Derryk
6. května • 15:22

"Podporován dvěma elektromotory nabízí ve srovnání s klasickou variantou o 45 % nižší spotřebu (7 l/100 km) "
7l je původní spotřeba klasické varianty, nebo už ta nižší o 45%?"Jedná se o napájení externího příslušenství výkonem 3.6 kW, dokud se kapacita baterie nachází pod 30 %"
Kolik kW poskytuje při nabití baterie nad 30%? Jakou mají baterie kapacitu kWh?

OnlyTruth
23. dubna • 9:45

hybridy nechajme tak je to zbytocnost.. nech robia efektivne spaloaky alebo elektro max do mesta ... je to tazke a nepojde to .. eawd ak bude nieco ako ma toyota ze vzadu nema kardan ale len elektro motor tak to je len taky pohon 4x4 ze podme na jahody

Petr Basa
23. dubna • 18:16

Nechte na hlavě. V servisech nad takovými šílenostmi bouchají šampaňské. Už jenom jak o tom čtu, cítím tu komplikovanost. Těch věcí co se na tom může podělávat, a bude se podělávat... Takový konstrukt je zhmotněný sen každého autorizovaného servisu.

Mike K (Jschwjsch)
5. května • 13:58

Tak zrovna třeba Priusů v servisech moc nepotkáte

Dřevo Levně
24. dubna • 13:33

Sen to je když ví jak na to. Ale jak na to neví nikdo, měněj věci, krčej ramenama a auto stojí záruka nezáruka.

Doporučujeme

Články odjinud