JEzdím ted s Terracanem, a musím říct že jezdí jako EVIL. Na to jak je to veliký auto je to fakt bomba. Jsem sice trochu zaujatý hyundaista, ale tohle uznali i ti zastánci nejlepších německých značek, pro který je všechny hyundai na prd. Ti čučeli --- fakt zadostiučinění. Jinak nové Santa-Fé je squelé, stejně jako Sonata.
Nová Santa Fé se mi líbí, ale taky by tam mohli dát lepší dieselovej motor (aspoň 100+ kW). To samé platí pro Tucson (90+ kW). Jsou to mrchy líné.
Teď v tom mám trochu nejasno: myslíte "starý" CRDi 2.0 83kW nebo CRDi 2.0 VGT 92 kW? - jestli ten druhý a jezdíte s ním v SantaFé, tak to by fakt byla špatná zpráva... a snad jedině doufat v CRDi 2,9 120kW z Terracanu. Jinak, jestli se nepletu, tak do Tucsonu pro ČR ještě pořád dávají jen ten původní 83kW..?
Vozy Hyundai jsou obecně těžší než konkurence, ovšem podmotorizované. Do Tucsonu by se hodil ten 92 kW, do Santa Fé 120 kW a do Terracanu ještě něco většího (130+ kW)
Díky za vysvětlení.
To je bohužel pravda; právě testuji Sportage s 104 kW benzínem a výsledek? Vysoká spotřeba, malá dynamika.
A co to má společného se "špatným dieselem"? A vyzkoušel jste si Sportage s tím CRDI ? Já ho měl na pár dní půjčené a jako že diesely nemusím, do toho auta mi sedl. A dynamika rozhodně nebyla jeho slabou stránkou.
Sice jsem včera Mirkovi poděkoval za vysvětlení jeho názoru, jaký diesel podle něj patří do Tucsonu, SanteFé a Terracanu (a dále asi i Sportage) a že jsou ta auta těžší než konkurence, ale jak jsem se tak díval do všelijakých testů v různých zdrojích, na stávající diesely si nikdo nějak zvlášť nestěžoval - na podvozek SantaFé na silnici ano, na řazení ano, na automatickou převodovku ano, na žravost 2,0 CVVT ano (jako pan Broža). Asi přijde na to, co kdo od kategorie SUV a dieselů čeká - ještě nedávno se diesely na silnici rozjížděly taky za 18-20s a brali jsme to jako standard, dnes už možná leckomu přijde 12-13s jako pomalá akcelerace a chce svých 10s a méně i od SUV v dieselu... Pokud jde o vlastnosti v terénu, zajímalo by mě, kolik majitelů v ČR reálně stráví významnou část životnosti svého SUV v opravdovém terénu. (polní cestu k chalupě vám neuznám, tu jsem v klidu zvládal i se Š105) :))
104 kW pro Sportage/Tucson považuji za základ, ale 83 kW je už docela bída na 1,6 t auto.
No, tak to nesplňuje ani inovovaný 2,0 CRDi VGT, žejo, protože ten má jen 92kW. Takže jak už jsem říkal, jedině že by tam přesadili z Terracanu 2,9 CRDi 120 kW. Nebo se vloupali k Fiatům pro 1,9 Multijet 103kW. Ale zůstávám celkem optimista, jelikož před pár lety Hyundai ještě neměl diesel ani po americké armádě, dnes má dieselů několik, už přišel s jejich druhou generací (VGT) a předpokládám, že pilně pracují dále, aby zvedli krouťák, přídali pár kW, srazili spotřebu a emise atd.
Jel jsem i s nafťákem; jen jsem chtěl řícit, že ani 104kW motor si s autem moc neporadí. Měřená stovka za 12,3 s...
Připomína mi to Infiniti FX
Getz sice nezapře inspiraci 307čkou, ale docela prokoukl. Santa Fe je taky hezké.
Mě se faceliftovaný getz moc nelíbí, přijde mi to, že na relativně hranatý auto nasadili zbytečně moc oblin.
Hyundaiům se nadhazuje neujasněnost identity, kterou má právě třeba Peugeot zvládnutou 100%ně. Do Getze jako by teď kdosi násilím natlačil jemu cizí "streamline" designérský názor, který má podle mě původ někde v H Coupé (ale předtím ve staré generaci Lantry, Accentu...) a nejnověji zase vypučel na novém Accentu. Ta mandlová přední světla, i když připomínají 307 (mně osobně ta maska nevím proč ještě víc připomíná Saxo), ve skutečnosti odkazují právě na nový Accent (a od něj na RioII). Názor na design je určitě věc osobní, a mně tenhle Getz připadá dost upachtěný (jakpak asi vypadá zezadu), zatímco SantaFé je jako frajer, který se z kanad a maskáčů přehodil do smokingu (Bond, James Bond...)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.