Hyundai opět závádí své „šrotovné“

České zastoupení Hyundai stále zaznamenává zájem zákazníků o šrotovné, který neustává od zavedení první vlny s názvem „Prezident podepsal šrotovné“. Hyundai se tedy rozhodlo tuto akci pro české zákazníky zopakovat. S okamžitou platností si tedy zákazníci mohou v rámci akce „Hyundai má opět šrotovné“ zakoupit automobil Hyundai i30 nebo i30cw (kombi), přičemž na každý vůz bude zákazníkovi poskytnuto jakési „šrotovné“ ve výši 30 000 Kč s DPH. Nabídka se vztahuje jen na vozy, které jsou momentálně k dispozici na skladech, a nevztahuje se na vozy objednané do výroby.

Hyundai i30 je nyní v nabídce po odečtení tohoto pseudošrotovného od 234 900 Kč vč. DPH a Hyundai i30cw za stejných podmínek od 254 900 Kč s DPH. Na vůz je standardně poskytována pětiletá záruka bez omezení počtu ujetých kilometrů.

Slevu ale nedostanete jen tak, musíte si ji zasloužit. Na šrotovné má totiž nárok jen zákazník, který je majitelem vozidla kategorie M1 či N1 (osobního nebo lehkého užitkového automobilu do 3,5 tuny), vůz musí být vyroben  před 1. 10. 2001 a musí být ve vlastnictví majitele před 1. 7. 2009.

To jsou nesporně pozoruhodné podmínky, jako by nebylo jedno, co za šrot do dealerství korejské značky přivezete, Hyundai chce přece prodat své nové vozy, nikoli kumulovat šrot s rodokmenem...  Detailní vám každopádně sdělí zákazníkům kterýkoli z 54 autorizovaných prodejců Hyundai v ČR.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků