Hyundai patří v ČR 13 procent trhu a jeho prodeje neustále rostou

Hyundai potvrdil zářijovými prodeji pozici silné dvojky českého trhu, když s 1815 prodanými osobními vozy meziročně vzrostl o 41 %. Hyundai kraloval ve třídě SUV-C a mezi rodinnými vozy díky modelům ix35 a ix20. Tradičně výborně si vedl i30 v kategorii C. Oblibě se těší také i40 ve třídě manažerských vozů.
Hyundai patří v ČR 13 procent trhu a jeho prodeje neustále rostou

V září patřilo automobilce Hyundai 13,1 % tuzemského trhu. Od začátku roku prodal výrobce 13 696 osobních vozů, což znamená nárůst o 17 % za stejné období loňského roku a tržní podíl 11,1 %.

Největšího podílu na trhu dosahuje  Hyundai ve třídě MPV-B, v níž je  model ix20 dlouhodobě nejprodávanějším vozem s tržním podílem 43 % a 433 prodanými vozy v září, resp. 40% podílem a 3194 prodanými vozy  za období leden – září 2014. Další první místo patří automobice Hyundai ve třídě SUV-C, kde se v září 2014 prodalo 154 vozů modelu ix35, od začátku roku pak 1471 těchto vozů. Tradičně se daří modelu Hyundai i30 ve třídě C, kde se prodalo v září 490 vozů a od ledna do září 4558 vozů. Meziroční nárůst v prodejích tohoto modelu od začátku roku 2014 činí 35,7 %. Hyundai se velmi dobře prodává   také ve třídě D, tedy v kategorii manažerských vozů, kde si zákazníci  v září  koupili 111 aut tohoto modelu, od začátku roku pak 778 vozů tohoto modelu.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 42 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků