Hyundai Kona Electric stanovil rekord v dojezdu. Na jedno nabití ujel 1026 km

27 komentářů

Martin P.
18. srpna • 8:53

Naložit rodinu, naložit zavazadla, napnout radio, zapnou klimatizaci a jedem...... Tyhle sterilní testy jako napodobovat městský provoz na okruhu jsou pro reálné použití oničem.

Neurotic
14. srpna • 10:47

Když pojedu s mojim autem po okruhu 90km/h tak najedu přes 2 tisíce km, budu to mít dřív, za 5 minut natankuji a můžu jet domů:-D Jenže, kdyby oni jeli 90km/h tak najedou tak 600 a budou rádi...

Kuk Vykuk
15. srpna • 1:52

Jo a taky budeš mít placatou prdel s proležininama, sedačku rozežranou vod chcanek a budeš k ní přischlej. :-P:-D

Kuk Vykuk
13. srpna • 20:55

To jsou fandové Hjundaje tak laxní že to pro ně musí organizovat sám Hjůndaj a nedělaj to z vlastního nadšení? To jsou teda sekta naprd. :-D:-D:-D

Jezdec
13. srpna • 18:03

Tak mne to teda hodně překvapuje, kolik to dojede. Myslím, že výborný výsledek. Zajímavé pro praxi by to bylo při devadesátce.

Kuk Vykuk
13. srpna • 21:26

Elektrika je ideální auto do města.

lol
14. srpna • 6:46

Přesně tak. Tramvaje jsou do centra super :-D

Kuk Vykuk
15. srpna • 1:49

Tramwaje jsou nejvíc.:-P

Michal2
13. srpna • 18:18

Tsi 1.0 tak při 60 aby se vešel 6rs by mohla žrát 3,5 možná míň a to by na nádrž dala víc

Petrolhead
13. srpna • 17:31

...a jestli u toho usnuli, tak nabíjejí doteď ;-) Zaltá benzínka :-D

HRD
13. srpna • 17:30

a potom nabíjeli, a nabíjeli, a nabíjeli.....

Kuk Vykuk
13. srpna • 21:25

Jako ty baterky do svýho dilda. :-D

Karel
14. srpna • 11:21

další co se přiznal, že čumí na péčko a mastí si svoji žížalku. Zatímco tvá manželka se drandí dildem, a ty jí ho nabíjíš? To za moc nestojíš.

libor
14. srpna • 15:53

slabý, hodně slabý...B-]

Kuk Vykuk
14. srpna • 12:33

Jenže von manželku nemá. ;-)B-]

mrazik
14. srpna • 14:04

Pocita se ta nafukovaci ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
15. srpna • 1:48

Ta nufukovací 400 kilová co nejde vypustit? :-D

Xixao
14. srpna • 23:28

Myslis hysterku? ;-)

Joe Doe
13. srpna • 15:13

"Samozřejmě ale mluvíme o kontrolované jízdě na okruhu, která se reálným cestovním podmínkám zrovna nepřibližuje."To je sice pravda, ale rovnako nezmyselny je udaj o tom, ako dlho dokaze jazdit Taycan po okruhu na plny plyn.

petr r. (petrumr)
13. srpna • 16:02

je to pravda, ale ta kona překvapila všechny novináře i na silnici. A tedka začne hyundai s ioniq a to teprve budou auta hi-tech. Nevím, jestli kona bude ioniq nebo zůstane hyundai.

brk77
14. srpna • 9:34

Kámoš se na jednom takovém novinářském testu spolupodílel a Konu Elektric taky hodnotil spíše kladně. Říkal, že ho mile překvapila. Dojezd v pohodě, nabíjení v pohodě. Prostě zastavili u dálnice, dali si kafe a jeli dál. Největší problém byla cena. Na webu je Kona od 370 a Kona Electric od 850. To auto nebylo špatné, ale pocitově to bylo pořád auto za 400 a ne auto za mega.

EL2020
14. srpna • 13:53

Tohle je problém všech elektromobilů a pluginů. Třeba takový Opel GrandlandX. V základu FWD s tříválcem 1.2 za 400tis a pak najednou AWD 1.6T PHEV s 300HP za 1,3 milionu. V jádru ale pořád auto za 400tis, interiér prakticky stejný. Akceptovatelný je jen určitý cenový rozptyl, když se to přežene, zákazník to nebere.

koncernový antipíčus
13. srpna • 16:04

Kundaj zůstane kundajem, ať ho přejmenují, jak chtějí.

Kuk Vykuk
13. srpna • 21:24

Až přeberou prodeje foclvágenu tak bude za pičusy koncern. :-PB-]

Petr Vaněk
13. srpna • 15:08

Koukám, že se nám z redakce stává PR papoušek od Hnojdé. :-D Inu kde není výrobek, musí být reklama. Stejně jako cesta až do Ameriky, aby dojeli k lomu Velká Amerika v okrese Beroun.:-D Hoši za mě né, palec dolů.

puk123
14. srpna • 7:55

Náhodou reklama s Amerikou a Kanadou je fajn i dobrý nápad. Příjemná změna po stýčkovi z Boleslavi

JK
13. srpna • 21:21

Já teda nevím, mě připadá, že adorace vypadá jinak, tady se v každé druhé větě zdůrazňuje, že si to Hyundai udělal do deníčku, ale s realitou to nemá nic společného. Zatímco takový průser, jako nový Golf "přirozeně zdražil", proti kvalitnější minulé generaci. Já jsem teda rád, že se sem tam napíše alespoň o tom Hyundai, i když bych si jej nikdy nekoupil, tak po třech stech článcích o škodovkách a 250 o VW, ja každý jeden s jiným obsahem svěží vítr. ;-)

Doporučujeme

Články odjinud