Hyundai odhalil všechny novinky pro rok 2019. Největší pecka zatím s otazníkem

Na plný plyn za dunivého řevu i za příjemného ticha. Hyundai chystá spoustu hybridů a první krok ke sportovnímu SUV.

Hyundai už dnes dokáže pokrýt vše od spalovacích motorů, přes hybridy, elektromobily, až po vodík. Vedle ekologie ale myslí i na jedince, kteří si chtějí za volantem trochu užít. Rok 2019 je novinkami doslova nabitý.

Hyundai vypálil Škodě rybník. Tucson už má mild-hybridní pohon

Hyundai vypálil Škodě rybník. Tucson už má mild-hybridní pohon

Pro začátek můžete již nyní objednávat fastback i30 ve výbavě N-Line, nebo jako břitvu v podobě sportovní verze N, která má pod kapotou až 202 kW (275 koní). Hyundai i30 Fastback N Performance vyjde na 799.990 Kč. Pokud chcete ušetřit 20.000 Kč, můžete vsadit na méně výkonnou variantu (184 kW a 250 koní). Stejný model, ovšem pouze s výbavou N-Line, pak startuje na 574.990 Kč s motorem T-GDI 140.

Multikolizní airbag? Hyundai ho už vyvíjí. V autech bude během pár let

Multikolizní airbag? Hyundai ho už vyvíjí. V autech bude během pár let

Hyundai odstartoval letošní rok velmi svižně. V květnu se můžete těšit na SUV Tucson, které přijede s motorem 1.6 CRDi a 48voltovou hybridní technologii. Doplní tak hybridní dvoulitr a nabídne k němu cenově přijatelnější variantu. Vedle toho dorazí i s výbavou N-Line, stejně jako nyní i30 Fastback. Hyundai tak před polovinou roku udělá první krok k ostrému SUV.

Na novinky korejské automobilky bude nejbohatší letošní září. Jako hybrid totiž přijede i crossover Kona. Doplní tak rodinu ekologických modelů Ioniq, které v témže měsíci dorazí s faceliftem. Poté se do výroby dostane hybridní verze modelu i30, podle všeho se stejným motorem jako květnový Tucson, čili 1.6 CRDi.

TEST Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI: Má se Octavia bát?

TEST Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI: Má se Octavia bát?

Největší pecka přijede až v posledním kvartálu, kdy by mělo dorazit vodíkové Nexo. Jeho působení na trhu však bude záviset na stavu infrastruktury, respektive počtu vodíkových stanic. Zatím to není žádná sláva. V závěru roku pak Hyundai spustí výrobu nové i20, nejmenšího modelu automobilky. Na trh ovšem dorazí až začátkem roku 2020.

Speciál: Alternativní pohony

K vývoji alternativních pohonů došlo kvůli ztenčujícím se zásobám ropy a problémům se znečištěním životního prostředí. V automobilovém průmyslu se v současnosti nejčastěji hovoří o pohonech na LPG, CNG, vodík a elektrický proud. Právě v posledních dvou zmíněných pohonech je podle odborníků budoucnost.

Přehled aut s pohonem na LPG Koupit auto na CNG?Auta na CNG: Jak dojedou daleko?Toyota Mirai na vodíkVW razí cenu elektroaut na minimumHyundai Nexo - SUV na vodíkRevoluční CNG-mild-hybrid Škoda do detailu

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků