...tento namachrovaný boreček nepo****www.autofox.cz ... B-]Když šéfoval zastoupení Forda, měl silácké řeči, jak Mondeo a Focus s kinet. designem natrhne pr*** Śkodě, že ta pro ně není konkurence atd...no a teď se uráží? No tak vystoupili. A co?
Vošic je v pohodě, Co ti na něm vadí?
Když vidím ty komiky z SDA, tak se ani nedivím, že to už někoho přestalo bavit.
Souhlasím. Vy jste jediný z autorů příspěvků, který přesně vystihl, oč tu jde. Protože pracuji v autobranži, vím, že DSA je trafika pro vyžírky, kteří pouze sečítají (ještě k tomu nepravdivě) dovezená auta, což je úplně k ničemu. Takových neužitečných organizací je však celá řada - jejich šéfové jsou však ozdobou četných rautů - někdo to však sežrat musí. Věřím, že se přidají další automobilky.
Např. já dnes odmítl účast na telemarketingu ČS. Asi o tom taky napíšu TZ :-DHyundai - jak se to vůbec čte ... nevyrábí oni meteostanice? :-D
S rozhodnutím Hyundaie nelze než souhlasit. Praktiky s reexportem jsou známy a evropskými automobilkami hojně praktikovány.Stejně tak jako interní nákupy vlastních vozů prodejci s okamžitým následným prodejem zákazníkům jako předváděčky s 0 najetými kilometry.
Kdyby dealeři nedělali tuto praktiku "interní nákupy vlastních vozů prodejci s okamžitým následným prodejem zákazníkům jako předváděčky s 0 najetými kilometry" tak by sis nemohl koupit nové auto s větší slevou. Takové plácaly miluju, ale když pak dorazí do showroomu a chtějí slevu, tak je jim to dobrý že to auto je za tak levný peníz. :-P
Jo taaak, takze ten "narocny zakaznk", co si rad "priplati za kvalitu" a chvata kvuli tomu do VW (asi jako kdybych si sel koupit kvalitni elektroniku na trznici) chce nejake slevy? Dnes se nam neodkopava jen AAA ;-)
A proc by musel vyrazit k VW? Staci k honde, jeji majitele v diskuzich stale pisi, ze se jim vyplatilo si priplatit za motor, jizdni vlastnosti atd... A jako bonus taky dostanli slevu
Mozna proto, ze v kontextu diskuse je problemem zkreslovani statistik mistnich prodeju pomoci reexportu, ktery jaksi Honda nedela ;-)
No a?
Tak nějak. Většina lidí si hnujdaj nekoupí, takže je jim úplně fuk, jestli se nějaký Jouda Plečka urazil nebo ne.
Ale ale, jdi ty blebto :-)) . Většina lidí si koupí Fábku 1,2 HTP, nebo vrchol luxusu Octu 1,9 TDi. Jezdil jsem ve dvou Oplech, docela spokojenost. Pak jsem někde viděl Hyundai i30 a začal jsem se o to auto zajímat, co to všechno umí. Kdyby mi někdo před rokem řek, že si koupím Korejce, tak bych se mu vysmál. Nakonec jsem si Huyndaie i30 koupil, nalítáno zatím "jen" 22 tkm, ale MAXIMÁLNÍ spokojenost. Meříkám, že mi tam pár detailú nevadí a že to je luxus, ale to dnes bohužel není nic. Kromě Volva, Saabu, Subaru a nějakého Japonce. Sere se všechno i vychvalované Německé značky. Mě jde hlavně o přístup Hyundaie jako takového a ten je směrem k zákazníkovi luxusní!! Ale nikoho o ničem nepřesvědčuju, každý ať si jezdí, v čem je mu libo a na co má.
ať jdou rákosky do pryč.kyja a hjundaj je jen bouře ve sklenici vody
Já si zase nekupuje jogurty, je mi z nich :-(
No nevím, jestli máš pravdu....pokud by si je nikdo nekupoval, asi by nebyli 2. - 4. v prodejích. Kvalitu i design už mají, peníze taky. jsem zvědav, co budeš říkat, až koupí například možná i tebou obdivované BMW...
Korejci bodují jen ve východní Evropě. Ta západní je má na háku. Tady jde jen vidět, že čím nižší životní úroveň obyvatel, tím větší prodej korejských vozů.Stačí se podívat na celkové evropské prodeje dle modelů. Korejci tam skoro nejsou vidět. První korejec i30 je na 35. pozici. Ceed ještě o 10 míst níže. Pak se do padesátky vlezl ještě i10. No celkově nic moc.
Zato koupí rencka, pažouta, citroena, forda nebo fiata jasně prokážeš životní úroveň!:-D:-D:-D
Boze dobre...ty si fakt chudak :) Sice Hyundai/Kia nemam (mam Mitsu Outl), ale to co pises je tak vzdialene realite ze az. Pokial si nedovidis na spicku nosa, tak ani neuvidis ten rapidny narast predajov tejto dvojicky vo svete. Maju nove pritazlive vozy.A ze je to len pre ludi s nizsou zivotnou urovnou ?Schvalne: www.reuters.com ... To su predaje za April 2011 v USA. Hyundai/Kia spolu sa uz umiestnuje v predajoch za tradicne silnou stvorkou - Gm,Ford,Toyota,Honda a jediny maju 40% narast (okrem Mitsu so 60%, ale ti maju nizky zaklad).Neviem co vlastne obhajujes, ale taky VW nedosahuje ani polovicu predajov samotneho Hyundaiu....a mimochodom Skoda uz v USA nie je kolko ? 5-6 rokov ? :)
Jožine, že se korea neprodává na vyspělých atuomobilových trzích, je holý fakt. Můžeš s tím nesouhlasit, můžeš se vztekat, ale to je taky vše, co s tím můžeš udělat a na faktu to nic nezmění.Procenta jsou tak silně relativní, že je uvádět bez jejich základu je nicneříkající "číslo".Koukni se, kolik aut vyrobil za r. 2010 samotný VW. ;-)Píšeš tu z neznalosti nesmysly.
S BMW si nebude Hyundai špinit ruceB-], to přenechá mandarínům:-P
German Cars Forever
Uplne vidim to fnukani, kdyby reexporty delal Hyundai a ve statistikach na to doplacela SkodaPenez ;-)Vetsina lidi si u nas nekupuje zadnou znacku, ale fanousci okridlene slepice jsou urazeni kazdou chvili kvuli necemu ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.