Tucson N mám potvrzený od prodejce,že bude.
Bóže tolik poviku když má nějaký vrak natržený výfuk. Za nás jsme tomu říkali Pionýr. Také to dělalo kravál a nejelo. S Hjundajem to jde poslední dobou dost z kopce
jéžiši, člověče jestli myslíš jawa pionýr tak sem vhod fotky kdo stím dělal kravál, já jsem měl leštěný kanálky a ve výfuku ještě přídavný přepážky, dvoutakt nesmíš otevřít, jinak se zhorší plnění a směs ti proletí do výfuku a svíčce nezůstane nic.
Strašná čeština je tvoje věc, ale jak jsi přišel na to, že je i20N vrak a má natržený výfuk? O nesmyslech typu "S Hjundajem to jde poslední dobou dost z kopce" ani nemluvě.
ze na toho de8ila vubec reagujes...
Safra, tak teď mám dilema. U Fiesty ST se mi nelíbí přední část auta a u i20 N zase zadní část. Kuwa já s tou svou stařičkou Corsou GSi budu jezdit snad do smrti
No a co se nejdřív projet a pak to teprve řešit?
ACE: K čemu je mi projížďka (Fiestu ST mám projetou), když se mi to auto nelíbí?
Jo tak to potom jo, pro mě třeba vzhled skoro nemá hodnotu a zajímá mě jak se v autě cítím a jak jede. A radil jsem (chybně) podle svých preferencí.
ACE: Proboha, samozřejmě, že to není nepřekonatelná překážka, ale když si může člověk vybrat? Holt zrovna u těchto dvou aut jsem v situaci "z bláta do louže". Dřív jsem tohle řešit nemusel, HH B segmentu dělala pomalu každá druhá automobilka.
Jasně, taky na příští rok chci něco vybrat a kdyby nepřepálili Miatu RF do nesmyslu, tak ji mám asi už letos. ale z toho ostatního mi taky stále nic nevyhovuje na 100 pro, Asi ještě asi počkám jak na tom bude nové Brzko a jestli vůbec bude tady.
Ty by jsi u Fiesty zkousl tři válce? Zrovna ty.
Ano, toto je jediný 3válec, který bych překousl. Protože když už 3válec, tak s ideálním objemem 0,5 litru na válec.
Já bych ještě radši překousl ten v Yarisu
to už je pro profíky, 1,6 je více jak půlitr na válec, yariska má 2 torseny atd.
Pro koho je, to nikde nepíšou, ale předpokládám že by mi mohl vyhovovat.
blbě jsem se vyjádřil, měl jsem napsat nejlepčí volba na trhu.
Nerad to rikam, ale tenhle trivalec se fakt povedl (taky nemam rad trivalce kvuli divnemu zvuku). Nema zadnou turbodiru a kupodivu kontinualne tahne od nizkych otacek az do omezovace.
Dyž ten Hjůndaj jezdí horšie, než naša stará Felícia.
Fakt? Kde jsi testoval a porovnával i20N s Felicií?
Tak kup obě auta a požádej kluky z Top Gearu ať ti z toho udělají jedno dle tvých představ.V jednom dílu svařili dvě púlky úplně jiných aut,myslím nějaká Alfa a Saab?
Zato ta Corsa je krasavec. Jdete se projet s Fiestou a uvidite...
Tam: Oproti Fiestě s prasečím rypákem to je super krasavice
na ten predek se clovek za volantem diva hodne casto, ze jo?
na dálnici se vidíš v té nerezové cisterně a ve městě jak jsou ty zrcadla.
Pak už jedině Polo GTI. Jenže to je nehezké celé.
https://www.autorevue.cz/minitest-vw-polo-gti-s-ma... ...
Můžeš specifikovat, co je na Polu GTI nehezkého? Je to jeden z tvarově nejvyváženějších malých HB.
Pro mě zkrátka všechno, a tvůj opačný názor nebo zdejší testy na tom nic nezmění.
A to je zvuk z infotainmentu?
No být to Škodovka tak ano stačilo mi na Youtube video RS po 60 km baterie KO a to tlačítko na přepínání zvuků výfuku co jdou do reproduktorů ve dveřích nechápu jak si to může někdo koupit
A co by join u plug-in hybridu čekal za výdrž? To sem opravdu píší jen podobní neználci?
když dojde baterka, tak se to má chovat jak hybrid a né mět spotřebu větší, než dovolí odvzdušnění nádrže pokrýt odbět paliva.
Konkurence čumí, jak to Hyundai umí.
Kdo si koupí Hnujdaje nadosmrti kun** je ... to mi řekl kolega co si koupil Tucsona. tak nevim.
No pain, no gain.V6 + V4 + R3
Ty seš PA(blb) dlouhodobě, takže sem v klidu.
Takže se to zamotalo, pokud to platí tak ti radila řádná a doživotní kun.., takže se tomu nedá věřit a pokud to neplatí.....
Kolega to má nějak pomotané. Odjakživa totiž platí "Kdo Nekoupí Hyundaie, nadosmrti kun** je".
Kdo nekoupil Hyundaie,nadosmrti k*nda je.Nejspis koupil Skudku,ma v garazi m*dku...
Nezni to uplně marně vzhledem k tomu, že i zde maji dnes v EU automobilky svazane ruce. Jinak proboha co to jako je ten novy designovy směr u hyundaie...obři ledvinky u BMW jsou proti tomuto designova pohoda.
na rallye kroměříž se předvedl ihned po startu né zvukem, ale dvoujitou otočkou na 5metrech
ahoj 💋
moje horké fotky jsou zde 💦
http://chatie.club/xxx
uživatelské jméno anna1
Pouze 18+
Hezky to zni, bojovne.. tusim, ze muj bitevnik bude muset spolehat na inkognito vizaz a zaradit paku na S
Jestli tenhle škarohlíd vyzve fiestu tak ta se raději dobrovolně vzdá. To kreslila nějaká uklízečka
dizajn sem netahej, každýmu se líbí něco jinýho, ta fiesta byla nakonec závodu rychlejší než hyundai i2O
Další...kdy jsi srovnával a podle všeho pozávodil i20N vs Fiesta ST?
Nemůžu si pomoct, ale při poslechu přiloženého videa jsem si vzpomněl na toto. :Dhttps://www.youtube.com/watch...
Ale to jen protoze jsem hluchy k0k0t, a uplne vypatlany...
Snad bude levnější než ST za 700tisíc.
Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?
Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!
Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?
I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.
Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.
S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.
Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.
Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.