Hyundai loni nedosáhl plánované výroby

Korejská automobilka Hyundai nedosáhla celoroční výroby dle svých původních plánů. Místo 2,69 mil. vozů vyrobila za minulý rok jen 2,5 mil. Hlavním důvodem tohoto nezdaru byly stávky, které v korejských závodech trvaly celkově 32 dnů a výroba se tak propadla o 115 tis. osobních vozů.

Časté stávky v domácí Koreji jsou jedním z důvodů, proč Hyundai buduje nové závody ve světě. Zkušenosti totiž ukazují, že v určitých státech nemají stávky žádnou tradici a jinde naopak velkou. Slabé odbory totiž neodkáží získat zaměstnance na svou stranu a automobilkám nehrozí tak časté výpadky produkce.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 22 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků