Hyundai odhaluje detaily modelu Ioniq. Electric údajně zvládne 250 km

Bubaak  |  25. 02. 2016 09:29

Ten hnujdej uprostřed na zmenšený fotce vypadal v rychlosti jak prius, tak jsem to rozklepl a ono to hnujdej

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  25. 02. 2016 12:30

Vidis jak jsi blbej. Ani autak nepoznas.

Odpovědět  |   | 
Bubaak  |  25. 02. 2016 13:57

Autak poznam, ty hnusy, co teď vyraběj nepoznám

Odpovědět  |   | 
fsh  |  25. 02. 2016 14:51

Myslím, že Ludek má pravdu

Odpovědět  |   | 
Bubaak  |  25. 02. 2016 19:37

s tím se dá souhlasit, protože má posunutý co považuje za auto, ja Hnujdej za auto nepovažuji a ačkoliv Toyotu mám rád, tak nový prius taky za auto nepovažuji, v posledních pár letech jsou to spíš vozidla.. auto pro mě musí mít charisma

Odpovědět  |   | 
Driver  |  25. 02. 2016 10:33

Těch 250 km mi stačí. Dál jedu Pendolinem nebo letadlem. Tak teď už jen cena.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  25. 02. 2016 12:52

Mi 250 km nestačí, a to ještě pochybuju že to týká jízdy důstojnou rychlostí. A protože Pendolino jezdí jedinou trasu a vázat se na letadlo je už úplná havárka, hlavní auta musí stejně zůstat a tohle bych využil jen na ježdění kolem baráku.

Takže souhlas, už jen ta cena. Vzhledem k použitelnosti bych si představoval tak do 250 tisíc.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  25. 02. 2016 21:55

A teď nevím proč ty nesouhlasy. Chtěli byste aby ten hjundaj byl ještě levnější, nebo byste za něj raději zaplatili daleko víc ?

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  27. 02. 2016 09:02

no pokud se kouknes na ceny konkurentu, tak pochopis ty minusy....
Za cenu litrovy Fabie bys chtel Hybrid? To by pak ta Fabie musela bejt za 80tis.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  28. 02. 2016 06:43

A proč bych měl chtít hybrid ? Dojezd 250 km se týká čistě elektrického provedení a Driver i já mluvíme pouze o něm. Takže za cenu litrové fabie bych chtěl elektromobil se schopnostmi litrové fabie. Je na tom snad něco špatného ?

Odpovědět  |   | 
Bubaak  |  25. 02. 2016 13:58

V sobotu jsem najel 400km a to jsme se ženou jeli jen na večeři

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  25. 02. 2016 17:14

To musí být nějaká zoufalka, když je s bubákem

Odpovědět  |   | 
Bubaak  |  25. 02. 2016 20:35

Mě uražej, ale oni nevíš vůbec nic :)
Podle tohoto příspěvku si absolutní nula, co neumí nic, než urážet ty co nezná

Odpovědět  |   | 
Bubaak  |  25. 02. 2016 20:45

PS: a ačkoliv Hnujdej i30 ti zajisté slouží dobře, mohl by si sám uznat, že auto s motorem před zadní nápravou a náhonem na zadek, je víc auto i když má motor od yamahy, takže moje slečna je na tom líp. Už jen protože moje druhý auto se čte honda a ne hjonde aby to jako honda znělo, když už jsme u těch urážek :)
Poměřili jsme si pindíky? :)

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  27. 02. 2016 09:05

No uprime pindika sis meril ty tim svym
"auto s motorem před zadní nápravou a náhonem na zadek, je víc"
a rozborem vyslovnosti znacky auta si tomu nasadil korunu

Odpovědět  |   | 
Bubaak  |  29. 02. 2016 08:07

Byl záměr

Odpovědět  |   | 
fsh  |  25. 02. 2016 14:50

Opravte pls dojezd 250km/h . Je to vtipné, ale přesto chybka :)

Odpovědět  |   | 
Brumla  |  26. 02. 2016 16:03

Dojezd 250 km za hodinu by nebyl špatnej, ale to nemá ani P90D:)

Odpovědět  |   | 
milanekjablonecak  |  25. 02. 2016 20:04

Takže další vábnička na zelený brambory, tak do toho kluci, ať jim zasejc chutná.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A