Hyundai oficiálně potvrdil vývoj desetistupňové převodovky

Hyundai oficiálně potvrdil vývoj desetistupňové převodovky

V současnosti jsme si už zvykli na sedmi a osmistupňové automatické převodovky. Aktuálně nejvíce nabízí právě osmistupňový automat ZF, který používá celá řada automobilek od Audi, přes Jaguar, BMW nebo Rolls-Royce. Příští rok přijde devítistupňový automat a opět jej bude mít na svědomí ZF. Oficiálně potvrzený je v kombinaci s novým Dodgem Dart.

Jenže tím vývoj převodovek nekončí. Výkonný ředitel automobilky Hyundai John Krafcik uvedl pro magazín Car and Driver, že korejská automobilka chce dokonce desetistupňovou převodovku a že už zahájila její vývoj. V jakých modelech by se měl takový automat objevit a kdy zhruba se tak stane, to zatím Hyundai neprozradil. Neoficiálně se spekuluje o roku 2014 jako o termínu, kdy přijde nová převodovka do modelů Equus a Genesis

Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků