Hyundai má nový motor V8, kam se hrabou Němci

Korejská automobilka Hyundai zveřejnila první specifikace nového osmiválcového agregátu, který bude určen pro velký sedan Genesis. Model, který se bude prodávat jen na vybraných trzích, se bude moci pochlubit opravdu silným motorem.

Tip: představení studie Hyundai Genesis naleznete zde

Agregát 4,6 V8 totiž bude disponovat výkonem 283 kW (385 k), což je na daný objem pořádná porce. Jen pro představu. Agregát BMW o objemu 4,8 litru dává výkon 270 kW (367 k), osmiválec od Audi o objemu 4,2 l pak výkon 257 kW (350 k) a osmiválec Mercedesu o objemu 5,5 l pak výkon 285 kW (388 k).

Prozatím nám tedy musí stačit tento údaj, ale pokud se do toho automobilka Hyundai podobně opře i v dalších aspektech, můžeme se dočkat skutečně zajímavé limuzíny.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků