Hyundai patří v ČR 13 procent trhu a jeho prodeje neustále rostou

Hyundai potvrdil zářijovými prodeji pozici silné dvojky českého trhu, když s 1815 prodanými osobními vozy meziročně vzrostl o 41 %. Hyundai kraloval ve třídě SUV-C a mezi rodinnými vozy díky modelům ix35 a ix20. Tradičně výborně si vedl i30 v kategorii C. Oblibě se těší také i40 ve třídě manažerských vozů.
Hyundai patří v ČR 13 procent trhu a jeho prodeje neustále rostou

V září patřilo automobilce Hyundai 13,1 % tuzemského trhu. Od začátku roku prodal výrobce 13 696 osobních vozů, což znamená nárůst o 17 % za stejné období loňského roku a tržní podíl 11,1 %.

Největšího podílu na trhu dosahuje  Hyundai ve třídě MPV-B, v níž je  model ix20 dlouhodobě nejprodávanějším vozem s tržním podílem 43 % a 433 prodanými vozy v září, resp. 40% podílem a 3194 prodanými vozy  za období leden – září 2014. Další první místo patří automobice Hyundai ve třídě SUV-C, kde se v září 2014 prodalo 154 vozů modelu ix35, od začátku roku pak 1471 těchto vozů. Tradičně se daří modelu Hyundai i30 ve třídě C, kde se prodalo v září 490 vozů a od ledna do září 4558 vozů. Meziroční nárůst v prodejích tohoto modelu od začátku roku 2014 činí 35,7 %. Hyundai se velmi dobře prodává   také ve třídě D, tedy v kategorii manažerských vozů, kde si zákazníci  v září  koupili 111 aut tohoto modelu, od začátku roku pak 778 vozů tohoto modelu.

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků