Hyundai odhalil všechny novinky pro rok 2019. Největší pecka zatím s otazníkem

Na plný plyn za dunivého řevu i za příjemného ticha. Hyundai chystá spoustu hybridů a první krok ke sportovnímu SUV.

Hyundai už dnes dokáže pokrýt vše od spalovacích motorů, přes hybridy, elektromobily, až po vodík. Vedle ekologie ale myslí i na jedince, kteří si chtějí za volantem trochu užít. Rok 2019 je novinkami doslova nabitý.

Hyundai vypálil Škodě rybník. Tucson už má mild-hybridní pohon

Hyundai vypálil Škodě rybník. Tucson už má mild-hybridní pohon

Pro začátek můžete již nyní objednávat fastback i30 ve výbavě N-Line, nebo jako břitvu v podobě sportovní verze N, která má pod kapotou až 202 kW (275 koní). Hyundai i30 Fastback N Performance vyjde na 799.990 Kč. Pokud chcete ušetřit 20.000 Kč, můžete vsadit na méně výkonnou variantu (184 kW a 250 koní). Stejný model, ovšem pouze s výbavou N-Line, pak startuje na 574.990 Kč s motorem T-GDI 140.

Multikolizní airbag? Hyundai ho už vyvíjí. V autech bude během pár let

Multikolizní airbag? Hyundai ho už vyvíjí. V autech bude během pár let

Hyundai odstartoval letošní rok velmi svižně. V květnu se můžete těšit na SUV Tucson, které přijede s motorem 1.6 CRDi a 48voltovou hybridní technologii. Doplní tak hybridní dvoulitr a nabídne k němu cenově přijatelnější variantu. Vedle toho dorazí i s výbavou N-Line, stejně jako nyní i30 Fastback. Hyundai tak před polovinou roku udělá první krok k ostrému SUV.

Na novinky korejské automobilky bude nejbohatší letošní září. Jako hybrid totiž přijede i crossover Kona. Doplní tak rodinu ekologických modelů Ioniq, které v témže měsíci dorazí s faceliftem. Poté se do výroby dostane hybridní verze modelu i30, podle všeho se stejným motorem jako květnový Tucson, čili 1.6 CRDi.

TEST Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI: Má se Octavia bát?

TEST Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI: Má se Octavia bát?

Největší pecka přijede až v posledním kvartálu, kdy by mělo dorazit vodíkové Nexo. Jeho působení na trhu však bude záviset na stavu infrastruktury, respektive počtu vodíkových stanic. Zatím to není žádná sláva. V závěru roku pak Hyundai spustí výrobu nové i20, nejmenšího modelu automobilky. Na trh ovšem dorazí až začátkem roku 2020.

Speciál: Alternativní pohony

K vývoji alternativních pohonů došlo kvůli ztenčujícím se zásobám ropy a problémům se znečištěním životního prostředí. V automobilovém průmyslu se v současnosti nejčastěji hovoří o pohonech na LPG, CNG, vodík a elektrický proud. Právě v posledních dvou zmíněných pohonech je podle odborníků budoucnost.

Přehled aut s pohonem na LPG Koupit auto na CNG?Auta na CNG: Jak dojedou daleko?Toyota Mirai na vodíkVW razí cenu elektroaut na minimumHyundai Nexo - SUV na vodíkRevoluční CNG-mild-hybrid Škoda do detailu

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků