Hyundai může začít slavit. Nový Tucson právě začal sjíždět z výrobní linky

57 komentářů

Zadny blinker
1. listopadu • 19:37

dali vazne do narazniku?? :-O :-( A este nech mi niekto povie, ze je to ziarovka a nie LED...

Jiří
30. října • 11:02

Ještě jeden,dva takové modely(přešlapy) a můžou ty Nošovice zavřít.Už tak melou z posledního a ta jejich cenová politika? Pak se nikdo nemůže divit, že už dělají na dvě směny a ještě jsou věčně pátky doma.

petr r. (petrumr)
30. října • 11:20

Jirko, přečti si test KONA elektric jak jela do chorvatska, 15kW spotřeba, dojezd přes 400km v pohodě. Jestli sis koupil jiné auto než hyundai, tak to chápeme. Znám dost lidí co si koupili dosluhující tucson adventure a jsou rádi za každý volno z práce. Ty děláš kolik hodin za měsíc?

Gorila
29. října • 22:06

Pěkné autíčko, pokud budou akce a odečtou asi tak 100-150tis...tak do toho jdu!

Petr Novota
30. října • 22:28

Odečtou a hodně brzy. U minulé generace to trvalo přesně měsíc a šla o 100 tisíc dolů.
Jediná možnost jak korejce prodat je bojovat cenou

Vitak
31. října • 9:23

Dejte Tuscon do vykupu kovu - sberne suroviny. Na pivo nebo na cokoladu pro decka za to (snad) bude.

nobody
29. října • 13:08

Jestli bude co slavit ukáží až prodeje. Dříve se říkalo, že vozy Hyundai a Kia jsou vyvíjené v Evropě pro Evropany. Podle tohoto nového modelu mám dojem, že je vyvíjen sice v Evropě, ale pro Číňany. :-/

Burešek
29. října • 21:32

Model Tucson si od roku 2004 pořídilo přes sedm milionů zákazníků, z toho 1,4 milionu bylo z Evropy... něco k nepochopení???

Jiří
30. října • 10:59

Tak se podívej na ten hnus z boku 😉

petr r. (petrumr)
30. října • 11:08

Tobě se to jeví jako hnus, ale druhým NE a o tom to je, že se jim počty prodaných aut zvyšují. Jirko ty máš jaký auto?

tru
29. října • 12:42

Asi bych si nezvykl na ten hmyzí čumák.

Burešek
29. října • 21:30

Proč by měli dělat auto dle vkusu evropanů, když drtivou většinu aut prodají mimo Evropu?

Puk
29. října • 15:03

Ja mam prave rad, kdyz je auto designovano tak, ze se nekomu libi hodne a nekomu vubec. Protoze, komu se nelibi, tak si ho nekoupi a komu se libi moc, tak z neho bude nadseny. Podivejte se na vetsinu koncernovych aut, jsou kvalitni, ale bohuzel designovana tak, aby nikoho neurazila. A tak zakaznik ma z auta kvalitni prepravni kapsli z bodu A do bodu B, ale tu spravnou radost z nej nema.

J. Vosátka
30. října • 18:19

Myslím že o designu nemáte zrovna moc představu.
Koncern má čistý design s jednoduchými prvky. Jako takový nepůsobí nijak převratně, výhodou je, ale že je elegantní a pomalu stárne.
Korejci se naopak prezentují místy až výstředním designem, který se snaží zaujmout na první pohled. Nevýhodou je, že se velice rychle okouká a za rok dva je již nezajímavý a zastaralý.
Výhodou je rovněž to, že jednoduchý design je snadno zapamatovatelný.
U Hyundaje lze snadno nabýt dojem, že nevědí kam designově směřovat. Kontinuita modelů veškerá žádná, pokaždé však k tomu máte povídání, jak je skvělé, že je všechno podřízeno např. fluidním tvarům. A s novým modelem tu máme nový směr Sensuous Sportiness, který nahrazuje ještě včera vychvalované fluidní tvary.
Osobně z toho mám pocit, že sami nevědí kudy kozy hnát.

Tekmot
30. října • 19:20

Když to shrneme, tak koncern dělá absolutně nudný uniformní design bez jakéhokoli nápadu určený pro lidi, kteří se nechtějí od ostatních odlišovat (ovce).
Naproti němu Hyundai má mnoho designových směrů, které jsou pro oslovení různých zákazníků - nejsme přeci všichni stejní, každému se líbí něco jiného. Ještěže tu máme Hyundai!
,,Je lepší jít sám, než kráčet v davu, který jde špatným směrem" - Herman Kiu

Kamil Drugda
30. října • 22:20

Proč myslíte že je nějaký design nudný?
Opravdu věříte tomu, že to, co je pohledné i po letech je určené pro lidi, kteří se nechtějí odlišovat?
A není to Vámi vzývané kráčení správným směrem spíše nedostatkem vkusu?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tekmot
31. října • 14:18

Nepochopil. Koncernová auta (VW/Škoda) jsou až nevkusně strohá a fádní, bez nápadu, a hned jak sjedou z výrobní linky jsou okoukaná, zastaralá a jedno jak druhé.Co má společného vkus s individualitou (nesnášení uniformity - ovcovitosti)?

Michal
31. října • 20:23

Chlapče, ty jsi až nevídaně hloupej ...

Libor K.
1. listopadu • 17:06

Zato ty s tvými názory trpíš minimálně debilitou.

Tekmot
31. října • 21:47

Chlapečku, je vidět, že jsem ti šlápnul na kuří oko. Radši už nic nepiš. Jsi tu totiž akorát tak za trapíka.

covidový Protektorát
29. října • 14:41

Nám se zase nelíbí ten korejsky cáklý zadek. Je vidět, že Korejcům narostlo sebevědomí a snaží se ukázat vlastní cestu. Oni to myslí dobře, ale dopadne to holt jako vždycky, prostě jim z toho vyleze SsangYong.

Škoda simply never
29. října • 19:04

Když asijsky vypadá nová oktávka, tak proč by neměl asijsky vypadat korejský Tucson.

JaneK
29. října • 11:35

Hezkej, hned jak to půjde ho prolezu a projedu, ať můžu porovnat s předešlou generací. Akorát bych si představoval ty akční ceny jako běžný ceny, ze kterejch by se dávala následná sleva. Hyundai šel dlouho lidem cenou naproti, přišlo mi že myslel i na tu převážnou většinu lidí, co nemá ani průměrnej plat a najednou jako by se toho vzdali a začínali se cenově přibližovat cenám VW a Škody, což mě mrzí. Doufam že alespoň nezruší tu i30 jak se spekuluje, protože to je rodinná náhražka Octavie za ještě docela rozumný peníze.

Toky
29. října • 15:38

Tie zľavy prídu časom.

.,-
29. října • 15:09

ano, i30 za 2 roky končí úplně. bez náhrady. mám to potvrzené osobou z managementu hmmc

petr r. (petrumr)
29. října • 16:07

ano skončí jak skončila IX35, oni chcou zrušit číselné názvy.Bude na nové platformě, aby začali hned s hybridem a plug inem. A elektro hyundai bude IONIQ. Po lednovým brexitu začne ofenzíva hyundai stavební technika, nebot JCB bude muset opustit trh z důvodu finančního zdražení.

Tekmot
29. října • 20:53

A jakmile se Hyundai dostane víc do povědomí evropanů i na poli jiných výrobků, tak tu může naplno rozvinout všechno to, co umí. Od staveb dálnic, železničních tratí, meter, přes výrobu tanků - vojenské techniky, vlaků, vodíkových infrastruktur, elektráren, fabrik, atd atd.
Stačí se zde podívat, čím vším může Hyundai zaplavit nejen Evropu - http://www.hyundaicorpcatalogue.com...

stealth01
30. října • 6:39

Máš pocit, že zde je někdo, kdo si myslí, že Hyundai jsou jen auta?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tekmot
30. října • 18:47

Mnoho lidí, možná naprostá většina lidí si i zde myslí, že Hyundai je automobilka někde v Nošovicích a v Asii vyrábí i nějaké spotřební elektro. O tom, že je to gigantická značka, která má doslova až fascinující záběr napříč všemi možnými odvětvími, ani nemají tušení. Nejsmutnější na tom je to, že je to i většina automobilových novinářů. Nevím o žádné jiné značce, která se pohybuje v automobilovém průmyslu, která by měla takový záběr jako Hyundai. Ale rád se poučím...

Pikus
31. října • 23:54

Samsung...

Tekmot
1. listopadu • 7:34

Zdaleka ne. Např. kolik vyrábí aut?

Martin Marek
2. listopadu • 15:00

Zajimava debata..kazdy si bude hajit to svoje, zbytecne si delate nervy. Skodovka ma sve, wv ma sve, honda ma sve, seat ma sve a hyundai ma taky sve.. Ja kazdy den (od po - pa) jezdim v v i30 (vsechny motorizace), Kona, Tucson (vsechny motorizace) a muzu z vlastni zkusenosti rict, ze hyundai udelal kus prace ohledte technologie a kvality. Bohuzel se vzdy najdou kusy, kdy neco odejde drive vinou spatneho materialu, procesu vyroby, cehokoli (a i slavna skoda ma s timto sve problemy). Tak nechapu ty, co vzdycky melou tu svou "hnujdaj je sracka".. Nelibi se vam hyundai, tak si ho nekupujte!! Svagr ma suberba v l&k (2018) a nadava jako prace,ze se furt neco kur.i.. Ja jezdim v 1 octavce 1.9tdi z roku 2001 a jsem spokojenej, protoze jasny drzak.. Tak cim to asi je? Rikejte si co chcete, ale pravdou je, ze hyundai udelal kus prace a nepolevuje. Furt se chce zlepsovat.. To, ze banda hnupu ve vedeni (cesi) sem tam pusti akceptable zavadu, za to hyundai nemuze. Dojit to ke korejcum, tak maj problem, ale vsude hraje prim prodej a zisky.. Asi tak, Haw

Petr Novota
30. října • 22:32

A co to vypovídá o kvalitách auta?

Tekmot
31. října • 14:00

Zaprvé to vypovídá o ohromné síle značky, co si může dovolit financovat do lepšího výzkumu a technologií (prachy dělají prachy).
Zadruhé, plyne z toho možnost prodávat kvalitnější výrobky za lepší ceny než konkurence (může si dovolit používat ve svých autech lepší materiály pro spolehlivost - nemusí tolik plánovat životnost dílů - optimalizace, nebo pro bezpečnost - vyšší podíl vysokopevnostní oceli + víc asistenčních prvků).

Michal
31. října • 20:27

Jak jsi na tohle chlapče přišel? Sedni si do kteréhokoliv korejského auta a až tam najdeš něco, co je udělané alespoň stejně dobře jako u evropské konkurence, dej mi vědět.

Tekmot
31. října • 21:38

Chlapečku, tady máš pár příkladů, abys byl trošku v obraze.
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/ktera-znacka-... ... - Hyundai bezpečnější než Volvo aj.
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...

Michal
31. října • 22:06

Nevím jestli rozumíš psanému textu.
Nepotřebuju odkazy na placené články.
Ptám se na tvoje zkušenosti

Tekmot
1. listopadu • 7:33

Já na rozdíl od tebe umím číst. Naprostá většina té tvé ,,evropské konkurence" je dle mých osobních zkušeností kvalitou pod Hyundaiem. Denně se s tím setkávám v rámci své práce. Víc ti toho o sobě neřeknu.
O Hyundai máš hluboké předsudky.
Jinak, odkazy nejsou na placené články. Je to prostě realita. A koukám, že pro tebe díky předsudkům nestravitelná.

Michal
1. listopadu • 8:01

Chlapče, ty jsi nevídaně zaslepenej 🙄

Tekmot
1. listopadu • 8:38

Tak ty můžeš někomu psát, že je nevídaně zaslepenej a k tomu chlapec.🤣
Tipuji tě na zastydlého puberťáka, který přebírá od starších hospodských povalečů ,,zkušenosti" a předsudky.😏

Michal
1. listopadu • 10:18

A čím si vysvětluješ, že ty “zkušenosti” jsou právě takové jaké jsou a ne opačné?
A co vedlo ke vzniku těch předsudků?

Tekmot
1. listopadu • 11:24

Asi nechápeš, co znamenají uvozovky. ,,zkušenosti" znamenají rčení ,,jedna paní povídala". A taky lži pramenící z nepochopitelné xenofobie značné části našinců a jejich frustrace z oproti nám dnes daleko větší a vyspělejší Jižní Korei.Raději už nic nepiš, protože tu působíš jako někdo velice povrchní.

Michal
1. listopadu • 12:37

Nepochybně zajímavý názor, i když poněkud hloupý...
Čím to asi bude, že vůči Japonsku žádnými xenofobními předsudky nikdo netrpí a vůči poblíž ležící Jižní Koreji údajně ano?
Nebude to celé prostě jen v tom, že se občas někdo v korejském autě svezl a udělal si vlastní názor?
Já sám momentálně testuji model od Kie a opravdu nevím, co bych na něm pochválil. To auto mě neskutečně irituje prakticky vším - ergonomií, infoteinmentem, ovládáním, prakticky vším. O cvakání ventilů motoru jsk u Š105 a odskakování zadku při sjezdu z dálnice ani nemluvím. Tam prostě není udělané lépe než u konkurence vůbec nic.
Takže ode mě očekáváš co? Že budu nadšeně vyprávět o koncernové výrobě lodí či soustruhů? Čekáš zbytečně. Budu vyprávět co jsem sám na vladtní kůži zažil. A klidně tomu říkej xenofobní předsudek.
P.s. Korejci platí za nejvíce xenofobní národ v rámci Asie, ale to vyžaduje už něco o světě znát

Pilot
2. listopadu • 13:33

Zjímalo by mě, který model od Kie testuješ, protože to co píšeš je podle mě blbost. Jestli ti nevyhovuje ergonomie, infotainment a další, tak jsi určitě přešel ze škodovky nebo fauvé. Přesně tyhle problémy mají lidi se škodovkou co jezdí auta koncernu Hyundai, ve kterých je právě tohle většinou na mnohem vyšší úrovni.
O těch tvých dalších blbostech ani nemá cenu mluvit, prostě jen kecáš.😉

Pilot
2. listopadu • 13:35

Odpověděl jsem Michalovi.

Tekmot
1. listopadu • 15:04

Nepochybně to bude tím, že hlavně Češi trpí xenofobními předsudky vůči všem asiatům.
No s tou tvojí zkušeností s Kií přeháníš, ne-li přímo lžeš.
Já mám, na rozdíl od tebe, minimálně stejné, ne-li horší zkušenosti s auty od VW. Konkrétně se Škodou Octavií, u které mě velice iritují právě ty neduhy o kterých píšeš, plus prachbídná spolehlivost. Zažil jsem sám na vlastní kůži a mnohokrát...Prostě proslulá německá ,,spolehlivost", konkrétně VW. Proto taky Němci II. světovou válku nevyhráli, protože se jim ta jejich technika přímo rozpadla.Ty můžeš psát něco o znalostech světa... Tobě pro hloupost ani nedochází, že všeobecně lidé z Asie se na ostatní svět dívají ne přímo xenofobně, ale s určitým despektem, protože jsou nejpočetnější lidskou rasou na Zemi. A dá se to pochopit, protože si to ostatní svět ani neuvědomuje nebo nechce připustit, a to je jistě musí iritovat, proto ten jejich despekt.

Rakowski
1. listopadu • 22:04

Tekmot asi nenosil rousku a virus mu vlezl na mozek. Psát tu takove kraviny! H@ovnaj Tuscon firmy co te zamestnava je horsi nez vydlabana dyne na Halloween panacku :-D

Pilot
2. listopadu • 13:42

To Rakowski. Ty musíš být dobře zhulenej.
PS: píše se Tucson a vyslovuje tuson, ne Tuscon. Najdi si to na mapě USA nebo na stránkách www.hyundai.com

JaneK
2. listopadu • 5:47

Vydlabanou dyni mas na evidentne na krku

Michal
1. listopadu • 15:57

Ty jsi prostě debil, to nejde říct jinak. Napíšu svoje zkušenosti a ty na to odpovíš že lžu. S volem se nemá cenu bavit, znovu praxí ověřeno.

Tekmot
1. listopadu • 16:40

Nápodobně!

JaneK
1. listopadu • 14:46

Uz se prestante hadat o hovadinach. Vse musite porovnavat vuci cene. Korejci splnuji vse, co si muze bezny clovek prat. Jezdi velice slusne, vybavu maji bohatou a drzaky to jsou a to mam z vlastni x lete zkusenosti dennim jezdenim s korejcema, ale stejne tak i se Skodovkama, ktery taky nikdy nezklamaly. Mam dlouhodobe vyzkousenou i30 prvni generace 2012 1.6 benzin atmosfera, Tucson fl 1.6 t-gdi benzin s turbem, Octavii druhy generace 2.0 tdi, Karoq 2.0 tdi 4x4, Octavia RS 3 fl 2.0 tsi. Vse slouzi naprosto bezproblemove, zadna porucha, krome reznouciho chladice u i30 po 3 letech, na coz prisli v servisu Hyundai a na zaruku vymenili za novej, co uz nerezne. Octavia 2 sla zacatkem roku o dum dal, ozyval se dlouhodobej spotrebak a nechtel jsem do 13 let staryho auta zacit cpat desetitisice. Vse jezdi do origo servisu. Zalezi co po aute chcete a kolik na to mate. Faktem je, ze Skodovka proste predrazena jako blazen je, na to co nabizi a kvuli lepsimu designu interieru a treba kravinkam jako jsou hacky a sitky v kufru, ktery jsou za me teda vynikajici, se nevyplati za ni tolik priplacet, pokud teda nechci konkretni auto, protoze se mi jedboduse libi, na cemz neni nic spatnyho. Ani u jednoho neni duvod se bat, ze by me jejich auto nekam nedovezlo. Kupte si co chete a na co mate a nelezte do diskuzi o vasich nenavidenejch znackach jen nadavat. Hyundai proste za ty roky pokroky dela mnohem vetsi nez Skoda, to je evidentni, je videt ze se snazi a ja mu za to fandim.

Tekmot
1. listopadu • 7:48

Jinak, korejská auta jsou v naprosté většině Hyundai. Samozřejmě i jeho KIA, Genesis a nově Ioniq. A jestli myslíš i Ssangyong, tak ten je na tom taky lépe než jeho evropská konkurence.

Pavliczek
31. října • 16:48

To jsou ale kidy Hovnajovský trole :-D Dopni si bundičku s logem křiváckého "H" a odkráčej i se svou naleštěnou motoristickou bídou do věčných lovišť. Ne nadarmo se říká: "Kdo si koupí Hiundaje, nadosmrti k_unda je" :-D

Tekmot
31. října • 18:03

Od tebe to sedí... ty můžeš někomu psát o kydech a trolech.
Jinak, co je to Hovnaj? Nic takového totiž neexistuje. Máš bujnou fantazii.
Mimochodem, odjakživa platí ,,Kdo NEkoupí hjundaje, nadosmrti.....je. 🤪

Vitak
31. října • 9:20

Haha Hovnajovci produkujici pojizdne popelnice. Aby tomu za jizdy neupadli zase spolujezdcovy dvere jako na i30. Keplovina zustane keplovinou. Hondaj nebrat !

Tekmot
31. října • 14:02

Nemusíš ho krást, stačí si ho koupit, ovšem musíš mít na něj prachy.

Doporučujeme

Články odjinud