Hyundai otevírá čtvrtý závod v Číně, vyrábět bude model Verna Yuena

Automobilka Hyundai rozšířila síť svých čínských závodů o čtvrtý podnik v městské prefektuře Cangzhou. Zde budou vznikat první modely Verna Yuena.
Hyundai otevírá čtvrtý závod v Číně, vyrábět bude model Verna Yuena

Areál vznikl na 1,91 milionu čtverečních metrech a je vybaven nejmodernějšími technologiemi na výrobu karoserií, lakování i linkami pro tvorbu pohonných jednotek. Počáteční kapacita závodu je 200.000 automobilů ročně, avšak v roce 2018, kdy se provoz rozjede naplno, se zde bude vyrábět až 300.000 vozů.

„Dokončení závodu v Cangzhou je základem, který společnosti Hyundai Motor umožňuje rozšíření působení na čínském trhu. Společně s Kia Motors nyní můžeme produkovat 2,4 milionu vozů ročně na osmi strategicky rozložených místech napříč celou zemí,“ uvedl ředitel značky Chung Mong-Koo během slavnostního otevření. Celkově se jedná o čtvrtý čínský závod automobilky Hyundai.

Paříž živě: Hyundai i30 vzhledem nepotěšil, kvalitu si však stále drží

Paříž živě: Hyundai i30 vzhledem nepotěšil, kvalitu si však stále drží

Během představení závodu bylo oficiálně oznámeno také to, že zde bude vznikat nejnovější model Verna Yuena. Ten byl vyvinut speciálně pro čínský trh a má se stát městským rodinným sedanem, který v tomto citlivém sektoru zaujme především svou cenovkou.

Novinka je založena na konceptu, který automobilka představila už během autosalonu v Pekingu. Tvrdí se, že Hyundai s novým vozem nabídne vůbec nejprostornější interiér v segmentu. Zákazníci si podle prvotních informací budou moci vybrat mezi 1,6litrovým (88 kW) a 1,4litrovým (74 kW) motorem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 64 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků