Hyundai Kona z Nošovic vs. konkurence: Zvolíte větší dojezd, nebo lepší výbavu?

🗿™  |  19. 01. 2021 08:04

Hyundai je bezkonkurenční hnus , incest.
Peugeot ve jasný vítěz co se designu týče.
Mazda zase vítězí na polí techniky.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  19. 01. 2021 08:23

To je sice pravda, ale 40kWh baterie je pro srandu králíkům. 50kWh je u Peugeotu použitelná hodnota.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  19. 01. 2021 15:01

U e2008 je sice celková kapacita baterie 50 kWh, ale využitelná kapacita je jenom 45 kWh. U Kony je využitelná kapacita 39 nebo 39,5 kWh, celková není udávaná. Redakce míchá celkovou a využitelnou kapacitu baterie a pak to mate. Divím se, že motoristický redaktor toto neví, nebo proč to takto odfláknul.

Dojezd Kony a e2008 bude velmi podobný, Kona je úspornější, jak dle WLTP metodiky tak i podle testů novinářů.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  19. 01. 2021 15:52

Když mi zaplatí dost, tak taky budu tvrdit, že je nejúspornější.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  20. 01. 2021 11:53

Prostě reálné zkušenosti ukazují, že Kona je o něco efektivnější než e2008, takže i přes menší baterku je ten dojezd velmi podobný. Ono je to i logické, stačí se podívat na dizajn obou aut.

Odpovědět  |   | 
Kolmáš  |  20. 01. 2021 12:03

Kona právě není elefktivnější, možná víc jiskří a uvolňuje se jí z interiéru více škodlivin. Moderní Hiudaye jsou i kousek za Daciou. I když to jejich zdejší prodavač nepřipoutí. Peugeotek je alespoň lev salónu.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  20. 01. 2021 12:48

Samozřejmě, že Kona je efektivnivnější. Oba vozy absolvovaly stejný WLTP měřící cyklus za stejných podmínek. Kona s baterkou 39,5 kWh má dojezd 305 km a Peugeout e2008 s baterkou 45 kWh má dojezd 310 km. Ano, Peugeotu zůstává už jenom ta pověst "lev salonů", i když i ten dizajn je subjektivní.

Odpovědět  |   | 
Propinquus  |  19. 01. 2021 11:06

Evropská oficiální reklama Hyundai .


Design.
Explore the design of the new KONA Electric.

KONA Electric
Design
Features
A new look for an electric bestseller.
Always bold and truly one-of-a-kind, the new Kona Electric has now undergone a comprehensive redesign, with sleeker and more refined lines further enhancing its uniquely confident look – setting it apart from every SUV

Odpovědět  |   | 
Propinquus  |  19. 01. 2021 11:07

Design.
Prozkoumejte design nové KONA Electric.

KONA Electric
Design
Funkce
Nový vzhled elektrického bestselleru.
Nová Kona Electric, která je vždy odvážná a skutečně jedinečná, prošla komplexním přepracováním, s uhlazenějšími a rafinovanějšími liniemi, které dále zvyšují její jedinečně sebevědomý vzhled - odlišuje ji od každého SUV

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 01. 2021 16:56

Jak jsi TM mohl označit Hyundai incestem? Šibe ti na věži Totální Magore? Nebo máš vlastní zkušenosti či trápení s incestem? Svěř se nám. Když pojem incest stále opakuješ ve svých příspěvcích, kromě vulgarity, nadávek a urážek, tak za tím možná něco bude.
Definice incest:
Incest je definován jako sexuální aktivita prováděná mezi blízkými příbuznými. Přitom se již zcela přesně neurčuje, kdo je tím blízkým příbuzným. Vždy jde o aktivitu mezi rodičem a dítětem, ale také mezi sourozenci či mezi vnuky a prarodiči.
Incest (§ 188 Tr.z.) je definován jako sexuální styk mezi jedinci tak blízce příbuznými, že je mezi nimi proto vyloučené legální manželství. Kromě pokrevně příbuzných zahrnuje incestní tabu také nevlastní rodiče a jiné osoby, které žijí ve společné domácnosti a bezprostředně participují na výchově a ochraně objektu.

Totální Magore, tento pojem incest nemá nic společného s automobily a s web Autorevue. Autorevue není pornowebem, víš? Jsi ze všech tvých častých a intenzivních aktivit v diskusích na Autorevue nějak zmatený a dezorientovaný Nebo, že by tahle oblast byla příčinou tvé agresivity, vulgarity a útočnosti?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  19. 01. 2021 08:22

800 tyček za auto do města s předprogramovanou životností max 10 let. Svět se zbláznil.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  19. 01. 2021 08:24

A Hyundai k tomu....

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  19. 01. 2021 08:30

Životnost neni problem, za 10 let budou repase akku za pakatel. Ale 2021 EV za 800k bez LED světel, adaptivniho tempomatu, atd, to je drzost.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  19. 01. 2021 08:37

Co to je repase akku ? V podstate je to vymena za nove a cena baterii nema duvod klesat, protoze poptavka je mnohem vyssi nez nabidka. Takze za pakatel jeste hooodne dlouho nebudou.
Za 10 let ztrati baterie kolem 20% kapacity, coz jiste budouciho kupce ojeteho EV auta potesi a jiste nebude mit vliv na cenu.

Odpovědět  |   | 
🗿™  |  19. 01. 2021 08:40

????
Ztráty jsou 20% za 3 roky
Po 5 letech 40% a více

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  19. 01. 2021 09:08

Nejsem zrovna priznivce EV aut, ale takhle dramaticke to zase neni. Zalezi samozrejme jak bylo nabijeno, jaka je to baterie atd.

Odpovědět  |   | 
Kdo nečte Blesk ví kulové  |  19. 01. 2021 09:26

Dramatické to je, bohužel a bude to gradovat !!!! Ten nad tebou "TM" se tady věnuje každému článku o Hyundai, v módu řádného hospodáře. Věnuje tomu toliko času, že nemá čas na svoji manželku , kterou mu "hobluje" Karel. A Karel má Hyundai a i lepší pérko, to jsou slova jeho manželky. Více není potřeba vysvětlovat.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  19. 01. 2021 09:40

Tak proc si nekoupi taky Hyundai nebo se k nim nepripoji ?

Odpovědět  |   | 
🗿™  |  19. 01. 2021 09:54

Karla znáš osobně a jeho vercajk taktéž, děláte to spolu v tom hujdaji, hnusná prasata.
A já to dělám tvojí ženě,jen se jí zeptej. Spokojenější nikdy nebyla.

Odpovědět  |   | 
Kdo nečte Blesk ví kulové  |  19. 01. 2021 10:07

Jsem čekal že budeš vtipnější. Slabé....

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 01. 2021 11:08

To se čekat nedalo.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  20. 01. 2021 11:13

No snad nebude baterie jak u mého 5let starého mobilu.Ukazuje 35procent a najednou 0 a vypíná.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  20. 01. 2021 11:49

Záruka je 8 let nebo 160 tisíc km, že neklesne kapacita pod, tuším, 70%.

Odpovědět  |   | 

všimnuls v dnešní době, že ta super led světla nesvítí, jsou pod sněhem a ledem?

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  19. 01. 2021 15:53

všimnul sis, že světla mají být čistá? Říká to zákon.

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 01. 2021 16:48

Povinnost očistit auto od sněhu a ledu přinesla řidičům novela silničního zákona. „Řidiči by před jízdou zaprvé měli mít v pořádku pneumatiky. Ty by měly mít zimní vzorek. Dále je povinnost očištění vozidla. Musí mít očištěné výhledy, to znamená veškerá skla, ale také světla a střechu, aby z ní nelétal sníh nebo kusy ledu,“ připomněl policista.

Odpovědět  |   | 

Když jedeš za autem? Tuším, že ty si sedneš za volant jen za dveřmi garáže, máš vůbec zkušenosti z provozu?

Odpovědět  |   | 
Rob  |  19. 01. 2021 09:48

zvolíme spalovací motor, a tečka !

Odpovědět  |   | 

hybrid nebo bez, u hyundai si vybere každý.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  19. 01. 2021 15:53

co na to bereš?

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 01. 2021 16:49

A co myslíš?

Odpovědět  |   | 

kabel na čistéj hybrid nepotřebuješ.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  19. 01. 2021 10:18

Supervybavená Mazda za 846.000,- Kč na ježdění do Kauflandu? Dojezd až 180km? Kam ten vergl dojede za 8 let? Tohle si opravdu může koupit jen naprosto totálně zblblý ekošílenec.... Návratnost investice záporná nula. Po 8i letech totálně neprodejný kus šrotu.

Odpovědět  |   | 
🗿™  |  19. 01. 2021 10:30

'' Návratnost investice záporná nula. ''
Asi nejaky pribuzny Alberta Einsteina,tenhle borec

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  19. 01. 2021 11:06

Teda pánové vy mě fakt bavíte. Dozvídám se tu od vás celkem pravidelně jak je co hnusné, drahé, poruchové. Kdo komu šuká manželku, ale něco rozumného o autech ne.

Odpovědět  |   | 
Nemám jméno  |  19. 01. 2021 11:13

S tím souhlas. Nicméně, tento článek nebyl o autech. Píše se v něm jen o předražených hračkách.

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 01. 2021 11:14

Pokud si potřebuješ ulevit, zanadávat, někoho urazit, tak jsi zde správně. Pokecat o autech si musíš jinde, třeba kde je nutná registrace. Tady o slušnou debatu redakce nestojí.

Odpovědět  |   | 
__  |  19. 01. 2021 11:16

S příchodem toho toho blba TM již tady žádnou rozumnou diskuzi nečekej. Všichni, co měli rozum, odešli. To máš ode mě jen na vysvětlenou, já tady na to také kašlu a doporučuji to i tomu zbytku. TM tu může zůstat sám a sám sobě si může psát ty své plky.

Odpovědět  |   | 
🗿™  |  19. 01. 2021 11:37

Hlupaci a pubertaci tady nemaji co delat.
Vadi vam ,ze nejsem ovce jako ti ostatni .
Jen se pakujte vy ubozaci. Vcera uz bylo pozde.
Ja to tady vycistim,tenhle Augiasuv chlev.


Odpovědět  |   | 
.  |  19. 01. 2021 11:59

Že ty jsi z redakce? Ta taky o ty slušné nestojí.

Odpovědět  |   | 
🗿™  |  19. 01. 2021 12:10

Je mi jasne,ze jsi dement ,ponevadz z incestu ani nic jineho vzniknout nemuze.
Jste tady vsude,incestni tecky ,kyrte jen provokuji a vyvolavaji hadky.
A je jich tady vice,kteri nechteji respektovat jine nazory .
Blbost nekterych je proste neakceptovatelna,to je dehonestace lidske rasy . Takovym se to musi rict jasne a zretelne.
Jak se rika,dobry kamarad , ale o to horsi nepritel.
Jak se do lesa vola,tak se z lesa ozyva. A dalsi.
Pokud bude provokace,bude i reakce a to rekce tvrda a bezprecedentni.
Takze se seber ,uboha tecko,ktera jen vyvolava spory a hadky A MAZEJ I S OSTATNIMA TECKAMA A PODOBNYM MARASTEM DO ZADELE. STASTNOU CESTU A ZLOMTE SI VAZ .

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 01. 2021 12:30

Odpovědět  |   | 
tečka tečkovaná  |  19. 01. 2021 12:55

ty musíš být těžký psycho když tohle napíšeš,protože to beze zbytku sedí na tebe jak ulité.
Samo o sobě to,že se tu již týdny,či spíše měsíce urputně "zapojuješ" a věnuješ tomu svůj veškerý čas a úsilí,defakto se to stalo tvým jediným smyslem života, o něčem svědčí.
Takže určitě jsou někteří blbý,to je ovšem nic proti tvému problému.
Měj se demente.
(uvidíme jak rychle zareaguješ,protože nevěřím,že bys to dal to nechat jen tak,reakce na takové jako já musí být přece tvrdá a bezprecedentní)

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 01. 2021 16:49

Ty zrovna

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 01. 2021 16:59

TM má určitě problém s incestem. Strká tento pojem už skoro do každého příspěvku.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  20. 01. 2021 12:20

Ano­, pokud bu­de pro­vo­ka­ce, bu­de i re­ak­ce a to rek­ce tvr­da ... Tak­ze se se­ber ubo­hy TM, kte­ry jen vy­vo­la­vas spo­ry a had­ky A MA­ZEJ I S TVYMA DALSIMA STOVKAMA NICKU A PO­DOB­NYM MA­RAS­TEM DO ZA­DE­LE. 🖕💪😉

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  19. 01. 2021 12:25

V tom případě vůbec nechápu, co tu děláš.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  19. 01. 2021 15:02

Ne, ty nejsi ovce. Na tebe přesně sedí jedna hláška S.Seagala:
"Čím tě táta udělal, tím ses taky stal."

Odpovědět  |   | 
🗿™  |  19. 01. 2021 15:32

A slysis to kazdy den ode vsech lidi okolo sebe a vlastni matka se za tebe stydi. Takova kreatura se tady snazi byt vtipna a pritom popisuje svuj ubohy zivot.
Takze asi tak ,zalez spatky do panoptika prirodnich omylu -Marek71- inventarni cislo zmetka

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  20. 01. 2021 08:31

Mysím, že z tvých "inteligentních" přízpěvků si tady už každý o tobě udělal dojem. To musí být blbé, když tě tady má každý za debila a nebere tě vážně, má z tebe jenom srandu, co? A přitom, tys sem přišel právě proto, že takto to máš i v reálném životě a dělal sis naděje, že tady v tom virtuálním to bude jinak, že tady budeš za frajera. No a nic... jsi tady stejné ničemné hovno jako i ve skutečném světě. To nasere, co?

Odpovědět  |   | 
Chytrak  |  19. 01. 2021 12:29

překvapuje mne podobný dojezd kony jako u peugeotu při velmi rozdílné kapacitě baterie a stejných dynamických parametrech. To by mne zajímalo jestli to dá i v reálu. Pokud jo, pak palec nahoru. Ukazovalo by to taky, že ta univerzální platforma peugeotu asi nebude taková výhra. Jinak ten design Kony je fakt šílený, vůbec nechápu proč má někdo potřebu dělat ošklivý auta. A to z pohledu jakéhokoli světového regionu.

Odpovědět  |   | 
Chytrakovo Odpověď  |  19. 01. 2021 14:08

Ta tabulka je zavádějící a srovnává nesrovnatelné. Využitelná kapacita zas tak rozdílná není (39 kWh Kona vs. 45 kWh e-2008). A e-2008 je známá poměrně vysokou spotřebou oproti Koně. Ovšem Kona zase v této slabší variantě nabíjí oproti e-2008 polovičním výkonem.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  19. 01. 2021 14:41

Poloviční nabíjecí výkon je lepší pro vyšší životnost akumulátoru. Prostě fyzika.

Odpovědět  |   | 
CCCP  |  19. 01. 2021 18:43

"Čím tě fotr udě­lal, tím ses ta­ky stal."

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  19. 01. 2021 14:35

Je to proto, že Hyundai (Kona) má jedny z nejúčinnějších el.motorů na světě. Proto má tak skvělý odjezd a parametry i při relativně menší kapacitě akumulátoru. Podobně je na tom jen Tesla, ale ta na rozdíl od něho neumí postavit plnohodnotné AUTO. Je vidět, že je Hyundai jedním z nejvyspělejších technologických gigantů současnosti. Jeho perfektní osobní auta i náklaďáky na vodíkové palivové články jsou zářným příkladem.

Design Hyundaie (Kona) je IMHO a světových designérskych kapacit špičkový. Většina automobilek by se od něj měla učit.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  19. 01. 2021 14:41

Ona má ale také ohromně rozdílný točivý moment.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  19. 01. 2021 14:46

Ten motor u Kona má o polovinu větší sílu a zároveň o pětinu menší spotřebu.

Čím to je?

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  19. 01. 2021 15:32

Jeste je zajimave, ze ac ma vyssi tocivy moment, tak ma pomalejsi zrychleni.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  19. 01. 2021 20:15

Spekuluji. Možná, že má kvůli nižší spotřebě jinou, ne úplně lineární regulaci výkonu, jiné "mapování"- o něco nižší počáteční výkon při rozjezdech. Není to sporťák, aby potřeboval zbytečně "vystřelit" z místa na semaforech při každém rozjezdu a přitom si zbytečně vybíjet akumulátor. Naopak má vyšší max. rychlost, při té pak využívá max. výkon. Samozřejmě rozdíl je zanedbatelný 0,9 s.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  20. 01. 2021 00:06

A jak se to dělá?
Má tam snad nějakou zvláštní převodovku?

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  20. 01. 2021 07:32

Zjednodušeně. Max. točivý moment je schopnost (mechanická síla) el.motoru při max. dodaném výkonu. Potom záleží na výchozím nastavení ("mapingu") regulátoru výkonu motoru, jak se má motor (potažmo auto) chovat při max. šlápnutí pedálu "plynu" při aktuální rychlosti vozu.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  20. 01. 2021 11:42

Je to spojitá regulace - se zpětnou vazbou, do které "kecá" mnoho dalších proměnných. A v tom je ten vtip, proč je Kona tak úsporná.
Není to nějaká obyčejná "hloupá" regulace jako u vysokozdvižné ještěrky nebo regulátoru osvětlení k lustru v obýváku.

Odpovědět  |   | 
Propinquus  |  19. 01. 2021 15:19

Všechno odebírá z Číny a jsou to kradené technologie všech možných výrobců, kteří tam kdy zadali
nějakou práci .
Design je opravdu nepovedený a užití konvenčních žárovek jak ve předu,tak i vzadu je ......, prostě mimo .
Až přestane Hyundai krást a podvádět,pak možná bude přijat jako plnohodnotná firma. Prozatím je to jen čínsko-korejska banda zlodějů. Nemá ve světě žádný respekt ani uznání.

Odpovědět  |   | 
Rosik2606  |  19. 01. 2021 15:34

Po válce kradli Japonci co mohli, byli tím povestni a na každém veletrhu cvakaly fotoaparáty jak psací stroj. Kopirovalo se kopíruje se a bude se kopírovat. A zrovna technologie Koreje jsou velmi vyspělé od telefonu po tankery jsou na špici. A navážet se do nich je mimo realitu.

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 01. 2021 16:50

Ach ty prostoto.........

Odpovědět  |   | 
Vzorek......  |  19. 01. 2021 18:15

Společnost General Motors Co. obvinila americkou jednotku společnosti Hyundai Motor Co. z korupce jednoho z jejích vrcholných vedoucích pracovníků v oblasti bezpečnosti, aby mohla získat přístup k obchodnímu tajemství pro samořídící vozidla a elektromobily.

Brian Latouf, veterán GM, který odešel, aby se stal hlavním bezpečnostním ředitelem Hyundai, porušil tímto smlouvuo nekonkurenční dohodě, uvedl GM v úterním řízení v Delaware. Vzal také informace o „bezpečnostní technologii, pokročilých funkcích asistence řidiče a procesech vývoje autonomních vozidel GM“, uvedla společnost.
Právě proto nemá Hyundai respekt ani uznání.

Odpovědět  |   | 
Vzorek......  |  19. 01. 2021 18:53

이미지 확대
Korejský stavitel lodí v Jižní Koreji, společnost Hyundai Heavy Industries Co., má zakázáno účastnit se státem řízených výběrových řízení, jako jsou projekty výstavby válečných lodí, kvůli přesvědčení o úplatkářství v souvislosti s projektem jaderné energie v zemi a ve Spojených arabských emirátech.

Odpovědět  |   | 
Vzorek......  |  19. 01. 2021 18:59

Jižní Korea pokutuje společnost Hyundai Heavy za nekalé obchodování
Jižní Korea pokutovala společnost Hyundai Heavy Industries Co. 970 milionů wonů (805 000 USD) za nekalý obchod se svými subdodavateli. Pokuta je vůbec nejvyšší za činy zneužití technologií od jiných společností.
POKUTY | 27/07/20

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  20. 01. 2021 07:57

Jako vždy kecáš TMko. Mimochodem, když si připlatíš, budeš mít LED světlomety i koncové.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  19. 01. 2021 17:41

Nezvolím ani dojezd ani výbavu. El. autíčka patří na Matějskou.

Odpovědět  |   | 

a kde ta matějská je? Která má elektroatíčka, klučino nemyslíš náhodou autíčka s tou tyčí a nenapadlo tě, že tam někde se přivede i mínus. Drž se raději té matějské a elektroauta nech dospělým.

Odpovědět  |   | 
🗿™  |  19. 01. 2021 21:01

Čín­ský vý­rob­ce au­to­mo­bi­lů Aiwa­ys uká­zal před ne­dáv­nem svůj elek­tro­mo­bil U5, se kte­rým se chys­tá vstou­pit do Ev­ro­py. Vý­rob­ce uvá­dí, že no­vé SUV střed­ní ve­li­kos­ti uje­de na jed­no na­bi­tí dí­ky 63­kWh ba­te­rii až 400 ki­lo­me­t­rů. Na­bíd­ne ta­ké vý­kon 140 kW a 315 N.m to­či­vé­ho mo­men­tu.
A kdopak si tipne,jak U5 vypadá?

Odpovědět  |   | 
🗿™  |  19. 01. 2021 21:03

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Aiways_U5
Že by podobnost čistě náhodná???

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 01. 2021 22:04

To je první vítěz koronavirových časů, z mainstreamových výrobců pak na čele pelotonu najdeme Toyotu, jejíž prodeje sice poklesly o 12,5 procenta, ovšem tržní podíl vzrostl ze 4,7 na 5,4 %. I v tomto případě má na tomto vývoji lví podíl prosinec, kdy registrace vzrostly o 23,5 % a tržní podíl dokonce o 1,2 procentního bodu. Lide utraceji penize za kvalitu .

Kromě Toyoty si v prosinci ještě výrazně polepšily Opel (+20,8 %), Jeep (+20,7 %), Lancia/Chrysler (+20,5 %) a Alfa Romeo (+21 %).

Hyundai Kia spadl o necelych 30 % - podradny low cost build nikdo nechce

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  20. 01. 2021 11:10

Bodejť by Toyota neměla větší prodeje, když jí zná z dob kolonizace Afriky kdejaký Křovák.

Odpovědět  |   | 
Blb tekmot  |  21. 01. 2021 04:00

Dělení Afriky, dobývání Afriky nebo závod o Afriku byla invaze a kolonizace afrických území evropskými mocnostmi v epoše neoimperialismu zejména mezi roky 1881 a 1914. V roce 1870 ovládali Evropané jen 10 % území Afriky, zatímco roku 1914 to bylo 90 %. Nezávislými domorodými státy byly tehdy v Africe již jen Etiopie (Habeš) a Libérie, případně také Dervišský stát.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  21. 01. 2021 07:00

Samozřejmě myšleno "pár" desetiletí nazpět, když se tam "civilizované" státy začaly roztahovat a domorodcům, aby na ně mohli makat, kupovaly podřadná nejlevnější lehká nákladní auta. A to jim zůstalo. Když si dnes nějaký domorodec vybaví auto, vzpomene si na Mazdu nebo Toyotu.

Odpovědět  |   | 
Kolmáš  |  20. 01. 2021 11:59

Peogeot všemi deseti zejména když je proti němu taková hydra jako je Hiuday

Odpovědět  |   | 
🗿™  |  20. 01. 2021 13:53
🗿™  |  22. 01. 2021 19:26

Věčně nevím co píšu . Minule jsem se byl podívat na kámoše ve vedlejším městě a trochu jsme to rozjeli .Při návratu mě stavěli policajti .
Jednou jsem vyplňoval dlouhou chvíli mezi psaním do diskusí sledovanim YouTube ,protože zrovna nebyl novy článek o Hyundai . Koukám nové video. Měl jsem vněm hlavní roli. Běžně neodkrývám svojí identitu ,ale teď jenom proto, abyste byli v obraze jak vypadám 24 hodin denně ,7 dní v tydnu.
https://www.youtube.com/watch...
Takže jestli jsem tu někomu sprostě nadával,tak se omlouvám. Určitě pochopíte proč.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Není drahá, technika off-roadu jí nechybí

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Ne…

Pokud byste chtěli novou Ladu taky v Česku, nezávislý dovozce z Brna vám klidně splní přání.

6.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
4x4Ruská autaCenyLada
Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Československa. Nikdo neví, kde je teď

Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Č…

Kupé s tvary tehdejší evropské sportovní smetánky byste mohli nazvat nejhezčím autem Československa.

27.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
TatraSportovní autaRetro
Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen experiment. Navzdory osudu žije dodnes

Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen expe…

Experimentování může občas vyústit i v jednu z nejhezčích škodovek vůbec. Přitom z Mladé Boleslavi vlastně úplně nepochází.

10.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
ŠkodaKabrioletyRetro
Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový speciál. Od VW nepoužila jen silný motor

Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový spe…

Vzpomínáme na siláckou „felinu“, která byla neúmyslnou předzvěstí budoucích sportovních modelů Škody.

19.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
Škoda FeliciaHot HatchRetro
Legendární Slovenská strela podstupuje ostré testy. I na trati je krásná, podívejte

Legendární Slovenská strela podstupuje ostr…

Rozsáhlá renovace je v těchto dnech zakončována testováním v provozu. Rudý vlak totiž nečeká pouze stání v muzeu.

7.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
RenovaceTatraVideo