Naložit rodinu, naložit zavazadla, napnout radio, zapnou klimatizaci a jedem...... Tyhle sterilní testy jako napodobovat městský provoz na okruhu jsou pro reálné použití oničem.
Když pojedu s mojim autem po okruhu 90km/h tak najedu přes 2 tisíce km, budu to mít dřív, za 5 minut natankuji a můžu jet domů:-D Jenže, kdyby oni jeli 90km/h tak najedou tak 600 a budou rádi...
Jo a taky budeš mít placatou prdel s proležininama, sedačku rozežranou vod chcanek a budeš k ní přischlej. :-P:-D
To jsou fandové Hjundaje tak laxní že to pro ně musí organizovat sám Hjůndaj a nedělaj to z vlastního nadšení? To jsou teda sekta naprd. :-D:-D:-D
Tak mne to teda hodně překvapuje, kolik to dojede. Myslím, že výborný výsledek. Zajímavé pro praxi by to bylo při devadesátce.
Elektrika je ideální auto do města.
Přesně tak. Tramvaje jsou do centra super :-D
Tramwaje jsou nejvíc.:-P
Tsi 1.0 tak při 60 aby se vešel 6rs by mohla žrát 3,5 možná míň a to by na nádrž dala víc
...a jestli u toho usnuli, tak nabíjejí doteď ;-) Zaltá benzínka :-D
a potom nabíjeli, a nabíjeli, a nabíjeli.....
Jako ty baterky do svýho dilda. :-D
další co se přiznal, že čumí na péčko a mastí si svoji žížalku. Zatímco tvá manželka se drandí dildem, a ty jí ho nabíjíš? To za moc nestojíš.
slabý, hodně slabý...B-]
Jenže von manželku nemá. ;-)B-]
Pocita se ta nafukovaci ?
Ta nufukovací 400 kilová co nejde vypustit? :-D
Myslis hysterku? ;-)
"Samozřejmě ale mluvíme o kontrolované jízdě na okruhu, která se reálným cestovním podmínkám zrovna nepřibližuje."To je sice pravda, ale rovnako nezmyselny je udaj o tom, ako dlho dokaze jazdit Taycan po okruhu na plny plyn.
je to pravda, ale ta kona překvapila všechny novináře i na silnici. A tedka začne hyundai s ioniq a to teprve budou auta hi-tech. Nevím, jestli kona bude ioniq nebo zůstane hyundai.
Kámoš se na jednom takovém novinářském testu spolupodílel a Konu Elektric taky hodnotil spíše kladně. Říkal, že ho mile překvapila. Dojezd v pohodě, nabíjení v pohodě. Prostě zastavili u dálnice, dali si kafe a jeli dál. Největší problém byla cena. Na webu je Kona od 370 a Kona Electric od 850. To auto nebylo špatné, ale pocitově to bylo pořád auto za 400 a ne auto za mega.
Tohle je problém všech elektromobilů a pluginů. Třeba takový Opel GrandlandX. V základu FWD s tříválcem 1.2 za 400tis a pak najednou AWD 1.6T PHEV s 300HP za 1,3 milionu. V jádru ale pořád auto za 400tis, interiér prakticky stejný. Akceptovatelný je jen určitý cenový rozptyl, když se to přežene, zákazník to nebere.
Kundaj zůstane kundajem, ať ho přejmenují, jak chtějí.
Až přeberou prodeje foclvágenu tak bude za pičusy koncern. :-PB-]
Koukám, že se nám z redakce stává PR papoušek od Hnojdé. :-D Inu kde není výrobek, musí být reklama. Stejně jako cesta až do Ameriky, aby dojeli k lomu Velká Amerika v okrese Beroun.:-D Hoši za mě né, palec dolů.
Náhodou reklama s Amerikou a Kanadou je fajn i dobrý nápad. Příjemná změna po stýčkovi z Boleslavi
Já teda nevím, mě připadá, že adorace vypadá jinak, tady se v každé druhé větě zdůrazňuje, že si to Hyundai udělal do deníčku, ale s realitou to nemá nic společného. Zatímco takový průser, jako nový Golf "přirozeně zdražil", proti kvalitnější minulé generaci. Já jsem teda rád, že se sem tam napíše alespoň o tom Hyundai, i když bych si jej nikdy nekoupil, tak po třech stech článcích o škodovkách a 250 o VW, ja každý jeden s jiným obsahem svěží vítr. ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.