Hyundai Nošovice dnes slaví 10 let. Podívejte se na unikátní fotky z výroby

neodborník  |  03. 11. 2018 10:21

Nebýt té nesmyslné prodejní strategie založené na křupanské agresivitě líčící na lidskou závist a další špatné lidské vlastnosti, měli by daleko lepší pověst, i prodeje. Tohle nemá naději na dlouhodobý úspěch. Že to vychází Milošovi (ten ví, že to má na dobu určitou), neznamená, že to taky bude vycházet Vladimírovi.

Odpovědět  |   | 
Svetr Vaněk  |  03. 11. 2018 10:35

To zas bude opičárna. Oblast kde se slušnost vyměnila za prasárny. Děkuji Hnůj jdé opravdu nechci

Odpovědět  |   | 
yang hwan  |  03. 11. 2018 10:50

To bych teda vůbec nebral. Dveře jak od kurníku, posaz do sedadla špatný. Vůbec bych se nedivil kdyby z něj začali vylétávat komáři. Tlačítka takové divné, nejde nic najít. Motor hlučný, chod řadicí páky gumový, spojka tuhá. Rozjezd kostrbatý, rychlosti divně poskládané. Směrová nestabilita, doplněna o zvuk hen hen hen. Zastavil jsem tedy na krajnici a šel se dívat které kolo je prázné. Pak mi to došlo, zvuk pochází od přejíždění vodorovného značení, tedy přejíždění bílé přerušované čáry. Pouštění spojky vyžaduje cit, jinak auto poskakuje třeba mezi 2 a 3. Sedadlo se špatně nastavuje, řadicí páka je moc vpředu. Akustika prázné plechovky všudypřítomná. Vzadu si sice kolena za opěradlo dám, ale akustika je ještě horší než v předu. Pominu že je sedák docela nízko, takže se po pár minutách točím a vlním marně se snažíc najít svou polohu. Svit světlometů špatný a to není ještě ani pořádný podzim, ale téměř babí léto. Reakce na volant divné, buď z toho mám špatnou náladu, ale zdá se mi, že na mě působí ten plastový smrad z interiéru. Dvě hodiny stačily, bylo to jak nepříjemnost v práci kdy je naštvaný ředitel a myslí si, že lusk a zaměstnanci to celé otočí. Sečteno a podtrženo Hiunday i30 1.0T GDI bych nechtěl ani jako druhé záložní auto. Že je to slabé a mdlé jak pantofle důchodkyně ani neřeším.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 11. 2018 11:24

“Pouštění spojky vyžaduje cit....”
“Pak mi to došlo, zvuk pochází od přejíždění vodorovného značení, tedy přejíždění bílé přerušované čáry.”

Ja myslim, chlapce, ze by si sa mal najskor naucit jazdit.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  03. 11. 2018 11:47

Nevím, trojkovou generaci neznám, jelikož mě už ani nezajímá. Protože jednička, ale hlavně i dvojka přes svoje velkohubé kecy byla úplně na pikaču. Takže bych mu aj věřil, že se v Hnojdě cítil blbě. Agresivní marketing všech podržtaškových slintalů na tom nic nezmění. Já dávám Háčku palec dolů.

Odpovědět  |   | 
Mirek MPI  |  03. 11. 2018 11:59

Jezdit, jo, ale dokud se mu na Hujdě nevy*ral celý motor že Lepší si koupit měsíčník na tramvaj, než tu Kramného pohyblivé telefonní budky

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 11. 2018 15:17

já myslím, že je to netechnicky zdatný neřidič.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  04. 11. 2018 14:24

Jezdil jsem v tom a souhlasim snad jen s mensim mistem vzadu, nez u predchozich verzi, ale nic hrozneho. Ze je to slabe a mdle, to jste od litroveho motoru snad cekal neco jineho? Fabie ani rapid s litrovym motorem na tom nejsou lepe a do provozu to staci. S tou spojkou to ani nekomentuju, jak jiz bylo receno, staci se naucit jezdit.

Odpovědět  |   | 
car  |  03. 11. 2018 10:36

H0vnají nebrat !!!

Odpovědět  |   | 
Hans Joachim Kepke  |  03. 11. 2018 11:20

Jistě máš na mysli Hyundai, že ano? Akorát nevíš jak se to píše, protože na něco tak sofistikovaného zjevně nemáš dostatek mozkových buněk... že mám pravdu?
Doporučuji Hyundai zakoupit. Krást se nemá.
현대는 세계 최고의 브랜드입니다.

Odpovědět  |   | 
Kdo si koupí Hnujdaje  |  03. 11. 2018 11:46
Kdo si koupí Hnujdaje  |  03. 11. 2018 10:45
šofér  |  03. 11. 2018 10:55

haha to je dobré v lidovém moudru je nejvíc pravda. To mají zajímavý projev k tomu jejich výročí. Ještě prošlé chlebíčky a celý kombinát hnujdaj se může jít po*rat

Odpovědět  |   | 
Fercheater  |  03. 11. 2018 11:20

Tak už i hjondé si platí na autorevue články... no fuj

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  03. 11. 2018 11:42

Kdy už začně Hjundaj dělat normální auta? Zatím to bylo spíš k pláči

Odpovědět  |   | 
Yugo  |  04. 11. 2018 03:34

Hele chlapci, Hownajica by mela odejit z Ceske republiky. Takovy smrad tu nechceme.

Odpovědět  |   | 
HJK  |  04. 11. 2018 08:41

Chlapče, mluv laskavě jen za sebe... O jakém smradu mluvíš? Vysvětli všem svojí ,,hlubokou" myšlenku. Myslím ale, že to nedáš... běž si raději udělat domácí úkoly. Zítra máš zase vyučování.

Odpovědět  |   | 
HJK  |  03. 11. 2018 11:30

To se tu zas sešlo imbecilních odpůrců jedné z nejlepších automobilových značek světa. Frustrace dělá divy. Výblitek za výblitkem, to je tedy úroveň! Ten Hyundai vám ale způsobuje gigantický mindrák o který se můžete klidně opřít.
Hyundai prostě umí a ostatní jenom čumí...

Odpovědět  |   | 
Kdo si koupí Hnujdaje  |  03. 11. 2018 11:44

htt­ps://​you​tu.​be/​gi5​a4sL​k ...

Odpovědět  |   | 
HJK  |  03. 11. 2018 11:49

Tak se na to podívejme, jednoho takového debila tu zrovna máme
Myslím, že tím mírným označením debil mu ještě moc fandím.

Odpovědět  |   | 
Kdo si koupí Hnujdaje  |  03. 11. 2018 11:46
ne, děkuji  |  03. 11. 2018 11:51

Hovnislava nebrat. Dyť to je jak Smetkův H-systém. Falešné sny a lidský hienismus.

Odpovědět  |   | 
 |  03. 11. 2018 11:46

Mindrak, presne vystihnute. A este ako lokalny konkurent Skody im saha na pipika a to spravny "vlastenec" predsa nedopusti.

Odpovědět  |   | 
 |  03. 11. 2018 11:38

Lubovolny clanok o H v cz a hned povstanu zizkovski hejterski bojovnici a robia zo seba chujov. Toto fakt nechapem, je to tak dobre platene ?

Odpovědět  |   | 
-x-  |  03. 11. 2018 11:57

"průměrný plat skoro 37 000 korun" no to je bída a otročina zadarmo, to i v té Škodárně mají dávno daleko více.

Odpovědět  |   | 
Mirek MPI  |  03. 11. 2018 12:03

Jakých 37? Možná superhrubá. Kamarád mi ukazoval jeho výplatní pásku. Inženýři 24 hrubého. Pravda je, že k tomu je někdy nějaký bonus, to jo. Lepší než nic, ale to už nikoho nevytrhne. Teď už dělá rok u nás na regálech. Holt, za zkušenost se někdy platí. Kdyby tam zpátky pěstovali zelí, bylo by to lepší.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  03. 11. 2018 18:39

To je dané charakterem výroby, šroubovák nebo podavač plechů v Nošovicích těžko dostane plat jako seřizovač robotů v Bolce, takže je jasné, že Bolka má vyšší průměr.

Odpovědět  |   | 
HJK  |  04. 11. 2018 06:49

Komiku, to jako v Nošovicích nejsou seřizovači robotů? Je jich tam daleko víc než v Maloboleslavské montovně, protože je tam i daleko víc robotů.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  04. 11. 2018 12:08

Pak je ovšem zajímavé, že vzhledem daleko vyšší průměrné mzdě v Bolce, ti "seřizovači" v Nošovicích dělají skoro zadarmo.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  04. 11. 2018 14:42

Prumery vzdycky miluju, ja snedl cele kure, vy nic a v prumeru jsme kazdy meli pulku, jak rekl Holzmann :D Na prumernou mzdu u nas dosahne take malo lidi, ale navysuji ji predevsim ti, co berou okolo 100 nebo vice tisic. Proste manazeri berou neprimerene vice nez bezni zamestnanci, tam mate ten vysoky prumer. Prumer nic neznamena.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  04. 11. 2018 19:52

Blbost, to co udává Hyundai nebo Škodovka nejsou průměrné mzdy celé firmy, ale pouze dělnických profesí, tedy bez managementu.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  04. 11. 2018 20:45

Tak to jim budeme muset asi verit, ze? Je od vas hezke, ze se starate o to, aby bezni zamestnanci nebrali ve Skode nebo v Hyundai mene, nez v te druhe tovarne, ale nedelejte si zbytecne vrasky starostmi o cizi. Lide, kteri v techto tovarnach pracuji, by sli pracovat jinam, pokud by byli nespokojeni.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  03. 11. 2018 12:00

Hyundai jsem nikdy neřídil, ale měl jsem chvíli z půjčovny Kiu Ceed II. a pocitově jsem se cítil líp než třeba v Octavii. Rozhodně to nejsou o nic horší auta než třeba Škodovky.

Odpovědět  |   | 
Mirek MPI  |  03. 11. 2018 12:07

Jo jasný. A pak jsi potkal stopařku se silikony, gazelíma nohama a vlasy po pás. Ona se do tebe zamilovala a pak jste jeli na svatební cestu do Bulharska. Jak jste byli v nejlepším, tak zazvonil budík zase je tu to tmavý studený ráno že ?

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  03. 11. 2018 14:23

Váš vlhký sen? Pozor na poluce, ať máma nemusí často prát.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  04. 11. 2018 21:00

Ridim jiz roky Hyundai i Skodu, vyzkousel jsem vsechny generace i30 a nekolik typu Skodovek dlouhodobe (sluzebaky i vlastni), vse samozrejme v ruznych motorizacich a nikdy me zadne z techto aut nezklamalo a se vsemi se jezdilo dobre. Nechapu tyhle bitvy mezi Skodou a Hyundaiem, naprosto zbytecne. Kazde z techto aut vynika jinymi vlastnostmi a neda se vylozene rici "tohle je lepsi znacka", vse je o preferencich cloveka.

Odpovědět  |   | 
HJK  |  03. 11. 2018 12:15

Je samozřejmé, že Kia Ceed je klonem i30, která má výrazně lepší komfort jízdy než klon fotříka z VW. Oktávka v tomto ohledu, ale ve většině ostatních, i30 nesahá ani po ráfky.

Odpovědět  |   | 
Risa  |  03. 11. 2018 12:21

To jsou kraviny. Dyt jsou lide z té i30 zmlaceni jak od celodenniho tahani kameni. Ke vsemu je to z blata. At si kazdy za svy koupi co chce, ale ja bych do Hovnajky nesel.

Odpovědět  |   | 
HJK  |  03. 11. 2018 12:36

To jsou keci, kdes na tu totální kravinu přišel? Je to přesně naopak. Oktávie je oproti i30 proslulá jako ukázkový kostitřas. Mám s oběma těmito auty najeto statisíce km, mohu perfektně porovnávat. No a s tím blátem jsi úplně ulít. Oktávie i v tomhle ohledu i30 nesahá ani ke kotníkům. i30 má daleko vyšší podíl vysokopevnostní oceli.

Odpovědět  |   | 
HJK  |  03. 11. 2018 12:47

Oprava. Samozřejmě ,,kecy".

Odpovědět  |   | 
Jan Krčmář  |  03. 11. 2018 14:28

Škodovka za Hyundaiem celkem pěkně zaostává, má se hodně co učit. Podíl ruční práce ve Škodovce je obrovský. Technologická úroveň v Boleslavi není na tak vysoké úrovni jako v Nošovicích. Osobně ověřeno. Např. usazování a lepení oken je v Hyundai prováděno roboty, ve škodovce lidmi.
Potom se nemůžeme divit, že je škodovka dražší.
Klobouk dolů před Hyundaiem. Přeji, ať se mu i v dalších desetiletích daří náskok nadále zvyšovat, a stane se do roku 2020 nejprodávanější asijskou značkou na evropském trhu. Díky náskoku v nových technologiích alternativních pohonů a umělé inteligence tomu věřím.

Odpovědět  |   | 
Batman  |  03. 11. 2018 15:14

to je tu pěkně natroleno V podstatě jsou dle mého osobního názoru s Hnůjde jen dvě možnosti. Buď se to tam pro příští desetiletí zavře a zbourá. Zasadí tráva a stromy budou růst z krve absolventů. Jednoho dne se tam život vrátí a budou zpívat ptáci a růst vegetace. A nebo to zachováme stejně jak tábor v Osvětimi a bude to tam sloužit jako varování pro všechny budoucí generace.

Odpovědět  |   | 
Jan Krčmář  |  03. 11. 2018 16:28

Člověče uvědomuješ si vůbec, cos napsal za stupiditu? Uvědomuješ si, že je za to i postih?Asi ne, tolik rozumu jsi zřejmě nepobral.
Co myslíš tím Hnůjde? I to vypovídá něco o tvé nízké inteligenci...

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  04. 11. 2018 00:02

Hownaj nebrat woe Raději jídlo z kontejneru a svrab než tohle.

Odpovědět  |   | 
 |  04. 11. 2018 17:49

To ti teda doprajem. Mozes to porovnat aj potom

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 11. 2018 20:32

Už abys to měl, jestli však není pozdě.

Odpovědět  |   | 
 |  03. 11. 2018 17:36

Na niektorych tu fakt plati len to stare zname - nepriyebes, nevysvetlis.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 11. 2018 20:24

i30? Hujajdej? Tímhle snad nemůže jezdit normální člověk, vždyť co model tak to auto vypadá a jezdi jak debil. KIA se, alespoň snaží a nový Ceed je opravdu hezké auto. Hujajdej a jeho i30 je jak auto z 90.let.

Odpovědět  |   | 
Yugo  |  04. 11. 2018 03:36

Spis jak ze 70 tych a chovani jak za Adolfa

Odpovědět  |   | 
HJK  |  04. 11. 2018 08:29

Jasně. Každoročně si Hyundai koupí 7-8 milionů lidí. A podle tebe jsou nenormální - ,,všichni jsou blázni, jen já jsem letadlo".

Odpovědět  |   | 
Neuman  |  05. 11. 2018 11:28

pobavil, pan Petr zije v jakých letech? :D

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 11. 2018 21:15

Po 10 letech obvykle konci danove prazdniny

Odpovědět  |   | 
Tomasz  |  04. 11. 2018 02:30

Doufám, že hovínoslavové také zkončí, stejně jako prázdniny. Jizva na přírodě tady to křivé háčko křiváků. Třikrát hanba po.mr.da.ncům jedněm prašivým.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 11. 2018 20:36

Než začneš rozdávat rozumy, zkus se naučit alespoň základy češtiny. Vypadá to trapně, vůl a chce poučovat.

Odpovědět  |   | 
Ben  |  04. 11. 2018 09:39

Co by za takový úspěch dala třeba Škodovka či WV. Koncern WV neví kde by ukládal ty své neprodejné vraky které nikdo nechce a Hyundai nestíhá vyrábět kvůli vysoké poptávce. Já si tedy koupím raději kvalitního Korejce než Německý ležák.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  04. 11. 2018 12:03

🤣🤣🤣🤣 Tak teď si napsal dobrý blábol. Jaký neprodany vraky? Myslíš auta který čekají n zdlouhavý homologacni proces? Koncern je pořád úplně někde jinde. Sice se třeba hundaj prodává v Americe, ale jen proto, že je to levná spotřební slupka na zničeni

Odpovědět  |   | 
e na v  |  04. 11. 2018 12:43

Šodofka dělá samé vraky, stačí se podívat na jejich motory, které se dožívají při dobré údržbě až 100 000 km. O nějakém pohodlí se také nedá moc mluvit a tak nevidím jediný důvod si pořizovat Německé auto.

Odpovědět  |   | 
Neuman  |  05. 11. 2018 11:24

rozhodně umí jen ty tdi ktere ale uz nikdo nechce no...benzin od koncernu skoda mluvit

Odpovědět  |   | 
KKK  |  04. 11. 2018 12:13

Opakovaně "WV", no dobře, už víme jak jsi na tom s inteligencí.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  04. 11. 2018 13:36

Když vidím ten počet souhlasných kliknutí, tak to vypadá na celou třídu pomocné školy.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 11. 2018 20:40

Proč tohle nenapíšeš všem, kteří tady spisovně píši název Hyundai. To tvému jazykovému cítění již nevadí?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  05. 11. 2018 11:53

Nějak ti nerozumím. Proč bych to měl psát někomu kdo to píše správně? To by snad patřilo těm kteří ten název komolí. Chápeš vůbec na co jsem reagoval a proč jsem to napsal?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 11. 2018 17:32

Speciálně pro tebe doplním ... "spisovně"..., ostatní to pochopili.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  05. 11. 2018 19:13

V tom případě jsi tu větu napsal úplně blbě.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 11. 2018 21:11

Ale nenapsal, je to stejné jako kritizovat "WV", když tady je navíc jasné, že jde o omyl, ne o záměr, ne jako u těch "Hyundai", a jako bonus navíc hodit další do škatulky pomocné školy, jen kvůli tomu, že souhlasili s obsahem. Příspěvky nemají tlačítka na hodnocení obsahu a gramatiky.
Nebudu ti tady dělat rozbor a vysvětlovat něco, co je zřejmé.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  05. 11. 2018 21:31

Tak jak jsi to napsal, tak to vyznělo jako od tebe.
Jasně, omyl. Když chce dělat chytrého, tak by se měl takovýchto "omylů" vyvarovat. Rozbor nepotřebuji, vím o co jde. Ale když někdo některého z těch jednoduchých rejpalů zpraží, tak si to zaslouží.

Odpovědět  |   | 
Marley  |  05. 11. 2018 10:31

před několika lety jsem se posmíval těm co v hyu jezdí a teď jí mám taky a jsem spokojenej, ta značka si získala můj respekt

Odpovědět  |   | 
PetrP  |  05. 11. 2018 15:21

Podporujes extremni ideologii. Ja Hovnislavy nemuzu ani cejtit. Moc bych se nedivil kdybys kamosil s Kajinkem a Kramnym, Hovnislave jeden

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 11. 2018 17:37

Nepřiplížil ses také z AF? Tím by se hodně z tvého projevu vysvětlilo.

Odpovědět  |   | 
von Bahnhof  |  05. 11. 2018 12:20

tyo to už je deset let ty bláááho

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST VW Touareg 3.0 TSI Black Style: Když nafta nevoní a spotřeba nevadí

Volkswagen Touareg 3.0 TSI 4Motion

Od uvedení nové generace Volkswagenu Touareg na český trh uběhl už více než rok. Benzinový motor je v nabídce osamocen, výkonem se však řadí k nejlepším. Stojí za zvážení, nebo je lepší zůstat u obligátního turbodieselu?

8.  8.  2019 | Jan Mička | 52 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A