Hyundai Kona Electric stanovil rekord v dojezdu. Na jedno nabití ujel 1026 km

Petr Vaněk  |  13. 08. 2020 15:08

Koukám, že se nám z redakce stává PR papoušek od Hnojdé. Inu kde není výrobek, musí být reklama. Stejně jako cesta až do Ameriky, aby dojeli k lomu Velká Amerika v okrese Beroun. Hoši za mě né, palec dolů.

Odpovědět  |   | 
JK  |  13. 08. 2020 21:21

Já teda nevím, mě připadá, že adorace vypadá jinak, tady se v každé druhé větě zdůrazňuje, že si to Hyundai udělal do deníčku, ale s realitou to nemá nic společného. Zatímco takový průser, jako nový Golf "přirozeně zdražil", proti kvalitnější minulé generaci. Já jsem teda rád, že se sem tam napíše alespoň o tom Hyundai, i když bych si jej nikdy nekoupil, tak po třech stech článcích o škodovkách a 250 o VW, ja každý jeden s jiným obsahem svěží vítr.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  14. 08. 2020 07:55

Náhodou reklama s Amerikou a Kanadou je fajn i dobrý nápad. Příjemná změna po stýčkovi z Boleslavi

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  13. 08. 2020 15:13

"Samozřejmě ale mluvíme o kontrolované jízdě na okruhu, která se reálným cestovním podmínkám zrovna nepřibližuje."

To je sice pravda, ale rovnako nezmyselny je udaj o tom, ako dlho dokaze jazdit Taycan po okruhu na plny plyn.

Odpovědět  |   | 

je to pravda, ale ta kona překvapila všechny novináře i na silnici. A tedka začne hyundai s ioniq a to teprve budou auta hi-tech. Nevím, jestli kona bude ioniq nebo zůstane hyundai.

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  13. 08. 2020 16:04

Kundaj zůstane kundajem, ať ho přejmenují, jak chtějí.

Odpovědět  |   | 

Až přeberou prodeje foclvágenu tak bude za pičusy koncern.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
brk77  |  14. 08. 2020 09:34

Kámoš se na jednom takovém novinářském testu spolupodílel a Konu Elektric taky hodnotil spíše kladně. Říkal, že ho mile překvapila. Dojezd v pohodě, nabíjení v pohodě. Prostě zastavili u dálnice, dali si kafe a jeli dál.

Největší problém byla cena. Na webu je Kona od 370 a Kona Electric od 850. To auto nebylo špatné, ale pocitově to bylo pořád auto za 400 a ne auto za mega.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  14. 08. 2020 13:53

Tohle je problém všech elektromobilů a pluginů. Třeba takový Opel GrandlandX. V základu FWD s tříválcem 1.2 za 400tis a pak najednou AWD 1.6T PHEV s 300HP za 1,3 milionu. V jádru ale pořád auto za 400tis, interiér prakticky stejný. Akceptovatelný je jen určitý cenový rozptyl, když se to přežene, zákazník to nebere.

Odpovědět  |   | 
HRD  |  13. 08. 2020 17:30

a potom nabíjeli, a nabíjeli, a nabíjeli.....

Odpovědět  |   | 

Jako ty baterky do svýho dilda.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Karel  |  14. 08. 2020 11:21

další co se přiznal, že čumí na péčko a mastí si svoji žížalku. Zatímco tvá manželka se drandí dildem, a ty jí ho nabíjíš? To za moc nestojíš.

Odpovědět  |   | 

Jenže von manželku nemá.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  14. 08. 2020 14:04

Pocita se ta nafukovaci ?

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  14. 08. 2020 23:28

Myslis hysterku?

Odpovědět  |   | 

Ta nufukovací 400 kilová co nejde vypustit?

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
libor  |  14. 08. 2020 15:53

slabý, hodně slabý...

Odpovědět  |   | 
Petrolhead  |  13. 08. 2020 17:31

...a jestli u toho usnuli, tak nabíjejí doteď Zaltá benzínka

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  13. 08. 2020 18:03

Tak mne to teda hodně překvapuje, kolik to dojede. Myslím, že výborný výsledek. Zajímavé pro praxi by to bylo při devadesátce.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  13. 08. 2020 18:18

Tsi 1.0 tak při 60 aby se vešel 6rs by mohla žrát 3,5 možná míň a to by na nádrž dala víc

Odpovědět  |   | 

Elektrika je ideální auto do města.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
lol  |  14. 08. 2020 06:46

Přesně tak. Tramvaje jsou do centra super

Odpovědět  |   | 

Tramwaje jsou nejvíc.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

To jsou fandové Hjundaje tak laxní že to pro ně musí organizovat sám Hjůndaj a nedělaj to z vlastního nadšení? To jsou teda sekta naprd.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  14. 08. 2020 10:47

Když pojedu s mojim autem po okruhu 90km/h tak najedu přes 2 tisíce km, budu to mít dřív, za 5 minut natankuji a můžu jet domů Jenže, kdyby oni jeli 90km/h tak najedou tak 600 a budou rádi...

Odpovědět  |   | 

Jo a taky budeš mít placatou prdel s proležininama, sedačku rozežranou vod chcanek a budeš k ní přischlej.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  18. 08. 2020 08:53

Naložit rodinu, naložit zavazadla, napnout radio, zapnou klimatizaci a jedem...... Tyhle sterilní testy jako napodobovat městský provoz na okruhu jsou pro reálné použití oničem.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro