Hyundai odhalil všechny novinky pro rok 2019. Největší pecka zatím s otazníkem

95 komentářů

Spokojen
28. března • 16:21

Druhý rok mám Tucson 177 kobylek, bez výhrad, velká spokojenost, už se těším na dalšího hyundíka, po dvou qashqaích nebe a dudy. :-))

Charles
20. března • 9:23

hyundai teď rodí hezký auta, za mně rozhodně Ioniq, to auto chci

Láďa Šilhavý
19. března • 13:17

Tak po úspěších co sklidil i30n fastback se opravdu nemůžu dočkat toho sportovního SUV, co vy? Jsem zvědavý, jaké budou nabízené motorizace a také doufám, že se to dostane k nám. Přijde mi, že na našem trhu nějaké to pořádné sportovní SUV chybí, nemyslíte?

Milan
20. března • 12:10

Určitě to bude bomba, jen doufám, že tomu dají slušnou cenovku a hlavně, že to bude k prodeji i u nás. Souhlasím v tom, že podobné SUV na našem trhu zkrátka chybí. No necháme se překvapit.

Teddy
26. března • 9:13

Cenovky dávají vždycky pěkný a obvzlášť, když mají ještě nějakou akci.

R.D.
27. března • 9:30

Já jsem to zrovna vychytal, když měli akci na dobu držení řidičáku a další slevu za hyudai co mám u baráku. Takovou slevou jsem si udělal hodně pěkný nákup novější i30. Nevím o nikom, kdo by dělal takové akce pro zákazníky v takovém rozsahu, nebo o někom víte? Já tedy ne. Za tohle si nepochybně získali hodně příznivců.

Luďan
19. března • 10:13

i30 Fastback N Performance je pro mě král všech novinek, jelikož kdo nevyzkouší vůbec neví o co přišel :)

Nikit
20. března • 16:47

Přesně tak! Neskutečný jízdní zážitek B-] Jízda v takovém autě se stává drogou :-D

Kedr
14. března • 18:48

Jsem zvědav na vizuál vozidel v roce 2030 to bude úlet vodíkovej! :-P

Včelař
14. března • 19:45

spíš trochu utichl ten vodík poslední dobou, asi už prováděj někde ostrý testy :D sám jsem na to zvědav jak to celé dopadne

Hyundai YES!👍
16. března • 22:07

Vodíková auta Hyundai (Nexo) normálně po světě prodává, lidi s nimi jezdí, jsou maximálně funkční a komfortní. U nás jsme zaspali s technologickým rozvojem (vodíkem).
Stačí se podívat do mapy světa, kolik je vodíkových čerpacích stanic na kontinentech a v jednotlivých státech...http://www.netinform.net/H2/H2Stations/Default.aspx...
U nás stačí rozšířit síť vodíkových čerpacích stanic a hurá, možná někdy doženeme i vysoce technologicky rozvinuté a bohaté státy jako je především Jižní Korea, Japonsko, Německo, USA, Čína, UK ...

Barvaiz
13. března • 14:53

pěkný jsou, těžký rozhodování já osobně bych sedl do Ioniqa

Daniel_Kl
12. března • 8:25

Všechny auta mají designově zmáklý na jedničku, jenom když se kouknete na změny v designu u i30, tak je tam vidět pěkný pokrok. Kromě designu mají i jiné přednosti, mimo jiné vysokou bezpečnost dle NCAP a do toho teď začínají rozjíždět ve velkém hybridy. Pokud se ceny nějak výrazně nezvýší, tak jsem pro levnější provoz na úkor vyšší pořizovací ceny. To ja také účel, aby člověk neprojel při dlouhých trasách mnoho peněz ne?

P.J.
7. března • 11:35

musím uznat, že co se korejcům opravdu hodně povedlo je Ioniq

Altík
14. března • 13:05

Ioniq a nebo Kona? Mně se libí oboje, ale neumim se rozhodnout do čeho jít, zkušební jízda asi rozhodne :-))

Matyáš
25. března • 17:43

U mě by vyhrál asi větší dojezd, takže za mě asi Kona. Co preferujete vy u elektro auta?

Bureš.
6. března • 18:21

Některé zvratky, co zde padají ze škodofáckých fanatyků jsou opravdu k pozvracení.:-O

Tomket
7. března • 11:43

Tito mentálně zaostalí škodovkáři jsou z Hyundaie naprosto zoufalí a mají ohromný mindrák. Proto okolo sebe zoufale kopou. Ale to je nezachrání, protože Hyundai jim tu jejich modlu deklasuje čím dál víc. Je to pouze jejich problém, že si vybrali špatnou (zaostalou) značku, s kterou jsou a budou čím dál víc před ostatními sto let za opicemi...
Hyundai = Moderní (přeloženo z originálu), tímto se také řídí.

Kulhaiz
6. března • 17:44

pro mě je jasná největší pecka bez otazníku nexo, vodík to je prostě revoluce, jsem rád že jsem se dočkal auta na vodík, milovník scifi

Falcon
6. března • 9:19

Tucson má v mildhybridní verzi s 58l nádrží dojezd přes 900km což je u 4x4 auta pěkná hodnota ne? Sice si člověk připlatí, ale úspora spotřeby pěkná. Třeba za pár let to bude cenově ještě dostupnější, podobně jako s EV.

Jard4
6. března • 18:30

Co jsem někdě četl, kolik má být od Hyundaie elektroaut do několikat let, tak jsem docela překvapeně koukal. Budou na samostatné platformě pro čistě elektrický pohon, což je nezbytný krok k tomu, aby se cena EV snížila s vyšším počtem těchto aut. Jen je potřeba na to připravit i naší infrastrukturu nabíjecích stanic. Šli by jste do elektroauta, kdyby bylo levnější? Slyšel jsem od známého, že kdo se v tom sveze, změní názor ikdyž byl proti ev.

Tygr_Pruhovaný
14. března • 19:06

Četl jsem kolik automobilek má najednou začít s výrobou elektro aut do několika let a ten počet je až neuvěřitelný, ale těžko se tomu věří, když mají sotva jediné auto v elektrice, nebo žádné, oproti jiným automobilkám :-)

Stiffmajster
5. března • 17:36

Po i30 N příjde i Tucson N a to bude teprve nářez! Silničáři budou muset častěji opravovat vytrhanej asfalt :-D

Milan Fajk
7. března • 9:34

Souhlasím, ta i30n je suprové auto, měl jsem možnost se v ní projet a naprostou jsem nechápal ten výkon. A co teprve Tucson? Za mě to bude konečně pořádné "sportovní" SUV, nemyslíte?

Zdenek Rubeš
7. března • 10:13

Tucsona jsem si půjčil na projížďku, když měla Hyundai předváděčku a paráda. Kdyby byly prachy tak asi neváham.

Stark
11. března • 11:48

A co pak teprve N-line Tucson, jsem na něj hodně zvědavej. Taky bude zajímavé, jak na to budou reagovat jiné automobilky, protože takhle výkonné SUV jich moc nenabízí že?

Karel
11. března • 12:44

Ten N-line Tucson vypadá opravdu zajímavě. Určitě se bude jednat o jedno z nejvýkonějších SUV na trhu o tom žádná! Staí se mrknout na tu i30n jednoduše parádní povoz.

HotDog
5. března • 18:31

No pokud bude mít Tucson anoncovaných 340 koní, tak to bude opravdu trhač. Uvidíme, kdy se dočkáme něčeho oficiálního. Kolik myslíte, že to bude mít z 0 na 100? Já bych tipl tak 5.5 vteřin.

Hyundai YES!👍
5. března • 19:26

4,5 s.
Navíc Hyundai chystá model, který by se měl vyšvihnout nad Tucson N, výkonově se bude blížit 400 koním a možná dojde i na překonání této laťky. I proto lze stoprocentně počítat s pohonem všech kol.
http://www.autoforum.cz/predstaveni/korejska-skod... ...

Bukovjan
5. března • 16:43

130kW Tucson s náhonem na všechny by mi stačil, příplatek za mild-hybrid by se mi asi dlouho vracel, ale neříkám že to je špatná věc ;-)

Jirka77
18. března • 14:17

Také jsem přemýšlel o této 130kW motorizaci, cena je celkem slušná a hlavně ten uhranující vzhled auta! B-]

Davidoff
22. března • 11:52

Víte, že ho teď budou mít v N-line verzi? Nejen hezčí sportovní výbava, ale i lepší jízdní vlastnosti, takže bych si možná počkal.

Patina
5. března • 12:52

pěkný auta hezký fotky, nejvíc je fastback enko v té šedé to má fakt koule

Dom
5. března • 12:19

Inoniq a Tucson N asi největší pecky a nejlepší mašiny B-]

Yamaha YZF
6. března • 18:52

a také i30 N performance, tomu nemusíte ani upravovat zvuk výfuku, protože to řve již z výroby :D

Hapiš
12. března • 14:12

Když jsem koukal na videa, tak jsem tomu ani nechtěl věřit. Je to vůbec legální, aby to takhle řvalo z výfuku? Skoro jako kdyby to bylo potuněný :-D Na ten zvuk bych si každopádně hodně rychle zvykl.

Hyundai YES!👍
16. března • 18:22

Je to originál HYUNDAI laděný výfuk s klapkou.

Kopy
4. března • 18:12

Známý vlastní Tuscona ve kterém jsem se měl možnost svézt a je to opravdu živé auto, tudíž jsem hodně zvědavý jak bude vypadat jejich první sportovní SUV.

Hyundai YES!👍
4. března • 19:17

Jinak je to Tucson a ne Tuscon.;-)

Hyundai YES!👍
4. března • 19:16

Slibovaných 340k mu dá solidní základ. K tomu špičkový podvozek, podobně jako u i30 N Performance, mu dá do vínku pro majitele perfektní jízdní zážitek...

Marcos
5. března • 0:10

Vždycky to bude jen rákosnická sračka pro chudý. Dokonce pro tak chudý, že do toho odmítá vlézt i Vietnamec z večerky 😂😂😂

Honza Kempl
5. března • 15:27

Opravdu plnohodnotný komentář. Jde vidět, že jste v ničem od Hyundai nikdy neseděl, jinak by jste takhle nemluvil. Žena má i20 a je to suprové auto. Za ty peníze ideál.., nic to nežere, všude s tím zaparkuje.Rozhodně koupě nelitujeme.

Marek
5. března • 23:46

Kriste pane, to máš tak hnusnou manželku, že jí koupíš Hujdu? Do takovýho pelechu by se normální holka ani nevys.ala....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hyundai YES!👍
6. března • 17:06

Gratuluji, je vidět, že s tím máš osobní zkušenost, když si do svého škodováckého pelechu necháš nasr*t i od normální holky. Mě stačí, že se mi do AUTA nevys*re ani dementní holka.;-)

Sarin007
5. března • 12:53

Tak jestli nakupuješ u vietnamce ve večerce, tak na takový auto mít stejně nikdy nebudeš, tak tě tato debata nemusí trápit :-DB-]

Plocik
4. března • 11:49

Jejich i30N se jim vážně povedla jak vzhledově tak jízdníma vlastnostma. Ale sám jsem zvědavej jak se uchytí vodíkový NEXO protože to je věc kterou jen tak nikdo neudělal.

Radovánek
6. března • 18:16

i30N jsem měl možnost vyzkoušet na okruhu v Mostě, myslím si, že budou potřeba nový kola po tom co jsem tomu autu dal kouř, ale fakt vymazlenej podvozek

Richard
13. března • 16:43

Také bych se chtěl v té i30N projet, nejlépe někde na okruhu. Musel to být skvělý zážitek. Koukal jsem na jízdu po Alpách s Nkem a je vidět, že si řidič tu jízdu opravdu užívá.

Patina
5. března • 12:55

Toyota

Hyundai YES!👍
5. března • 17:35

Toyota?:-D:-D:-D Ta na Hyundai Nexo absolutně nemá. Má snad Mirai autonomní řízení, navíc, poslední generace jako má Nexo?
Toyota za Hyundaiem výrazně zaostává. Stačí se podívat na srovnání:
https://translate.google.cz/translate...

Steve80
4. března • 11:11

S i30N jsem si dal zkušební jízdu a mohu konstatovat, že to byl opravdový zážitek. V zatáčkách auto drželo parádně, podvozek a řízení mají zmáklý na jedničku. O zvuku raději ani nemluvim. Když budou pěkný odměny, tak možná budu mít dárek k Vánocům.

evils
4. března • 9:00

Větší srackou než IX35 jsem nejezdil. Nemusím škodovky, ale při srovnání s hjundajem je škodovka auto. Zpracování, výkony, spolehlivost, prostě hyundai je tragédie. To si může koupit jen opravdový dem...

Ethanol
5. března • 21:05

Téměř všude nástupce Tucsona vychvalujou jenom vy melete sračky, tak si to trochu urovnejte. V životě jste v ix35 nejel, jinak by jste neříkal nesmysly. Naopak je ix35 především v dieslu jedno z nejspolehlivějších aut.https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/kupujeme-o... ...

petr
3. března • 20:33

Jen poznámka pro autora. Hyundai i20 není nejmenší auto od této automobilky ...

Petr
3. března • 19:44

Tak Hyundai se snazi, to je fakt. Na druhou stranu, ty jejich reklamy jsou mi odporne. Dulezite je, ze Skodovku...nikdy.

Michna
3. března • 20:04

Snaží se všichni, dokonce jsou mnozí mnohem dál než korea. Jenže u nás to v médiích vypadá, jako by žádná jiná automobilka ani neexistovala, dokola posloucháme hujda, hujda, hujda...
Takže ano, v kategorii Hyundai je Hyundaj ze všech nejdál.
V kategorii automobilky to neplatí ani omylem. Třeba taková aliance Renault/Nissan, tam se mohou poučit mnozí...

Hyundai YES!👍
3. března • 21:37

Závist! Ta je Čechům vlastní, je nad vším, úspěch prostě neodpouští.

Hyundai YES!👍
3. března • 20:00

Za "škodovku nikdy" a snahu Hyundaie souhlasný bod, za "odporné reklamy" nesouhlasný.
Mě se ty reklamy líbí. Jsou naprosto pravdivé, trefné a vtipné. http://predrazenatradice.cz...

evils
4. března • 9:04

Reklama, mě nikdo neujede u uboheho sedanu je pravdivá??? Mám porsche a jsem si jistý, že hyundai nemá model který by se mohl měřit. :-). Jenom ubohé keci a podvody, blázen, kdo si ten šunt koupí.

Éda
5. března • 12:24

můj strýc má traktor porche cabrio, slušnej stroj

Hyundai YES!👍
4. března • 19:09

"Mám porsche, mě, hyundai, keci"... gratuluji k vlastnictví Porsche, ale myslím, že zbytečně, protože s tvým vzděláním a inteligencí stejně žádné Porsche nemáš... možná v polici model od Bburaga.
Nenapadlo tě někdy, že "Teď ujedu všem" znamená, že ujede každému ve své třídě? Uvědom si, že to tvrzení je podložené třeba titulem Mistra světa v soutěži cestovních vozů WTRC.
https://auto-mania.cz/tymy-se-zavodnimi-vozy-hy... ...
;-):-P

Čechystán
4. března • 19:33

:-D:-D:-D

Venkrbec Tomáš
3. března • 20:19

Tvl ty musíš bejt slušnej dement když se ti líbí taková ubohost

von
3. března • 21:51

Od tebe ten dement sedí... když to bereš jako ubohost a nedokážeš uznat realitu.

Hyundai YES!👍
3. března • 20:01

Mně...

smejkal
3. března • 19:24

Tak jak se to auto vlastně jmenuje ? V průběhu reklamy říkají " hjondée " a na konci jiný hlas řekne " šundaj " :-O

Bureš.
6. března • 18:23

To máš jak stou chcalou, ochcávií, fobií, kardiakem a bůh ví jak ty jejich šroty ještě nazývají.

von
3. března • 19:49

Není nic jednoduššího než si to vyzkoušet v překladači v origo i českém jazyce. Stačí si kliknout na ikonu reproduktoru a pustit zvuk:
https://translate.google.com.ua/...

smejkal
3. března • 20:08

nepochopil ironii :-) ... a mimochodem, jsme v České republice, rádoby "IN" anglické žvatlání v reklamách není vážně nutné...

Hyundai YES!👍
4. března • 18:48

Foneticky Hjondé nemá s angličtinou vůbec nic společného.

3. března • 19:02

Tvl turbo zvýhodnění. Hjondé je pro ovce.

JirkaX
3. března • 19:07

A škodofilové už slintají nad Hyudai.

JirkaX
4. března • 13:46

:-D

Hyundai YES!👍
3. března • 17:05


Hyundai jede! Má nejširší nabídku elektrifikovaných pohonů na evropském trhu:
https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/detail/27_... ... A co na to ostatní automobilky? Hlavně taková "naše" (německá) škodovka? Ta ještě ani dnes nemá ani nejobyčejnější z elektrifikovaných pohonů, natož autonomní SUV s pohonem na vodíkový palivový článek (Hyundai NEXO). Škodovka oproti Hyundai celkově výrazně zaostává, v technologiích zaspala minimálně dvacet let.

Ježek
6. března • 18:15

trochu jste trefil do černého... ale ty elektromobily jsou víc potřeba, nafta jednou dojde a elektřina bude potřeba víc

king014
4. března • 10:03

Taková Toyota také nemá čisté elektro auto a prodává víc aut než nějakej jižní kim, je to pouze o strategii firmy a nejhorší je dělat to co dělá konkurence, to pak vede k průměrnosti a konci

...
4. března • 8:34

Nejsem zastáncem Škodovky, ale zkus se trochu zamyslet, co je reálně v provozu využitelné, a to právě Škodovka vyrábí. Určitě nemá (Koncern) potřebu do světa troubit, co budou vyrábět za pár let. Elektroauta, která v zimních podmínkách ujedou pát desítek nebo stovek km jsou na delší trasy nepoužitelné, zatím a dodávám bohužel.

Sakul
5. března • 15:54

ve škodovce se nedělají zas tak špatná auta, hyundai je ale předhání milovýmy kroky jak je tak vidět

Hyundai YES!👍
4. března • 19:54

"Určitě nemá (Koncern) potřebu do světa troubit, co budou vyrábět za pár let" Pár let? Hyundai má už dnes vedoucí pozici v nabídce všech druhů elektrifikovaných pohonů a může pokrýt poptávku po těchto pohonech. Má před ostatními náskok díky technologickému vývoji a praxi. Proč asi chce VW (Audi) spolupracovat s Hyundaiem v těchto technologiích? Protože zjišťuje, že mu Hyundai ujíždí obrovskou rychlostí a nechce ztratit kontakt...
Tady je krásně vidět, kdo ve světě v těchto technologiích vede a udává směr.
PS: Preferuji vodík hlavně pro dobu tankování, ale i ostatním přednostem.

Hořepný
5. března • 8:13

Tankováním se dá ušetřit spousta času, o tom žádná. Jediná komplikace je, že není kde tankovat, tudíž nelze tu úsporu využít. Takže je ta tvoje úvaha celkem o hov.ě. Stejně jako ten zbytek příspěvku. Kecy, nesmysly a bláboly zcela neorientovaného člověka.

Hyundai YES!👍
5. března • 19:16

Máš z toho, co jsem uvedl za skutečnosti, ukázkový mindráček.;-)

pave69
5. března • 10:42

Jenže EU tlačí na ekologii u kamiónů a u nich je vodík prakticky jediná akceptovatelná varianta právě z hlediska dojezdu a doby tankování. Takže řádově do 10 let vznikne páteřní síť vodíkových čerpaček, tudíž osobáky se víceméně "zadarmo" přifaří.
Pokud u akumulátorů nedojde do 3 let k velmi zásadnímu technologickému průlomu, tak je vodík převálcuje.
(Jinak vodík má tedy taky svoje problémy, skladovatelnost nic moc, naopak bouchatelnost výborná)

...
4. března • 22:33

Bavme se o reálně použitelných vozech v dnešní době. Proč elektroauta Škodovka zatím nevyrábí??? Téměř nikdo by to nekupoval.

bzzz
3. března • 22:14

Cesko obecne v technologiich zaspalo.

Michna
3. března • 19:45

Třeba to v rámci koncernu VW není segment, kde by se měla ŠKODA pohybovat. Vzhledem k objemu prodejů elekto pohonů, natož autonomních SUV s palivovými články, je to rozhodnutí více než prozíravé. Spíše mne udivuje, že jste si reálného stavu na trzích, kde se ŠKODA prodává, vůbec nevšiml. Snad je Vám alespoň známo, jakých fantastických prodejních výsledků ŠKODA dosahuje a to právě ve srovnání s korejskou produkcí.

Hyundai YES!👍
3. března • 20:17

Fantastických? :-D Vtipálku.
Hyundai loni prodal přesně 7 416 346 vozů, škodovka cca 7x méně, přesně 1 268 954 ks.
Zdroj: focus2move.com

Amerigo
4. března • 7:52

To je Hyundai a Kia dohromady 😉

Amerigo
4. března • 7:51

To je Hyundai a Kia dohromady 😉

Hyundai YES!👍
4. března • 18:38

No a co? KiA patří společnosti Hyundai, takže všechny automobily automobilky KiA vyrábí značka Hyundai. To je holý a nezpochybnitelný fakt.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kamil
5. března • 14:29

Máš to v tý hlavě na totálku pomotaný. Automobily značky Kia vyrábí automobilka Kia. Ta je vlastněná koncernem Hyundai.

Hyundai YES!👍
5. března • 19:05

Právě že pomotané to v hlavě máš ty.
Tím, že společnost Hyundai Motor Group značku a automobilku KiA vlastní, řídí, rozhoduje o ní, poskytuje jí veškerý materiál, technologie, vývoj, mozky a nese za ní odpovědnost, tak je automaticky výrobcem aut s logem KIA.

Vlastimil Havrda
5. března • 23:37

Tak nevím, ale přijde mi, že máš těma korejskejma šuntama zatemněný mozek, takže nechápeš už ani význam slov. Mimochodem, tobě neřekli že Vošického úderka je už rozpuštěná? Nojo, toho úchyláka už vyhodili. Takže rozchod domů a od zítřka do rachoty

Hyundai YES!👍
6. března • 16:58

Tak ses nám tu, Vlastíku, hezky vyblinkal a potvrdil demenci.
Neboj, ta tvá smyšlená úderka jede dál a s daleko větším nasazením. To víš, dementní lži a kecy hloupých odpůrců značky Hyundai si nenechá líbit. Navíc, když ví jak skvělá auta vyrábí. Proto si je taky kupuje, aby nas*rala tyto dementy, kteří z nich mají mindrák a jen jim závidí.

Jiří Vrbovec
3. března • 20:24

Jako Čech jsem na Škodovku hrdý, jak se jí daří. Jen tak dál

Bureš.
4. března • 18:29

Jsem Čech a jsem hrdý na Německou automobilku která má v Česku pobočku.

Doporučujeme

Články odjinud