední části veliká.

Hyundai má v plánu s Porticem uspět tam, kde Mercedes s třídou R propadl a kde se o dobré prodeje snaží na americkém trhu například Chrysler Pacifica. Korejská novinka má disponovat místem pro šestici cestujících pouze ve dvou řadách, čím vůz nepřijde o rozměrný prostor pro zavazadla.

Pod kapotou Portica se objeví dvojice zážehových šestiválcových agregátů, přičemž slabší z nich s objemem 3,3 litru bude disponovat výkonem 240 koní, silnější jednotka 3,8 l pak nadílkou 280 koní. Výkon se bude přenášet přes šestistupňovou automatickou převodovku na přední nápravu nebo na všechna čtyři kola. Zatím není jasné, zda se později v nabídce objeví i čtyřválce nebo hybridní systém.

Ačkoli se Portico mělo původně vyrábět v USA ve státu Alabama, automobilka rozhodla o produkci v Jižní Koreji. K té by mělo dojít již ve třetím kvartálu tohoto roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Hyundai Portico, recept na třídu R od Mercedesu

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků