Vážení ,dost dobře nechápu , koho vedou kroky při koupi nového vozu právě do salonu Hyundai.Já jsem měl tu "příležitost" 3 roky jezdit s Elantrou a nic horšího jsem snad nezažil.Před ní jsem měl Octavii (1,9Tdi) a teď znovu Octavii , ale už v benzínu ( všechny jako služební ) . Elantra byla téměř v nejlepší výbavě , 2,0CRDi , ale nebyl měsíc , kdy jsem nebyl v servisu . A ta kvalita zpracování , příšerné . Všechno vrzalo a kvílelo . A to nejhorší nakonec , pořizovací cena byla 519tis.CZK . Za ty peníze koupíte velmi slušně vybavenou Octavii.Opravdu nechápu.
Pane kolego, o to v tomhle článku nešlo, nýbrž o to, že Hyundai z lokální a podceňované korejské společnosti (teď myslím jen HMC - zbytek koncernu, včetně loděnic, elektroniky atd. je jiná píseň) vyrostl GLOBÁLNĚ do první ligy automobilek v objemech prodejů a počtu zemí, ve kterých je zastoupený. To, že je v ČR ještě pořád částí veřejnosti vnímaný jako druhá liga, je způsobeno především několikaletým propadem odborné obchodní péče, která příliš dlouho zůstala v rukou skomírajícího Motokovu. A hláška HMC, že teď během pár let dotáhnou kvalitu na a před úroveň Toyoty, myslím mluví o jednoznačných ambicích. Jsem soukromá osoba, nemám s HMC profesně ani profesionálně nic společného.
Kam si myslíte že přešla většina těch, kteří v MOTOKOVU tak "zanedbávali" obchodní a jinou péči o zákazníky ? Kam asi přešel bývalý GŘ, obchodní a techničtí ředitelé, typický český model ! Auta to špatná nejsou a na trhu je tolik značek, že každý má možnost "zkusit" japonce i korejce a pak se rozhodnout.
no at uz presli kam chteli (vc HMC), tak dostali jine vedeni a jine pokyny, je to obdobne jako kdyz se prodavaly banky ci jine ceske statni, polostatni organizace do ruk zahranicnich vlastniku - vsichni se museli naucit fungovat podle pravidel a ten kdo se naucil, zjistil, ze zase neni az tak obtizne byt uspesnym pokud si zrovna nenecham, popr. nerozkradu firmu sam...
haha tak toto iste mozem napisat o oktavke 19 tdi nie si ti nahodou zo skodofky ?
Když po pádu Motokovu převzal dovoz Hyundaie nový generální dealer, slíbil, že vrátí Hyundaii v Čechách ztracenou image a dostatne značku na žebříčku tam, kam patří. Ladilo to i s globálním plánem HMC na expanzi v Americe i Evropě, regenerací modelů (Accent, Elantra...), vyvojem nových modelů+otevřením vývojářských center mimo Koreu (US: SantaFe, Tucson)(DE: Getz). Tenkrát to vypadalo trochu jako marketingová anabolika, ale po těch asi 5 letech se to opravdu podařilo. Výsledek jednoho měsíce v ČR nelze jistě přeceňovat, Renault a spol. ještě vycení zuby, ale dlouhodobý postup v první desítce je přesvědčivý a nejde o žádnou rychlokvašku. Krom toho se HMC velice vydařila investice do Kie, která dokonale vstala z popela a urychleně prošla také fází regenerace, takže dnes už může s Hyundaiem držet krok. Po dost drtivém úspěchu Getze očekávám další ránu nasazením tandemu Rio/Accent, což jsou opět modely, které ladí s českým trhem, na kterém jim nedobrovolného předskokana dělá Fabie (prosadila image poměrně malého auta jako auta pro rodinu, ALE porušila rytmus regenerace a jí chybí nový model v období 2004-2006). Myslím, že celé toto globální tažení HMC se bude jednou vyučovat na byznys školách jako vzorový příklad precizně promyšlené a důsledně realizované dlouhodobé marketingové koncepce . Ne všechno na Hundayi zbožňuji, ale každopádně klobouk dolů!
Pozor! Podle posledních výzkumů se Hyundaii se prodává i na Moravě.
odpusťte starému pragocentrikovi, že se zase jednou zeměpisně uřekl. Zdravím také všechny Slezany, trnkové chlapce z Vizovic, beskydské medvědy a vyškovskou posádku.
Já jim to přeju ačkoliv si myslím, že je to jen dočasná čelní pozice a že jak se pořádně rozběhnou prodeje nového focusu a passatu, tak HMC o prvenství zase přijde. Ale to že se nahoře třeba i jen nakrátko objevili je určitě dobře.
Souhlasím, však jsem psal, že jeden měsíc neznamená navždycky. Pokud jde o konkrétní modely, které si zase sáhnou na první příčky, v tom bych měl možná trochu jiné prognózy, ale to je celkem fuk. Podstatné je, že se HMC dlouhodobě prosadila do světové extratřídy, čemuž by v 90.letech asi málokdo věřil. Je třeba trochu cuchat ego prestižním značkám, jinak ztrácí svižnost a ohled na spotřebitele. Teď jen, aby ze sebe nezbláznila samotná HMC.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.