Hyundai má v Česku problém. Prodejci odcházejí, odmítli nové smlouvy

Další prodejci vozů Hyundai se údajně chystají nepodepsat novou smlouvu s českým zastoupením. Zákazníci to tak mohou mít dále.

Zřejmě nejen agresivní marketing a praktiky českého zastoupení značky Hyundai (HMC) vedl k několika sporům a ztrátám dealerů. Po roce 2015, kdy přišla první vlna odchodů došlo dokonce na soud. Jejich počet se nyní s největší pravděpodobností opět sníží. Informuje o tom web zdropravy.cz

Souvisí to s plánovaným podepisováním nových smluv, kdy je část dealerů ke značce vázána už jen do konce května. Část prodejců je odmítla podepsat a dále pokračovat ve spolupráci. Z 54 prodejců by měl letos Hyundai přijít o deset, přičemž ve dvou případech už se tak definitivně stalo. Ještě však existuje možnost, že HMC nabídne lepší podmínky, na které dealeři na poslední chvíli přistoupí.

Hyundai jde tvrdě proti Škodě. Dokáže Octavia Fresh porazit i30 Go Blanche?

Hyundai jde tvrdě proti Škodě. Dokáže Octavia Fresh porazit i30 Go Blanche?

Jak uvádí zmíněný zdroj, končí například velký brněnský prodejce Hyundai Auto Pokorný Motors nebo dva autosalony Samohýl ve Zlíně a v Uherském Hradišti. Záruční opravy přestanou poskytovat také autosalony Auto v Pardubicích, Havlíčkově Brodě, Velkém Meziříčí a Karviné. Zcela spolupráci ukončil i jihlavský AC Rozkoš, kvůli čemuž nejspíš Hyundai zůstane jediné zastoupení ve Vysočině.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků