Hyundai na prvním místě mezi dovozci; historický úspěch značky v ČR

Během měsíce dubna 2005 si registrovalo svůj nový vůz značky Hyundai v kategorii osobních vozů celkem 739 zákazníků. Značka Hyundai  tím získala 1. místo mezi všemi konkurenčními dováženými značkami a tím podíl 5,8% na trhu osobních automobilů.

Počet 739 v dubnu registrovaných vozidel z  kategorie osobních vozů zajistil značce Hyundai podíl na trhu 5,8% a tím poprvé v historii 1. místo. V kategorii osobních a lehkých užitkových vozů se Hyundai s počtem 839 registrovaných vozidel umístil na 3. místě mezi dováženými značkami a  získal tím podíl na trhu 5,3%.

Jak uvedl prodejní a marketingový ředitel Hyundai Motor CZ Zdeněk Fořt „K tomuto vynikajícímu historickému výsledku přispěla neustále se zvyšující image značky Hyundai v ČR a dále například nabídka limitované série vozů Hyundai Champion (Atos, Getz, Accent a Matrix), která byla pro zákazníky specielně  připravena na základě partnerství s českou fotbalovou reprezentací. V kategorii SUV zaznamenal vynikající úspěch vůz Tucson, který se umístil  s výrazným předstihem na prvním místě ve své kategorii.“

Z prodejních aktivit dále pokračuje v rámci partnerství Hyundai Motor CZ a české fotbalové reprezentace nabídka limitované série Champion a to u vozů Atos, Getz, Accent, Matrix – viz naše TZ č. 18 ze dne 9.3. (www.hyundaimotor.cz)

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků