Hyundai: nový ceník, výrazné slevy, Getz za 199 tisíc

Od prvního ledna přecenila autmobilka Hyundai některé modely. Např. Getz má jiný systém výbav, základem je Active, následuje Dynamic, Elegance a Sport. Výbava Sport obsahuje pouze benzínovou šestnáctistovku, nafťák 1.5 CRDi lze kombinovat pouze s výbavou Elegance.

V základu stojí Getz 1.1 46 kW Dynamic pouze 199 900 Kč v třídveřovém provedení a 209 900 Kč v pětidvěřovém provedení. Za verzi Active s motorem 1.3 63 kW zaplatíte 229 900 Kč. Ve výbavě sice figuruje pouze airbag řidiče, nicméně za svoje peníze získáte povedené a dospělé auto - samozřejmě v rámci třídy. Getz má i nadále akční model Max, kdy za 279 900 Kč získáte ABS, klimatizaci a el. ovládání předních oken.

Další akce:

  • Atos Prime: bonus 10 000 Kč, cena již od 199 900 Kč
  • Accent: bonus 20 000 Kč, cena od 289 900 Kč
  • Elantra: sleva 30 000 Kč na všechny modely, cena od 345 900 Kč
  • Sonata: bonus 100 tisíc na všechny verze, ceny od 429 900 Kč (v základu čtyři airbagy, ABS, klimatizace, okna a zrcátka v el., alarm...)
  • Matrix: klimatizace zdarma pro model 1.6i Active
  • Coupé: bonus rovných 200 000 Kč, tj. jediný model v nabídce, 2.7 V6 za 599 900 Kč
  • XG: sleva 100 tisíc korun, konečná cena 889 900 Kč (3.5 V6 145 kW)
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků