Nový Hyundai s palivovými články se jmenuje Nexo. Zezadu je to spíše Opel

king014  |  09. 01. 2018 09:33  |  [46.135.43.xxx]

kdyby takto vypadal nějaký Opel tak mají soudruzi v západním německu po ekonomických problémech. Tohle se jižním kimům hodně povedlo

Odpovědět  |   | 
GR8  |  09. 01. 2018 09:44  |  [79.141.243.xxx]

OPEL? Mám velice dobrého známého. Živí se jako MUDr. Je primářem na očním. Pokud by pan redaktor potřeboval kontakt, zašlu na soukromý mail. Spíš žasnu, že ráddoby profesionál (redaktor) se stane porovnávačem údajně podobného designu. Teď vážně. Design Hyundai není úplně přesně dle mého gusta. Kia je mi blíž, ale jednoduše bych rád, aby podobných aut jezdilo víc. Je to zpestření na silnicích. Technologie je špička. Otázka je, jaká nás vlastně čeká budoucnost jízdy. Elektro? Palivové články?....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 01. 2018 11:52

Design tedy hodně slabý. Jediné, co trošku připomíná Opel jsou tvary posledního sloupku se stříbrnou linkou dole. Zbytek je neskutečná hrůza. Příď dost chaotická, záď naopak nudně rozteklá a obtloustlá.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  09. 01. 2018 11:57  |  [195.113.113.xxx]

A předek trochu Citroen. Tihle Korejci nemají úplně ujasněný designový styl.

Odpovědět  |   | 
paja  |  09. 01. 2018 12:41  |  [90.176.138.xxx]

a nejde takhle náhodou hlavně o koncepci pohonu?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  09. 01. 2018 17:00  |  [86.49.32.xxx]

Clanek psal zrakove postizeny clovek nebo k0kot. Pockat, on to psal Micka - takze zrakove postizeny k0kot.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  10. 01. 2018 16:55  |  [93.153.75.xxx]

Až bude kimovsko za peníze HK saturováno čerpacími stanicemi na vodíka bude jich v provozu několik set tisíc a prokáže se životaschopnost této technologie pak, bych se tím začal zabývat. Zatím bych nechal kimovce exhibovat.
Nejsme v žádném presu, ropy je dost.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  12. 01. 2018 09:51  |  [79.142.151.xxx]

Jak dokázali týden po zveejnění Touarega3 ten design ihned zneužít

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků

Nejčtenější články

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy Škoda na krytech motorů

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy …

Napadlo vás někdy, co se skrývá pod logy na krytech motorů vozů Škoda nebo Seat? Video odhaluje očekávanou pravdu.

6.  4.  2018 | | 104 N/A
Takto mohla vypadat první Octavia, kdyby Škoda neskončila v rukou VW

Takto mohla vypadat první Octavia, kdyby Šk…

Depozitář slavné italské karosárny Bertone jde do dražby. Ve stozích skic byl objeven poklad – pravděpodobně kresba první generace Škody Octavia!

26.  3.  2018 | | 92 N/A
Volkswagen ukázal nový sedan. Je to taková Octavia za 330.000 Kč

Volkswagen ukázal nový sedan. Je to taková …

Volkswagen připravil novinku pro čínský trh. Lavida Plus představuje novou generaci modelu Lavida. Premiéru zažije tento měsíc v Pekingu.

11.  4.  2018 | | 9 N/A
Takto zrychluje budoucí nejrychlejší hyperauto světa. Čekali jste více?

Takto zrychluje budoucí nejrychlejší hypera…

Devel Sixteen nepřestává šokovat svět. V nejvýkonnějším provedení má mít až 5000 koní, ani „běžná“ verze však není k zahození. Nebo je vám výkon 3000 koní málo?

16.  4.  2018 | | 18 N/A
Další oběť Nürburgringu: Totální havárie Porsche Cayman GT4 Clubsport

Další oběť Nürburgringu: Totální havárie Po…

Na Nürburgringu začala sezona 2018. Hned v úvodu to při závodech odnesl jeden exemplář modelu Porsche Cayman GT4 Clubsport.

26.  3.  2018 | | 7 N/A