Hyundai odhalil studii sportovního crossoveru Nuvis

Několik týdnů předem avizovaný sportovní crossover s názvem Nuvis se předvedl na newyorkském autosalonu a s jeho debutem jsme se dozvěděli i několik klíčových údajů. Sám výrobce charakterizuje tento model jako vůz mnoha tváří, který je schopen přizpůsobit se individuálním požadavkům zákazníků. Hlavním cílem bylo vytvořit dynamicky působící vůz, jenž zvládne nejen rodinnou dovolenou a lehký terén, ale i sportovnější jízdu. Tomu záměru odpovídá i samotný design, který za žádných okolností nemůžeme hodnotit jako nudný, nebo těžkopádný, ovšem ještě stále zde najdeme mnoho prvků, které si svou cestu do sériové podoby jistě nenajdou.

Z těch více futuristických prvků můžeme zmínit třeba celou dotekovou ovládací konzoli, která na první pohled působí vcelku chaoticky. Do výroby se nedostanou ani nahoru otevíratelné dveře a drobnými změnami zřejmě projdou i světlomety. O tom, že Nuvis odpovídá nejnovějším trendům po všech stranách, svědčí i pohonné ústrojí BlueDrive, které tvoří 2,4 litrový šestiválec Theta II s výkonem 170 kW a elektromotor o výkonu 30 kW, napájený z li-polymerových baterii a systému regenerativního brzdění. V použití tohoto typu baterii vidí výrobce jasnou budoucnost, protože zabírají méně místa, vyznačují se vyšší kapacitou a nižší hmotností, a již brzy je plánuje uvést i do současných modelů. Dalších šetřících systémů najdeme v Nuvisu samozřejmě víc, jako třeba stop and start nebo filtr pěvných částic.
O svých konkrétnějších výrobních záměrech automobilka prozatím neinformovala, ovšem „zelenou“ zřejmě bez problémů dostane.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Nuvis
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků