Hyundai má nový motor V8, kam se hrabou Němci

Korejská automobilka Hyundai zveřejnila první specifikace nového osmiválcového agregátu, který bude určen pro velký sedan Genesis. Model, který se bude prodávat jen na vybraných trzích, se bude moci pochlubit opravdu silným motorem.

Tip: představení studie Hyundai Genesis naleznete zde

Agregát 4,6 V8 totiž bude disponovat výkonem 283 kW (385 k), což je na daný objem pořádná porce. Jen pro představu. Agregát BMW o objemu 4,8 litru dává výkon 270 kW (367 k), osmiválec od Audi o objemu 4,2 l pak výkon 257 kW (350 k) a osmiválec Mercedesu o objemu 5,5 l pak výkon 285 kW (388 k).

Prozatím nám tedy musí stačit tento údaj, ale pokud se do toho automobilka Hyundai podobně opře i v dalších aspektech, můžeme se dočkat skutečně zajímavé limuzíny.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků