Hyundai Nošovice dnes slaví 10 let. Podívejte se na unikátní fotky z výroby

neodborník  |  03. 11. 2018 10:21

Nebýt té nesmyslné prodejní strategie založené na křupanské agresivitě líčící na lidskou závist a další špatné lidské vlastnosti, měli by daleko lepší pověst, i prodeje. Tohle nemá naději na dlouhodobý úspěch. Že to vychází Milošovi (ten ví, že to má na dobu určitou), neznamená, že to taky bude vycházet Vladimírovi.

Odpovědět  |   | 
Svetr Vaněk  |  03. 11. 2018 10:35

To zas bude opičárna. Oblast kde se slušnost vyměnila za prasárny. Děkuji Hnůj jdé opravdu nechci

Odpovědět  |   | 
yang hwan  |  03. 11. 2018 10:50

To bych teda vůbec nebral. Dveře jak od kurníku, posaz do sedadla špatný. Vůbec bych se nedivil kdyby z něj začali vylétávat komáři. Tlačítka takové divné, nejde nic najít. Motor hlučný, chod řadicí páky gumový, spojka tuhá. Rozjezd kostrbatý, rychlosti divně poskládané. Směrová nestabilita, doplněna o zvuk hen hen hen. Zastavil jsem tedy na krajnici a šel se dívat které kolo je prázné. Pak mi to došlo, zvuk pochází od přejíždění vodorovného značení, tedy přejíždění bílé přerušované čáry. Pouštění spojky vyžaduje cit, jinak auto poskakuje třeba mezi 2 a 3. Sedadlo se špatně nastavuje, řadicí páka je moc vpředu. Akustika prázné plechovky všudypřítomná. Vzadu si sice kolena za opěradlo dám, ale akustika je ještě horší než v předu. Pominu že je sedák docela nízko, takže se po pár minutách točím a vlním marně se snažíc najít svou polohu. Svit světlometů špatný a to není ještě ani pořádný podzim, ale téměř babí léto. Reakce na volant divné, buď z toho mám špatnou náladu, ale zdá se mi, že na mě působí ten plastový smrad z interiéru. Dvě hodiny stačily, bylo to jak nepříjemnost v práci kdy je naštvaný ředitel a myslí si, že lusk a zaměstnanci to celé otočí. Sečteno a podtrženo Hiunday i30 1.0T GDI bych nechtěl ani jako druhé záložní auto. Že je to slabé a mdlé jak pantofle důchodkyně ani neřeším.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 11. 2018 11:24

“Pouštění spojky vyžaduje cit....”
“Pak mi to došlo, zvuk pochází od přejíždění vodorovného značení, tedy přejíždění bílé přerušované čáry.”

Ja myslim, chlapce, ze by si sa mal najskor naucit jazdit.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  03. 11. 2018 11:47

Nevím, trojkovou generaci neznám, jelikož mě už ani nezajímá. Protože jednička, ale hlavně i dvojka přes svoje velkohubé kecy byla úplně na pikaču. Takže bych mu aj věřil, že se v Hnojdě cítil blbě. Agresivní marketing všech podržtaškových slintalů na tom nic nezmění. Já dávám Háčku palec dolů.

Odpovědět  |   | 
Mirek MPI  |  03. 11. 2018 11:59

Jezdit, jo, ale dokud se mu na Hujdě nevy*ral celý motor že Lepší si koupit měsíčník na tramvaj, než tu Kramného pohyblivé telefonní budky

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 11. 2018 15:17

já myslím, že je to netechnicky zdatný neřidič.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  04. 11. 2018 14:24

Jezdil jsem v tom a souhlasim snad jen s mensim mistem vzadu, nez u predchozich verzi, ale nic hrozneho. Ze je to slabe a mdle, to jste od litroveho motoru snad cekal neco jineho? Fabie ani rapid s litrovym motorem na tom nejsou lepe a do provozu to staci. S tou spojkou to ani nekomentuju, jak jiz bylo receno, staci se naucit jezdit.

Odpovědět  |   | 
car  |  03. 11. 2018 10:36

H0vnají nebrat !!!

Odpovědět  |   | 
Hans Joachim Kepke  |  03. 11. 2018 11:20

Jistě máš na mysli Hyundai, že ano? Akorát nevíš jak se to píše, protože na něco tak sofistikovaného zjevně nemáš dostatek mozkových buněk... že mám pravdu?
Doporučuji Hyundai zakoupit. Krást se nemá.
현대는 세계 최고의 브랜드입니다.

Odpovědět  |   | 
Kdo si koupí Hnujdaje  |  03. 11. 2018 11:46
Kdo si koupí Hnujdaje  |  03. 11. 2018 10:45
šofér  |  03. 11. 2018 10:55

haha to je dobré v lidovém moudru je nejvíc pravda. To mají zajímavý projev k tomu jejich výročí. Ještě prošlé chlebíčky a celý kombinát hnujdaj se může jít po*rat

Odpovědět  |   | 
Fercheater  |  03. 11. 2018 11:20

Tak už i hjondé si platí na autorevue články... no fuj

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  03. 11. 2018 11:42

Kdy už začně Hjundaj dělat normální auta? Zatím to bylo spíš k pláči

Odpovědět  |   | 
Yugo  |  04. 11. 2018 03:34

Hele chlapci, Hownajica by mela odejit z Ceske republiky. Takovy smrad tu nechceme.

Odpovědět  |   | 
HJK  |  04. 11. 2018 08:41

Chlapče, mluv laskavě jen za sebe... O jakém smradu mluvíš? Vysvětli všem svojí ,,hlubokou" myšlenku. Myslím ale, že to nedáš... běž si raději udělat domácí úkoly. Zítra máš zase vyučování.

Odpovědět  |   | 
HJK  |  03. 11. 2018 11:30

To se tu zas sešlo imbecilních odpůrců jedné z nejlepších automobilových značek světa. Frustrace dělá divy. Výblitek za výblitkem, to je tedy úroveň! Ten Hyundai vám ale způsobuje gigantický mindrák o který se můžete klidně opřít.
Hyundai prostě umí a ostatní jenom čumí...

Odpovědět  |   | 
Kdo si koupí Hnujdaje  |  03. 11. 2018 11:44

htt­ps://​you​tu.​be/​gi5​a4sL​k ...

Odpovědět  |   | 
HJK  |  03. 11. 2018 11:49

Tak se na to podívejme, jednoho takového debila tu zrovna máme
Myslím, že tím mírným označením debil mu ještě moc fandím.

Odpovědět  |   | 
Kdo si koupí Hnujdaje  |  03. 11. 2018 11:46
ne, děkuji  |  03. 11. 2018 11:51

Hovnislava nebrat. Dyť to je jak Smetkův H-systém. Falešné sny a lidský hienismus.

Odpovědět  |   | 
 |  03. 11. 2018 11:46

Mindrak, presne vystihnute. A este ako lokalny konkurent Skody im saha na pipika a to spravny "vlastenec" predsa nedopusti.

Odpovědět  |   | 
 |  03. 11. 2018 11:38

Lubovolny clanok o H v cz a hned povstanu zizkovski hejterski bojovnici a robia zo seba chujov. Toto fakt nechapem, je to tak dobre platene ?

Odpovědět  |   | 
-x-  |  03. 11. 2018 11:57

"průměrný plat skoro 37 000 korun" no to je bída a otročina zadarmo, to i v té Škodárně mají dávno daleko více.

Odpovědět  |   | 
Mirek MPI  |  03. 11. 2018 12:03

Jakých 37? Možná superhrubá. Kamarád mi ukazoval jeho výplatní pásku. Inženýři 24 hrubého. Pravda je, že k tomu je někdy nějaký bonus, to jo. Lepší než nic, ale to už nikoho nevytrhne. Teď už dělá rok u nás na regálech. Holt, za zkušenost se někdy platí. Kdyby tam zpátky pěstovali zelí, bylo by to lepší.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  03. 11. 2018 18:39

To je dané charakterem výroby, šroubovák nebo podavač plechů v Nošovicích těžko dostane plat jako seřizovač robotů v Bolce, takže je jasné, že Bolka má vyšší průměr.

Odpovědět  |   | 
HJK  |  04. 11. 2018 06:49

Komiku, to jako v Nošovicích nejsou seřizovači robotů? Je jich tam daleko víc než v Maloboleslavské montovně, protože je tam i daleko víc robotů.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  04. 11. 2018 12:08

Pak je ovšem zajímavé, že vzhledem daleko vyšší průměrné mzdě v Bolce, ti "seřizovači" v Nošovicích dělají skoro zadarmo.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  04. 11. 2018 14:42

Prumery vzdycky miluju, ja snedl cele kure, vy nic a v prumeru jsme kazdy meli pulku, jak rekl Holzmann :D Na prumernou mzdu u nas dosahne take malo lidi, ale navysuji ji predevsim ti, co berou okolo 100 nebo vice tisic. Proste manazeri berou neprimerene vice nez bezni zamestnanci, tam mate ten vysoky prumer. Prumer nic neznamena.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  04. 11. 2018 19:52

Blbost, to co udává Hyundai nebo Škodovka nejsou průměrné mzdy celé firmy, ale pouze dělnických profesí, tedy bez managementu.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  04. 11. 2018 20:45

Tak to jim budeme muset asi verit, ze? Je od vas hezke, ze se starate o to, aby bezni zamestnanci nebrali ve Skode nebo v Hyundai mene, nez v te druhe tovarne, ale nedelejte si zbytecne vrasky starostmi o cizi. Lide, kteri v techto tovarnach pracuji, by sli pracovat jinam, pokud by byli nespokojeni.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  03. 11. 2018 12:00

Hyundai jsem nikdy neřídil, ale měl jsem chvíli z půjčovny Kiu Ceed II. a pocitově jsem se cítil líp než třeba v Octavii. Rozhodně to nejsou o nic horší auta než třeba Škodovky.

Odpovědět  |   | 
Mirek MPI  |  03. 11. 2018 12:07

Jo jasný. A pak jsi potkal stopařku se silikony, gazelíma nohama a vlasy po pás. Ona se do tebe zamilovala a pak jste jeli na svatební cestu do Bulharska. Jak jste byli v nejlepším, tak zazvonil budík zase je tu to tmavý studený ráno že ?

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  03. 11. 2018 14:23

Váš vlhký sen? Pozor na poluce, ať máma nemusí často prát.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  04. 11. 2018 21:00

Ridim jiz roky Hyundai i Skodu, vyzkousel jsem vsechny generace i30 a nekolik typu Skodovek dlouhodobe (sluzebaky i vlastni), vse samozrejme v ruznych motorizacich a nikdy me zadne z techto aut nezklamalo a se vsemi se jezdilo dobre. Nechapu tyhle bitvy mezi Skodou a Hyundaiem, naprosto zbytecne. Kazde z techto aut vynika jinymi vlastnostmi a neda se vylozene rici "tohle je lepsi znacka", vse je o preferencich cloveka.

Odpovědět  |   | 
HJK  |  03. 11. 2018 12:15

Je samozřejmé, že Kia Ceed je klonem i30, která má výrazně lepší komfort jízdy než klon fotříka z VW. Oktávka v tomto ohledu, ale ve většině ostatních, i30 nesahá ani po ráfky.

Odpovědět  |   | 
Risa  |  03. 11. 2018 12:21

To jsou kraviny. Dyt jsou lide z té i30 zmlaceni jak od celodenniho tahani kameni. Ke vsemu je to z blata. At si kazdy za svy koupi co chce, ale ja bych do Hovnajky nesel.

Odpovědět  |   | 
HJK  |  03. 11. 2018 12:36

To jsou keci, kdes na tu totální kravinu přišel? Je to přesně naopak. Oktávie je oproti i30 proslulá jako ukázkový kostitřas. Mám s oběma těmito auty najeto statisíce km, mohu perfektně porovnávat. No a s tím blátem jsi úplně ulít. Oktávie i v tomhle ohledu i30 nesahá ani ke kotníkům. i30 má daleko vyšší podíl vysokopevnostní oceli.

Odpovědět  |   | 
HJK  |  03. 11. 2018 12:47

Oprava. Samozřejmě ,,kecy".

Odpovědět  |   | 
Jan Krčmář  |  03. 11. 2018 14:28

Škodovka za Hyundaiem celkem pěkně zaostává, má se hodně co učit. Podíl ruční práce ve Škodovce je obrovský. Technologická úroveň v Boleslavi není na tak vysoké úrovni jako v Nošovicích. Osobně ověřeno. Např. usazování a lepení oken je v Hyundai prováděno roboty, ve škodovce lidmi.
Potom se nemůžeme divit, že je škodovka dražší.
Klobouk dolů před Hyundaiem. Přeji, ať se mu i v dalších desetiletích daří náskok nadále zvyšovat, a stane se do roku 2020 nejprodávanější asijskou značkou na evropském trhu. Díky náskoku v nových technologiích alternativních pohonů a umělé inteligence tomu věřím.

Odpovědět  |   | 
Batman  |  03. 11. 2018 15:14

to je tu pěkně natroleno V podstatě jsou dle mého osobního názoru s Hnůjde jen dvě možnosti. Buď se to tam pro příští desetiletí zavře a zbourá. Zasadí tráva a stromy budou růst z krve absolventů. Jednoho dne se tam život vrátí a budou zpívat ptáci a růst vegetace. A nebo to zachováme stejně jak tábor v Osvětimi a bude to tam sloužit jako varování pro všechny budoucí generace.

Odpovědět  |   | 
Jan Krčmář  |  03. 11. 2018 16:28

Člověče uvědomuješ si vůbec, cos napsal za stupiditu? Uvědomuješ si, že je za to i postih?Asi ne, tolik rozumu jsi zřejmě nepobral.
Co myslíš tím Hnůjde? I to vypovídá něco o tvé nízké inteligenci...

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  04. 11. 2018 00:02

Hownaj nebrat woe Raději jídlo z kontejneru a svrab než tohle.

Odpovědět  |   | 
 |  04. 11. 2018 17:49

To ti teda doprajem. Mozes to porovnat aj potom

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 11. 2018 20:32

Už abys to měl, jestli však není pozdě.

Odpovědět  |   | 
 |  03. 11. 2018 17:36

Na niektorych tu fakt plati len to stare zname - nepriyebes, nevysvetlis.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 11. 2018 20:24

i30? Hujajdej? Tímhle snad nemůže jezdit normální člověk, vždyť co model tak to auto vypadá a jezdi jak debil. KIA se, alespoň snaží a nový Ceed je opravdu hezké auto. Hujajdej a jeho i30 je jak auto z 90.let.

Odpovědět  |   | 
Yugo  |  04. 11. 2018 03:36

Spis jak ze 70 tych a chovani jak za Adolfa

Odpovědět  |   | 
HJK  |  04. 11. 2018 08:29

Jasně. Každoročně si Hyundai koupí 7-8 milionů lidí. A podle tebe jsou nenormální - ,,všichni jsou blázni, jen já jsem letadlo".

Odpovědět  |   | 
Neuman  |  05. 11. 2018 11:28

pobavil, pan Petr zije v jakých letech? :D

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 11. 2018 21:15

Po 10 letech obvykle konci danove prazdniny

Odpovědět  |   | 
Tomasz  |  04. 11. 2018 02:30

Doufám, že hovínoslavové také zkončí, stejně jako prázdniny. Jizva na přírodě tady to křivé háčko křiváků. Třikrát hanba po.mr.da.ncům jedněm prašivým.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 11. 2018 20:36

Než začneš rozdávat rozumy, zkus se naučit alespoň základy češtiny. Vypadá to trapně, vůl a chce poučovat.

Odpovědět  |   | 
Ben  |  04. 11. 2018 09:39

Co by za takový úspěch dala třeba Škodovka či WV. Koncern WV neví kde by ukládal ty své neprodejné vraky které nikdo nechce a Hyundai nestíhá vyrábět kvůli vysoké poptávce. Já si tedy koupím raději kvalitního Korejce než Německý ležák.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  04. 11. 2018 12:03

🤣🤣🤣🤣 Tak teď si napsal dobrý blábol. Jaký neprodany vraky? Myslíš auta který čekají n zdlouhavý homologacni proces? Koncern je pořád úplně někde jinde. Sice se třeba hundaj prodává v Americe, ale jen proto, že je to levná spotřební slupka na zničeni

Odpovědět  |   | 
e na v  |  04. 11. 2018 12:43

Šodofka dělá samé vraky, stačí se podívat na jejich motory, které se dožívají při dobré údržbě až 100 000 km. O nějakém pohodlí se také nedá moc mluvit a tak nevidím jediný důvod si pořizovat Německé auto.

Odpovědět  |   | 
Neuman  |  05. 11. 2018 11:24

rozhodně umí jen ty tdi ktere ale uz nikdo nechce no...benzin od koncernu skoda mluvit

Odpovědět  |   | 
KKK  |  04. 11. 2018 12:13

Opakovaně "WV", no dobře, už víme jak jsi na tom s inteligencí.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  04. 11. 2018 13:36

Když vidím ten počet souhlasných kliknutí, tak to vypadá na celou třídu pomocné školy.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 11. 2018 20:40

Proč tohle nenapíšeš všem, kteří tady spisovně píši název Hyundai. To tvému jazykovému cítění již nevadí?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  05. 11. 2018 11:53

Nějak ti nerozumím. Proč bych to měl psát někomu kdo to píše správně? To by snad patřilo těm kteří ten název komolí. Chápeš vůbec na co jsem reagoval a proč jsem to napsal?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 11. 2018 17:32

Speciálně pro tebe doplním ... "spisovně"..., ostatní to pochopili.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  05. 11. 2018 19:13

V tom případě jsi tu větu napsal úplně blbě.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 11. 2018 21:11

Ale nenapsal, je to stejné jako kritizovat "WV", když tady je navíc jasné, že jde o omyl, ne o záměr, ne jako u těch "Hyundai", a jako bonus navíc hodit další do škatulky pomocné školy, jen kvůli tomu, že souhlasili s obsahem. Příspěvky nemají tlačítka na hodnocení obsahu a gramatiky.
Nebudu ti tady dělat rozbor a vysvětlovat něco, co je zřejmé.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  05. 11. 2018 21:31

Tak jak jsi to napsal, tak to vyznělo jako od tebe.
Jasně, omyl. Když chce dělat chytrého, tak by se měl takovýchto "omylů" vyvarovat. Rozbor nepotřebuji, vím o co jde. Ale když někdo některého z těch jednoduchých rejpalů zpraží, tak si to zaslouží.

Odpovědět  |   | 
Marley  |  05. 11. 2018 10:31

před několika lety jsem se posmíval těm co v hyu jezdí a teď jí mám taky a jsem spokojenej, ta značka si získala můj respekt

Odpovědět  |   | 
PetrP  |  05. 11. 2018 15:21

Podporujes extremni ideologii. Ja Hovnislavy nemuzu ani cejtit. Moc bych se nedivil kdybys kamosil s Kajinkem a Kramnym, Hovnislave jeden

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 11. 2018 17:37

Nepřiplížil ses také z AF? Tím by se hodně z tvého projevu vysvětlilo.

Odpovědět  |   | 
von Bahnhof  |  05. 11. 2018 12:20

tyo to už je deset let ty bláááho

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

dnes | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 150 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A