Hyundai otevírá čtvrtý závod v Číně, vyrábět bude model Verna Yuena

Automobilka Hyundai rozšířila síť svých čínských závodů o čtvrtý podnik v městské prefektuře Cangzhou. Zde budou vznikat první modely Verna Yuena.
Hyundai otevírá čtvrtý závod v Číně, vyrábět bude model Verna Yuena

Areál vznikl na 1,91 milionu čtverečních metrech a je vybaven nejmodernějšími technologiemi na výrobu karoserií, lakování i linkami pro tvorbu pohonných jednotek. Počáteční kapacita závodu je 200.000 automobilů ročně, avšak v roce 2018, kdy se provoz rozjede naplno, se zde bude vyrábět až 300.000 vozů.

„Dokončení závodu v Cangzhou je základem, který společnosti Hyundai Motor umožňuje rozšíření působení na čínském trhu. Společně s Kia Motors nyní můžeme produkovat 2,4 milionu vozů ročně na osmi strategicky rozložených místech napříč celou zemí,“ uvedl ředitel značky Chung Mong-Koo během slavnostního otevření. Celkově se jedná o čtvrtý čínský závod automobilky Hyundai.

Paříž živě: Hyundai i30 vzhledem nepotěšil, kvalitu si však stále drží

Paříž živě: Hyundai i30 vzhledem nepotěšil, kvalitu si však stále drží

Během představení závodu bylo oficiálně oznámeno také to, že zde bude vznikat nejnovější model Verna Yuena. Ten byl vyvinut speciálně pro čínský trh a má se stát městským rodinným sedanem, který v tomto citlivém sektoru zaujme především svou cenovkou.

Novinka je založena na konceptu, který automobilka představila už během autosalonu v Pekingu. Tvrdí se, že Hyundai s novým vozem nabídne vůbec nejprostornější interiér v segmentu. Zákazníci si podle prvotních informací budou moci vybrat mezi 1,6litrovým (88 kW) a 1,4litrovým (74 kW) motorem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků