Hyundai Kona již také jako hybrid. To nejlepší je ale v interiéru

Omlazení modelu Kona není jen o motoru. V interiéru se můžete těšit na konektivitu Blue Link a spoustu dalších.

Hyundai Kona, designově zajímavý crossover, se právě dočkal rozšíření nabídky. Pilířem bohatšího výběru se nově stává nabídka hybridního pohonu. Hyundai tak reaguje na požadavky evropských zákazníků, kteří prahnou po ekologických SUV.

Hyundai již testuje i30 N s pohonem všech kol. Bude soupeřit s VW Golf R

Hyundai již testuje i30 N s pohonem všech kol. Bude soupeřit s VW Golf R

Pod kapotou se nachází zážehový čtyřválec Kappa GDI 1.6 litru s výkonem 77 kW (105 koní). K ruce mu je elektromotor s permanentním magnetem o výkonu 32 kW (44 koní). Celkový výkon hybridní soustavy pak činí 103 kW (141 koní) a točivý moment má 265 N.m. Ústrojí již můžete znát z modelu Ioniq.

Vzhledem k hybridnímu ústrojí si určitě všimnete i lehké změny v rozhraní přístrojového štítu. Žhavou novinkou je pak infotainment s displejem o úhlopříčce 10,25", očividně z faceliftovaného modelu Ioniq. V kokpitu vozu vypadá skvěle. Hybridní verze bude mít i unikátní prvky individualizace, jako bílé ozdobné rámečky interiéru nebo výchozí bílé prošívání sedadel.

Hyundai umožní nastavit výkon elektromobilů. Snadněji už to nešlo

Hyundai umožní nastavit výkon elektromobilů. Snadněji už to nešlo

„Hyundai již nabízí nejširší portfolio pohonů a s představením zcela nového modelu Kona Hybrid poskytneme našim evropským zákazníkům ještě větší výběr ekologických modelů SUV,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe HQ, odpovědný za marketing a produkt.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků