Hyundai odhalil koncept Vision T. Plug-in hybrid ukazuje směřování designu značky

Korejská automobilka již naplno odhaluje nový koncept hybridního SUV, které představuje vizi směřování značky do blízké budoucnosti.

K předvedení nového konceptu Vision T si Hyundai vybral právě probíhající autosalon v Los Angeles. Vize nového SUV si pohrává s designovým jazykem Hyundaie a pomocí ostrých geometrických křivek jej dále posunuje kupředu. Koncept tak působí opravdu dynamicky a svalnatě, především s výrazně zpracovanými blatníky.

Český Hyundai prozradil budoucí plány. Nad pýchou konečně vyhrál rozum

Český Hyundai prozradil budoucí plány. Nad pýchou konečně vyhrál rozum

Inspiraci si přitom Vision T bere rovněž ze starší studie Le Fil Rouge a modernizovaného modelu Grandeur. Nejvíce pozornosti pak krade příď, která do jedné plochy kombinuje aktivní pohyblivé lamely masky chladiče ovlivňující aerodynamiku vozu, ale také speciální systém světlometů obsahující malá zrcadla.

Na délku má koncept 4610 mm, na šířku 2014 mm, na výšku 1704 mm a rozvor čítá 2804 mm. K designu profilu pak Hyundai úsměvně sám dodává, že auto má „záměrně přehnaně velká kola“ – na což jsme u studií jaksi tradičně zvyklí. Objevují se také výsuvné kamery namísto bočních zrcátek a podobně zpracované osvětlení jako vpředu je k vidění na zádi vozu, kde je osvíceno i logo automobilky.

Hyundai potvrzuje výrobu vlastního pick-upu. Uvede ho nakonec také v Evropě?

Hyundai potvrzuje výrobu vlastního pick-upu. Uvede ho nakonec také v Evropě?

Interiér Hyundai neukazuje, ostatně koncept má zcela zatmavená okna, takže kabina ani zřejmě nemá být cílem našeho zájmu. O technice pod kapotou pak také nevíme nic konkrétního, mimo využití plug-in hybridního ústrojí, které má nabíjecí zásuvku skrytou v zadním blatníku na straně spolujezdce pod posuvným krytem.

Vision T je tedy prostým designovým cvičením, jehož nápady bychom v určité formě mohli vidět na nadcházejících modelech Hyundaie.

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

dnes | Petr Schnagl | 1 příspěvek
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 141 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 80 příspěvků