Hyundai Neos III: nadějný koncept z Asie (doplněny fotografie)

Japonské designérské centrum spolu s čínskými kolegy a automobilkou Hyundai představili na nynějším autosalonu v Tokiu svůj nový koncept. Jmenuje se Neos III a je vizí křížence SUV s klasickým kombíkem. To vše je pak integrováno do velmi povedeného těla konceptu, který nenechá nikoho na pochybách, že s tímto autem nebude nuda. Hyundai při představení vozu uvedl, že finální produkt by si měl ponechat části tohoto konceptu. Z praxe ovšem víme, že pokud se zachová alespoň pár dílů, bude to úspěch. Neos II je 4980 mm dlouhý, 1960 mm široký a 1680 mm dlouhý, nejedná se tedy o žádného prcka. Pod kapotou mu dýchá osmiválec o objemu 4.6 litru, který má původ ve vývojovém středisku Hyundai, je tedy vlastní produkce (doplněno 19.10.).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nové fotografie z představení v Tokiu. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Neos III

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 64 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 50 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků