Hyundai nabídne osobní asistenty. Premiéra bude již v lednu na CES

Hyundai nabídne osobní asistenty. Premiéra bude již v lednu na CES

Koncept osobního asistenta pro řidiče svých automobilů, který využívá umělou inteligenci, představí značka Hyundai již na lednové výstavě CES v Las Vegas.

Značka informovala, že "inteligentní osobní agent" bude debutovat společně s koncepčním kokpitem. Systém bude schopen ovládat širokou škálu funkcí ve voze, ale současně bude zvládat řídit také inteligentní domácnost.

Lexus UX: Koncept malého crossoveru představuje 3D kokpit

Lexus UX: Koncept malého crossoveru představuje 3D kokpit

Hyundai se chlubí například tím, že asistent bude zvládat více povelů najednou. Například prý řidič bude moci říci: "Zjisti, jaké bude počasí zítra a vypni světla v obývacím pokoji". Navíc asistent nebude pouze čekat na příkazy, ale dokáže být proaktivní. Tedy například připomene nadcházející schůzky nebo úpravu trasy v závislosti na aktuální dopravní situaci. 

Hyundai i30 Fastback má kompletní ceník. Takto si stojí proti Octavii

Hyundai i30 Fastback má kompletní ceník. Takto si stojí proti Octavii

Hyundai navíc na CES hodlá představit i novou generaci systému pohonu využívajícího palivové články. Ten pak bude instalován do prototypů vozů pro testy v Jižní Koreji.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků