Věčně nevím co píšu . Minule jsem se byl podívat na kámoše ve vedlejším městě a trochu jsme to rozjeli .Při návratu mě stavěli policajti .Jednou jsem vyplňoval dlouhou chvíli mezi psaním do diskusí sledovanim YouTube ,protože zrovna nebyl novy článek o Hyundai . Koukám nové video. Měl jsem vněm hlavní roli. Běžně neodkrývám svojí identitu ,ale teď jenom proto, abyste byli v obraze jak vypadám 24 hodin denně ,7 dní v tydnu.https://www.youtube.com/watch... Takže jestli jsem tu někomu sprostě nadával,tak se omlouvám. Určitě pochopíte proč.
Jen se podivejte na Kona v akci https://koreajoongangdaily.joins.com/2020/10/11/business/indus... ...
Peogeot všemi deseti B-] zejména když je proti němu taková hydra jako je Hiuday :-O
To je první vítěz koronavirových časů, z mainstreamových výrobců pak na čele pelotonu najdeme Toyotu, jejíž prodeje sice poklesly o 12,5 procenta, ovšem tržní podíl vzrostl ze 4,7 na 5,4 %. I v tomto případě má na tomto vývoji lví podíl prosinec, kdy registrace vzrostly o 23,5 % a tržní podíl dokonce o 1,2 procentního bodu. Lide utraceji penize za kvalitu . Kromě Toyoty si v prosinci ještě výrazně polepšily Opel (+20,8 %), Jeep (+20,7 %), Lancia/Chrysler (+20,5 %) a Alfa Romeo (+21 %). Hyundai Kia spadl o necelych 30 % - podradny low cost build nikdo nechce
Bodejť by Toyota neměla větší prodeje, když jí zná z dob kolonizace Afriky kdejaký Křovák.
Samozřejmě myšleno "pár" desetiletí nazpět, když se tam "civilizované" státy začaly roztahovat a domorodcům, aby na ně mohli makat, kupovaly podřadná nejlevnější lehká nákladní auta. A to jim zůstalo. Když si dnes nějaký domorodec vybaví auto, vzpomene si na Mazdu nebo Toyotu.
Dělení Afriky, dobývání Afriky nebo závod o Afriku byla invaze a kolonizace afrických území evropskými mocnostmi v epoše neoimperialismu zejména mezi roky 1881 a 1914. V roce 1870 ovládali Evropané jen 10 % území Afriky, zatímco roku 1914 to bylo 90 %. Nezávislými domorodými státy byly tehdy v Africe již jen Etiopie (Habeš) a Libérie, případně také Dervišský stát.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Aiways_U5Že by podobnost čistě náhodná???
Čínský výrobce automobilů Aiways ukázal před nedávnem svůj elektromobil U5, se kterým se chystá vstoupit do Evropy. Výrobce uvádí, že nové SUV střední velikosti ujede na jedno nabití díky 63kWh baterii až 400 kilometrů. Nabídne také výkon 140 kW a 315 N.m točivého momentu. A kdopak si tipne,jak U5 vypadá?
Nezvolím ani dojezd ani výbavu. El. autíčka patří na Matějskou.
a kde ta matějská je? Která má elektroatíčka, klučino nemyslíš náhodou autíčka s tou tyčí a nenapadlo tě, že tam někde se přivede i mínus. Drž se raději té matějské a elektroauta nech dospělým.
překvapuje mne podobný dojezd kony jako u peugeotu při velmi rozdílné kapacitě baterie a stejných dynamických parametrech. To by mne zajímalo jestli to dá i v reálu. Pokud jo, pak palec nahoru. Ukazovalo by to taky, že ta univerzální platforma peugeotu asi nebude taková výhra. Jinak ten design Kony je fakt šílený, vůbec nechápu proč má někdo potřebu dělat ošklivý auta. A to z pohledu jakéhokoli světového regionu.
Je to proto, že Hyundai (Kona) má jedny z nejúčinnějších el.motorů na světě. Proto má tak skvělý odjezd a parametry i při relativně menší kapacitě akumulátoru. Podobně je na tom jen Tesla, ale ta na rozdíl od něho neumí postavit plnohodnotné AUTO. Je vidět, že je Hyundai jedním z nejvyspělejších technologických gigantů současnosti. Jeho perfektní osobní auta i náklaďáky na vodíkové palivové články jsou zářným příkladem.Design Hyundaie (Kona) je IMHO a světových designérskych kapacit špičkový. Většina automobilek by se od něj měla učit.
Všechno odebírá z Číny a jsou to kradené technologie všech možných výrobců, kteří tam kdy zadalinějakou práci . Design je opravdu nepovedený a užití konvenčních žárovek jak ve předu,tak i vzadu je ......, prostě mimo .Až přestane Hyundai krást a podvádět,pak možná bude přijat jako plnohodnotná firma. Prozatím je to jen čínsko-korejska banda zlodějů. Nemá ve světě žádný respekt ani uznání.
Jako vždy kecáš TMko. Mimochodem, když si připlatíš, budeš mít LED světlomety i koncové.
Společnost General Motors Co. obvinila americkou jednotku společnosti Hyundai Motor Co. z korupce jednoho z jejích vrcholných vedoucích pracovníků v oblasti bezpečnosti, aby mohla získat přístup k obchodnímu tajemství pro samořídící vozidla a elektromobily.Brian Latouf, veterán GM, který odešel, aby se stal hlavním bezpečnostním ředitelem Hyundai, porušil tímto smlouvuo nekonkurenční dohodě, uvedl GM v úterním řízení v Delaware. Vzal také informace o „bezpečnostní technologii, pokročilých funkcích asistence řidiče a procesech vývoje autonomních vozidel GM“, uvedla společnost.Právě proto nemá Hyundai respekt ani uznání.
이미지 확대Korejský stavitel lodí v Jižní Koreji, společnost Hyundai Heavy Industries Co., má zakázáno účastnit se státem řízených výběrových řízení, jako jsou projekty výstavby válečných lodí, kvůli přesvědčení o úplatkářství v souvislosti s projektem jaderné energie v zemi a ve Spojených arabských emirátech.
Jižní Korea pokutuje společnost Hyundai Heavy za nekalé obchodováníJižní Korea pokutovala společnost Hyundai Heavy Industries Co. 970 milionů wonů (805 000 USD) za nekalý obchod se svými subdodavateli. Pokuta je vůbec nejvyšší za činy zneužití technologií od jiných společností.POKUTY | 27/07/20
Po válce kradli Japonci co mohli, byli tím povestni a na každém veletrhu cvakaly fotoaparáty jak psací stroj. Kopirovalo se kopíruje se a bude se kopírovat. A zrovna technologie Koreje jsou velmi vyspělé od telefonu po tankery jsou na špici. A navážet se do nich je mimo realitu.
Ach ty prostoto.........
Ten motor u Kona má o polovinu větší sílu a zároveň o pětinu menší spotřebu.Čím to je?
Jeste je zajimave, ze ac ma vyssi tocivy moment, tak ma pomalejsi zrychleni.
Spekuluji. Možná, že má kvůli nižší spotřebě jinou, ne úplně lineární regulaci výkonu, jiné "mapování"- o něco nižší počáteční výkon při rozjezdech. Není to sporťák, aby potřeboval zbytečně "vystřelit" z místa na semaforech při každém rozjezdu a přitom si zbytečně vybíjet akumulátor. Naopak má vyšší max. rychlost, při té pak využívá max. výkon. Samozřejmě rozdíl je zanedbatelný 0,9 s.
A jak se to dělá?Má tam snad nějakou zvláštní převodovku?
Zjednodušeně. Max. točivý moment je schopnost (mechanická síla) el.motoru při max. dodaném výkonu. Potom záleží na výchozím nastavení ("mapingu") regulátoru výkonu motoru, jak se má motor (potažmo auto) chovat při max. šlápnutí pedálu "plynu" při aktuální rychlosti vozu.
Je to spojitá regulace - se zpětnou vazbou, do které "kecá" mnoho dalších proměnných. A v tom je ten vtip, proč je Kona tak úsporná. Není to nějaká obyčejná "hloupá" regulace jako u vysokozdvižné ještěrky nebo regulátoru osvětlení k lustru v obýváku.
Ona má ale také ohromně rozdílný točivý moment.
Ta tabulka je zavádějící a srovnává nesrovnatelné. Využitelná kapacita zas tak rozdílná není (39 kWh Kona vs. 45 kWh e-2008). A e-2008 je známá poměrně vysokou spotřebou oproti Koně. Ovšem Kona zase v této slabší variantě nabíjí oproti e-2008 polovičním výkonem.
Poloviční nabíjecí výkon je lepší pro vyšší životnost akumulátoru. Prostě fyzika.
"Čím tě fotr udělal, tím ses taky stal."
Teda pánové vy mě fakt bavíte. Dozvídám se tu od vás celkem pravidelně jak je co hnusné, drahé, poruchové. Kdo komu šuká manželku, ale něco rozumného o autech ne.
S příchodem toho toho blba TM již tady žádnou rozumnou diskuzi nečekej. Všichni, co měli rozum, odešli. To máš ode mě jen na vysvětlenou, já tady na to také kašlu a doporučuji to i tomu zbytku. TM tu může zůstat sám a sám sobě si může psát ty své plky.
Hlupaci a pubertaci tady nemaji co delat. Vadi vam ,ze nejsem ovce jako ti ostatni . Jen se pakujte vy ubozaci. Vcera uz bylo pozde. Ja to tady vycistim,tenhle Augiasuv chlev.
Ne, ty nejsi ovce. Na tebe přesně sedí jedna hláška S.Seagala:"Čím tě táta udělal, tím ses taky stal."
A slysis to kazdy den ode vsech lidi okolo sebe a vlastni matka se za tebe stydi. Takova kreatura se tady snazi byt vtipna a pritom popisuje svuj ubohy zivot. Takze asi tak ,zalez spatky do panoptika prirodnich omylu -Marek71- inventarni cislo zmetka
Mysím, že z tvých "inteligentních" přízpěvků si tady už každý o tobě udělal dojem. To musí být blbé, když tě tady má každý za debila a nebere tě vážně, má z tebe jenom srandu, co? A přitom, tys sem přišel právě proto, že takto to máš i v reálném životě a dělal sis naděje, že tady v tom virtuálním to bude jinak, že tady budeš za frajera. No a nic... jsi tady stejné ničemné hovno jako i ve skutečném světě. To nasere, co? :-)
V tom případě vůbec nechápu, co tu děláš.
Že ty jsi z redakce? Ta taky o ty slušné nestojí.
Je mi jasne,ze jsi dement ,ponevadz z incestu ani nic jineho vzniknout nemuze. Jste tady vsude,incestni tecky ,kyrte jen provokuji a vyvolavaji hadky. A je jich tady vice,kteri nechteji respektovat jine nazory .Blbost nekterych je proste neakceptovatelna,to je dehonestace lidske rasy . Takovym se to musi rict jasne a zretelne. Jak se rika,dobry kamarad , ale o to horsi nepritel. Jak se do lesa vola,tak se z lesa ozyva. A dalsi. Pokud bude provokace,bude i reakce a to rekce tvrda a bezprecedentni. Takze se seber ,uboha tecko,ktera jen vyvolava spory a hadky A MAZEJ I S OSTATNIMA TECKAMA A PODOBNYM MARASTEM DO ZADELE. STASTNOU CESTU A ZLOMTE SI VAZ .
Ano, pokud bude provokace, bude i reakce a to rekce tvrda ... Takze se seber ubohy TM, ktery jen vyvolavas spory a hadky A MAZEJ I S TVYMA DALSIMA STOVKAMA NICKU A PODOBNYM MARASTEM DO ZADELE. 🖕💪😉
ty musíš být těžký psycho když tohle napíšeš,protože to beze zbytku sedí na tebe jak ulité.Samo o sobě to,že se tu již týdny,či spíše měsíce urputně "zapojuješ" a věnuješ tomu svůj veškerý čas a úsilí,defakto se to stalo tvým jediným smyslem života, o něčem svědčí.Takže určitě jsou někteří blbý,to je ovšem nic proti tvému problému.Měj se demente.(uvidíme jak rychle zareaguješ,protože nevěřím,že bys to dal to nechat jen tak,reakce na takové jako já musí být přece tvrdá a bezprecedentní)
TM má určitě problém s incestem. Strká tento pojem už skoro do každého příspěvku.:-))
Ty zrovna
:-D
Pokud si potřebuješ ulevit, zanadávat, někoho urazit, tak jsi zde správně. Pokecat o autech si musíš jinde, třeba kde je nutná registrace. Tady o slušnou debatu redakce nestojí.
S tím souhlas. Nicméně, tento článek nebyl o autech. Píše se v něm jen o předražených hračkách.
Supervybavená Mazda za 846.000,- Kč na ježdění do Kauflandu? Dojezd až 180km? Kam ten vergl dojede za 8 let? Tohle si opravdu může koupit jen naprosto totálně zblblý ekošílenec.... Návratnost investice záporná nula. Po 8i letech totálně neprodejný kus šrotu.
'' Návratnost investice záporná nula. ''Asi nejaky pribuzny Alberta Einsteina,tenhle borec
zvolíme spalovací motor, a tečka !
hybrid nebo bez, u hyundai si vybere každý.
co na to bereš?
kabel na čistéj hybrid nepotřebuješ.
A co myslíš?
800 tyček za auto do města s předprogramovanou životností max 10 let. Svět se zbláznil.
Životnost neni problem, za 10 let budou repase akku za pakatel. Ale 2021 EV za 800k bez LED světel, adaptivniho tempomatu, atd, to je drzost.
všimnuls v dnešní době, že ta super led světla nesvítí, jsou pod sněhem a ledem?
Povinnost očistit auto od sněhu a ledu přinesla řidičům novela silničního zákona. „Řidiči by před jízdou zaprvé měli mít v pořádku pneumatiky. Ty by měly mít zimní vzorek. Dále je povinnost očištění vozidla. Musí mít očištěné výhledy, to znamená veškerá skla, ale také světla a střechu, aby z ní nelétal sníh nebo kusy ledu,“ připomněl policista.
Když jedeš za autem? Tuším, že ty si sedneš za volant jen za dveřmi garáže, máš vůbec zkušenosti z provozu?
všimnul sis, že světla mají být čistá? Říká to zákon.
Co to je repase akku ? V podstate je to vymena za nove a cena baterii nema duvod klesat, protoze poptavka je mnohem vyssi nez nabidka. Takze za pakatel jeste hooodne dlouho nebudou. Za 10 let ztrati baterie kolem 20% kapacity, coz jiste budouciho kupce ojeteho EV auta potesi a jiste nebude mit vliv na cenu.
????Ztráty jsou 20% za 3 roky Po 5 letech 40% a více
No snad nebude baterie jak u mého 5let starého mobilu.Ukazuje 35procent a najednou 0 a vypíná.
Záruka je 8 let nebo 160 tisíc km, že neklesne kapacita pod, tuším, 70%.
Nejsem zrovna priznivce EV aut, ale takhle dramaticke to zase neni. Zalezi samozrejme jak bylo nabijeno, jaka je to baterie atd.
Dramatické to je, bohužel a bude to gradovat !!!! Ten nad tebou "TM" se tady věnuje každému článku o Hyundai, v módu řádného hospodáře. Věnuje tomu toliko času, že nemá čas na svoji manželku , kterou mu "hobluje" Karel. A Karel má Hyundai a i lepší pérko, to jsou slova jeho manželky. Více není potřeba vysvětlovat. B-]
Karla znáš osobně a jeho vercajk taktéž, děláte to spolu v tom hujdaji, hnusná prasata.A já to dělám tvojí ženě,jen se jí zeptej. Spokojenější nikdy nebyla.
Jsem čekal že budeš vtipnější. Slabé....B-]
To se čekat nedalo.
Tak proc si nekoupi taky Hyundai nebo se k nim nepripoji ?
A Hyundai k tomu....
Hyundai je bezkonkurenční hnus , incest.Peugeot ve jasný vítěz co se designu týče.Mazda zase vítězí na polí techniky.
Jak jsi TM mohl označit Hyundai incestem?:-)) Šibe ti na věži Totální Magore? Nebo máš vlastní zkušenosti či trápení s incestem? Svěř se nám. Když pojem incest stále opakuješ ve svých příspěvcích, kromě vulgarity, nadávek a urážek, tak za tím možná něco bude.;-)Definice incest:Incest je definován jako sexuální aktivita prováděná mezi blízkými příbuznými. Přitom se již zcela přesně neurčuje, kdo je tím blízkým příbuzným. Vždy jde o aktivitu mezi rodičem a dítětem, ale také mezi sourozenci či mezi vnuky a prarodiči.Incest (§ 188 Tr.z.) je definován jako sexuální styk mezi jedinci tak blízce příbuznými, že je mezi nimi proto vyloučené legální manželství. Kromě pokrevně příbuzných zahrnuje incestní tabu také nevlastní rodiče a jiné osoby, které žijí ve společné domácnosti a bezprostředně participují na výchově a ochraně objektu.Totální Magore, tento pojem incest nemá nic společného s automobily a s web Autorevue. Autorevue není pornowebem, víš? Jsi ze všech tvých častých a intenzivních aktivit v diskusích na Autorevue nějak zmatený a dezorientovaný:-) Nebo, že by tahle oblast byla příčinou tvé agresivity, vulgarity a útočnosti?:-))
Evropská oficiální reklama Hyundai .Design.Explore the design of the new KONA Electric.KONA ElectricDesignFeaturesA new look for an electric bestseller.Always bold and truly one-of-a-kind, the new Kona Electric has now undergone a comprehensive redesign, with sleeker and more refined lines further enhancing its uniquely confident look – setting it apart from every SUV
Design.Prozkoumejte design nové KONA Electric.KONA ElectricDesignFunkceNový vzhled elektrického bestselleru.Nová Kona Electric, která je vždy odvážná a skutečně jedinečná, prošla komplexním přepracováním, s uhlazenějšími a rafinovanějšími liniemi, které dále zvyšují její jedinečně sebevědomý vzhled - odlišuje ji od každého SUV
To je sice pravda, ale 40kWh baterie je pro srandu králíkům. 50kWh je u Peugeotu použitelná hodnota.
U e2008 je sice celková kapacita baterie 50 kWh, ale využitelná kapacita je jenom 45 kWh. U Kony je využitelná kapacita 39 nebo 39,5 kWh, celková není udávaná. Redakce míchá celkovou a využitelnou kapacitu baterie a pak to mate. Divím se, že motoristický redaktor toto neví, nebo proč to takto odfláknul.Dojezd Kony a e2008 bude velmi podobný, Kona je úspornější, jak dle WLTP metodiky tak i podle testů novinářů.
Když mi zaplatí dost, tak taky budu tvrdit, že je nejúspornější. :-D
Prostě reálné zkušenosti ukazují, že Kona je o něco efektivnější než e2008, takže i přes menší baterku je ten dojezd velmi podobný. Ono je to i logické, stačí se podívat na dizajn obou aut.
Kona právě není elefktivnější, možná víc jiskří a uvolňuje se jí z interiéru více škodlivin. Moderní Hiudaye jsou i kousek za Daciou. I když to jejich zdejší prodavač nepřipoutí. Peugeotek je alespoň lev salónu.
Samozřejmě, že Kona je efektivnivnější. Oba vozy absolvovaly stejný WLTP měřící cyklus za stejných podmínek. Kona s baterkou 39,5 kWh má dojezd 305 km a Peugeout e2008 s baterkou 45 kWh má dojezd 310 km. Ano, Peugeotu zůstává už jenom ta pověst "lev salonů", i když i ten dizajn je subjektivní.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.