Hyundai opět závádí své „šrotovné“

České zastoupení Hyundai stále zaznamenává zájem zákazníků o šrotovné, který neustává od zavedení první vlny s názvem „Prezident podepsal šrotovné“. Hyundai se tedy rozhodlo tuto akci pro české zákazníky zopakovat. S okamžitou platností si tedy zákazníci mohou v rámci akce „Hyundai má opět šrotovné“ zakoupit automobil Hyundai i30 nebo i30cw (kombi), přičemž na každý vůz bude zákazníkovi poskytnuto jakési „šrotovné“ ve výši 30 000 Kč s DPH. Nabídka se vztahuje jen na vozy, které jsou momentálně k dispozici na skladech, a nevztahuje se na vozy objednané do výroby.

Hyundai i30 je nyní v nabídce po odečtení tohoto pseudošrotovného od 234 900 Kč vč. DPH a Hyundai i30cw za stejných podmínek od 254 900 Kč s DPH. Na vůz je standardně poskytována pětiletá záruka bez omezení počtu ujetých kilometrů.

Slevu ale nedostanete jen tak, musíte si ji zasloužit. Na šrotovné má totiž nárok jen zákazník, který je majitelem vozidla kategorie M1 či N1 (osobního nebo lehkého užitkového automobilu do 3,5 tuny), vůz musí být vyroben  před 1. 10. 2001 a musí být ve vlastnictví majitele před 1. 7. 2009.

To jsou nesporně pozoruhodné podmínky, jako by nebylo jedno, co za šrot do dealerství korejské značky přivezete, Hyundai chce přece prodat své nové vozy, nikoli kumulovat šrot s rodokmenem...  Detailní vám každopádně sdělí zákazníkům kterýkoli z 54 autorizovaných prodejců Hyundai v ČR.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků