Během měsíce dubna 2005 si registrovalo svůj nový vůz značky Hyundai v kategorii osobních vozů celkem 739 zákazníků. Značka Hyundai tím získala 1. místo mezi všemi konkurenčními dováženými značkami a tím podíl 5,8% na trhu osobních automobilů.
Počet 739 v dubnu registrovaných vozidel z kategorie osobních vozů zajistil značce Hyundai podíl na trhu 5,8% a tím poprvé v historii 1. místo. V kategorii osobních a lehkých užitkových vozů se Hyundai s počtem 839 registrovaných vozidel umístil na 3. místě mezi dováženými značkami a získal tím podíl na trhu 5,3%.
Jak uvedl prodejní a marketingový ředitel Hyundai Motor CZ Zdeněk Fořt „K tomuto vynikajícímu historickému výsledku přispěla neustále se zvyšující image značky Hyundai v ČR a dále například nabídka limitované série vozů Hyundai Champion (Atos, Getz, Accent a Matrix), která byla pro zákazníky specielně připravena na základě partnerství s českou fotbalovou reprezentací. V kategorii SUV zaznamenal vynikající úspěch vůz Tucson, který se umístil s výrazným předstihem na prvním místě ve své kategorii.“
Z prodejních aktivit dále pokračuje v rámci partnerství Hyundai Motor CZ a české fotbalové reprezentace nabídka limitované série Champion a to u vozů Atos, Getz, Accent, Matrix – viz naše TZ č. 18 ze dne 9.3. (www.hyundaimotor.cz)