Hyundai představuje elektrickou verzi crossoveru Kona. S dojezdem 470 km!

100 komentářů

Hloupej Honza
27. února • 13:28

Jů další EV za mega již od při využití naši finanční služeb a dání vozu na proti účet. No to bude super, jme zachráněni.

proaktivni netahlo
27. února • 13:27

Papirove je to vcelku zajimave vozidlo. Lec jak vsichni vime z vlastni zkusenosti, i ten nejhebci papir snese vsechno, vcetne kusu exkrementu. :-\Vykon a kroutak vypadaji impozantne, lec nevime kolik to heblo vlastne vazi. Nicmene, i presto vidim dva zasadni problemy: Cena a dojezd.I presto, ze nevidim budoucnost elektromobilu prilis ruzove, je treba pripustit, ze alespon ten dojezd se, byt pomalu lec prece jen, zvysuje. Cena je podle meho nazoru vetsim problemem. Takhle by to bylo prima auto na kazdodenni dojizdeni do prace a vubec takove to domaci jezdeni. Ovsem jako univerzalni rodinny vojak asi prilis vyhovovat nebude. Otazkou tedy je, kolik rodin ma realne penize na dve auta, pricemz jedno z nich je pomerne drahe elemtromobil.

vana
27. února • 12:39

Zeptám se laicky - když za přední maskou žádný chladič není, kam teda dávají chladič klimy a topení ? V proudu náporového vzduchu by snad byl nejpřirozenější :-/

Hloupej Honza
27. února • 13:26

Ev nemívají klasickou klimu a topení protože z aku moc bere.

petr r. (petrumr)
27. února • 19:00

klimu s tepelným čerpadlem. Otočíte chod a máte topení, jak doma.

vana
27. února • 21:41

A kde je teda ten chladič ?

Kuk Vykuk
28. února • 1:17

Tesla X to má dole pod nárazníkema pod světlama.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vana
28. února • 6:44

Fajn ale nepoznáme z toho, kde jej má Kona. Podle článku u nárazníku není.

TDI
27. února • 13:00

auto zřejmě žádné topení ani klimu radši nemá, protože pak by nebyl dojezd ani poloviční :-D

homer
27. února • 12:04

dojezd není pravda, opakuji dojezd není pravda a znovu dojezd není pravda

Peter
27. února • 14:12

Už jsi to zkoušel??

Millano CZ
27. února • 12:53

Přesně, dokud auto nejede 1000 km po natankovat (dobití), je to pouze nákupní taška. S tímhle autem na dovolenou u moře zapomeňte.

petr r. (petrumr)
27. února • 18:54

Já mám letiště asi 60km a u moře budete mět u hotelu snad druhý.

k22
27. února • 15:06

Tohle auto není pro socky, co se paří 12 hodin v autě - v civilizovaném světě se k moří létá, létá ....:-D
A auto si půjčím na místě..

lumic
27. února • 21:00

No, právě socky k moři létají, do Egypta, do uzavřeného areálu, odkud nemůžou vystrcit nos. Ti co na to maji nastartují MB třídy E (nebo její ekvivalent) a jedou do Chorvatska 2 dny s přespáním v nějakém slušném hotelu, na nějaký klidný ostrov.

G
28. února • 7:48

No tak to bude socek plnej karibik...:-D:-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lumic
1. března • 7:41

A proc ne? Copak je karibik tak drahý?

vana
1. března • 8:10

To se zeptej těch co tam nebyli, proč tam nejeli. Někteří třeba neradi letadlem ale určitě i cenově to vychází dost víc než dovolená ve středozemí

lumic
1. března • 19:14

To je jako hledat jehlu v kupce sena, kde najit někoho kdo není jednou za rok v Karibiku ci Tichomoří.

vana
28. února • 8:00

Hm nevím. Co jsem kdy byl v karibiku, čechy jsem tam nikdy nepotkal

Marek71
28. února • 8:51

Už před 10 lety jsem potkal spoustu Čechů v Dominikánské, na Kubě to bude podobný, tipoval bych :-)

Ludek_II
27. února • 15:24

Bohaci nekafraji na diskuzich. Bud vydelavaji, nebo si uzivaji prachy. Tak tady ze sebe nedelej hogofogo,jo?

Shimi
27. února • 18:39

Ludek_II: Nedávno jsem se z jednoho článku, tuším na Seznamu, dozvěděl, že patřím mezi 1% nejbohatších lidí na planetě. A přesto sem chodím už skoro 20 let. ;-):-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ludek_II
27. února • 19:02

Fakt to byl Seznam? Nebyl to spíš Blesk?

Shimi
27. února • 19:52
Mirek
27. února • 17:44

Také nejsem boháč, ale na dovolenou létám a auto si na místě půjčím. Když chci být na dovolené, tak se vším všudy, ne že ze mne bude řidič a budu s manželkou shánět suroviny na uvaření jídla někde v kempu a manželka bude na dovolené kuchtit. Dovolená je na odpočinek, relax a regeneraci sil, ne za trest.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vana
27. února • 20:47

To má asi každý jinak. Já taky občas na dovolenou letím, ale daleko víc dovolených stejně dělám radši autem. S autem je člověk o dost svobodnější, hlavně v operativních termínech bez plánování dopředu a taky možností vzít si sebou víc hraček, to je teprve dovolená se vším všudy

Mirek
27. února • 21:59

Možná na to máš, ale naposledy jsem byl na Mallorce, tam se opravdu blbě dostává autem.

vana
27. února • 22:25

A má to snad být v nějakém rozporu s mým názorem ? Na Mallorku bych taky letěl, stejně jako lítám na jiné ostrovy nebo do vzdálenějších destinací. To ale přece nijak nebrání absolvování dalších dovolených autem, pokud je doprava autem z nějakého důvodu výhodnější. A zrovna v případě chorvatska určitě preferuju auto, letadlo by moje potřeby nesplnilo.

Mirek
27. února • 22:35

To jsme trochu odběhli od věci. S tímto autem se to však zvládnout slušně nedá.

vana
27. února • 22:46

Jo to souhlasím

Mirek
27. února • 22:33

Není, já to snad psal? Já mám radši dovolenou, kdy nemusím deste hodin sedět za volantem.... Vzpomínám si jak mi můj kamarád vyprávěl, že jeho bratr stál v koloně do Chorvatska. Každoroční kolorit, kolony. Taky zážitek. Mám asi štěstí, do Chorvatska nejezdím. Každý to má nějak jinak.

vana
27. února • 22:44

Jo, kolony jsem v minulosti vyjímečně zažil taky, ale jen když jsem do chorvatska jezdil na jachty. Chartery jsou trochu nešikovně od víkendu do víkendu. S tím jsem si už ale poradil taky takže dnes už kolony nepotkám vůbec, už tam jezdím zásadně v týdnu a přes nocA pokud si můžu vybrat jestli strávit deset hodin v letadle nebo v autě, tak beru určitě to auto

Mirek
28. února • 11:21

Trochu jsi mě rozesmál s těmi hodinami. Buď létáš hodně pomalými letadly, nebo máš tedy hodně moc rychlé auto, když bych uvážil, že cílová destinace bude stejná pro oba způsoby dopravy.
Je mi jasné jak to myslíš, netřeba vysvětlovat, ale představa, jak jedeš autem rychlostí 800 km/hod, pobavila.

vana
28. února • 11:43

Do chorvatska letadlo o moc rychlejší opravdu není. Od baráku na letiště mám půl hodiny (pokud bych nemusel až do Prahy, tam to mám 4 hodiny), na letišti dvě hodiny předem, let hodinu a půl když jde dobře, po přistání to trvá další půl hoďky na kufry a než se vymotáš ven, a další hodina cesty z letiště do mé destinace. Sečteno to dělá skoro sedm hodin. Já to autem napřímo udělám v klidu za 9-10 hodin. Vyjedu si kdy chcu, můžu se případně kouknout někde po cestě, v cíli mám auto stále k dispozici a hlavně si vezmu hromadu hraček co bych do letadla nenacpal ani náhodou.
Tak mi řekni v čem je letadlo lepší ?

Mirek
28. února • 22:24

To tedy cestuješ, letadlem, nějak moc dlouho. Já to mám na letiště 10 minut. Když vzpomenu tu Mallorku, tak celá cesta z domu až do hotelu, přes celý ostrov (C´an Picafort), trvala asi 5,5 hodiny. Já se přece nehádám o to, co je lepší, jak jsem psal, každý to máme jinak, ale o to, že se na dovolené nechci tímto zaobírat (dělat řidiče...). Navíc je to dost omezené s destinacemi, s čímž jsi souhlasil, v tom je letadlo lepší.

vana
1. března • 5:22

To máš nastavené docela striktně. I když bych se k moři taky radši nechal dovézt, není to nic zásadního. Stejně kromě cesty tam a zpět (každé léto několikrát) řídím i v průběhu dovolené třeba když řídím loď. Což mě určitě nijak neobtěžuje, naopak kdybych funkci řidiče bojkotoval ošidil bych se o spoustu zážitků.
Ale souhlas každý to má jinak, někdo se k moři nechá dovézt a válí se tři týdny na pláži, jiný bere dovolené aktivněji, ale pak holt nesmí být líný pro to taky něco udělat.Samozřejmě trávení léta v HR nijak nevylučuje další výpravy třeba v zimě do tropů, ale bavíme se o HR

Mirek
1. března • 6:11

Musím to upřesnit, dělat řidiče na místě mi problém nedělá, nejsem plážový povaleč, nevydržím ležet na pláži a smažit se. I na Mallorce jsme měli čtyři dny auto a navštívili zajímavá místa.
Zrovna na Mallorce mi navíc vyhovovalo mít malé auto, Fiesta. Možná by neškodilo mnohým řidičům jít tam na školení, jezdí se klidně, žádný stres, velký ohled na chodce a cyklisty. Místy jsou cesty úzké, tak akorát aby se malá auta minula. Převaha aut Hyundai nad Škodou, viděl jsem všehovšudy asi dva dvojkové Superby. Kupodivu Seatu taky málo, hodně aut Renault, Fordů také dost.

vana
1. března • 8:05

To už zní určitě líp. I tak ale nejde asi srovnávat cestu na Mallorku a jiné ostrovy s cestou do Chorvatska. Ostrovy a vzdálenější destinace jsou samozřejmě mnohem dostupnější letadlem, ale v případě jugo mi mnohem lepší přijde auto. Důvody jsem už napsalLetadlem bych jugo dal asi jedině když bych jel třeba na jachtu a nemusel si brát skoro nic sebou. Ale to jen z pohodlnosti, časově to učitě líp nevyjde, už kvůli nutnosti přizpůsobit se termínům letů

stealth01
27. února • 16:01

To nemůžu souhlasit. Sám nejsem bohatý (to znamená, že nemám sedm osm milionu bokem pro strýčka příhodu), ale znám tady osobně diskutéry, kteří mají obrovský majetek a auta je prostě zajímají.

stealth01
27. února • 15:17

No jo, ty jsi bohatý člověk, my jezdíme vždy autem. Na letadlo nemáme prachy.

Já první
27. února • 17:07

No jo, to nesmíš chtít letět VLASTNÍM letadlem. :-D

bzzz
27. února • 13:22

Kolik ridicu/aut a jak casto potrebuje jezdit na jeden zatah vice nez 300+ km. Tyhle hodnoty pro zacatek pro SPOUSTU ridicu bohate staci a lidem v mestskych aglomeracich se HODNE ulevi.

Aladin
27. února • 14:10

Jako druhé auto do rodiny s domkem a zásuvkou, ideál. Akorát se to ještě finančně nevyplatí. Ale to Mercedes proti Renaultu taky ne. První masovější rozšíření by mohlo přijít s nasazením tzv. suchých baterií, které vyvíjí Toyota a Hyundai. Údajně by měly mít při stávajících rozměrech a hmotnosti dvojnásobný dojezd, poloviční čas dobití a přijít by měly do 5 let. Tak snad. Ale s tou ekologičností bych tolik nejásal, tam to zatím není tolik růžové.

Marek71
28. února • 8:47

O EV jsem přemýšlel právě jako o autě pro manželku. Chtěl jsem ojeté, na nové jsem neměl (automat byl podmínka), resp. nechtěl jsem kupovat jako nové auto něco, co najede pár tisíc za rok, to je nesmysl. Takže nakonec jsem koupil malý Mercedes A benzin za 150 tisíc. Nejlevnější EV byl tehdy Peugeot iOn za více než dvojnásobek ceny (ojetina) a to ještě se zdráhám nazvat jako auto.Takže EV by stačil, i nabíjení by bylo v pohodě u baráku, ale ekonomicky je to zatím nesmysl.

Majkl
27. února • 13:19

Jen pro informaci, ty jedeš na dovolenou s rodinou např. do Chorvatska 1000 km vkuse? Beru-li průměrnou rychlost 100 km/h, je to 10 hod jízdy nonstop. Dobrý masochismus. :D
I řidič náklaďáku má pauzu každé 4,5 h jízdy.

vana
27. února • 13:33

Třeba já do HR jezdím těch 1000 kiláků v kuse pravidelně několikrát za léto. Pokud to fakt už nejde tak na chviličku zdřímnu, ale většinou to dám v pohodě najednou, jen se zastávkou u pumpy. Záleží asi na odolnosti každého jedince, určitě bych v tomhle nepaušalizoval

G
28. února • 7:34

Tak třeba já na dovolenou létám takže do tý PRG to dám v pohodě. Nechápu co je na tom Chorvatsku tak úžasnýho.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vana
28. února • 7:55

Když to nechápeš tak nad tím nepřemýšlej, buď rád a dál lítej jinam. Nic špatného na tom není že každému vyhovuje něco jiného.

Saman
27. února • 16:43

a takhle jezdi 100% lidi v Evrope, a proto je evropsky prumer najezdu 16800km za rok u osobnich a lehkych uzitkovych aut :-D safra tak to vetsina lidi teda jede jen asi 17x za rok a pokazdy plnou streku 1000 kilaku :-Dto je pak divny proc jsou ty silnice porad plny aut ? :-O

Fic
27. února • 15:27

Do Chorvatska na dovolenou v létě jezdí jen debil. Pokud má však 1,9tdi, tak má několik důvodů proč to tak je...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
28. února • 11:14

Takže ten, kto nesdieľa tvoje preferencie ohľadne trávenia dovolenky je debil? Hm... tento názor o tebe vypovedá asi viac ako si chcel odhaliť :-)

vana
27. února • 16:12

A ty bys tam doporučoval jezdit radši v zimě ?

G
28. února • 7:41

Ano v zimě na dovolenou do tepla (letadlem). A v létě zůstat v republice. Nechápu když je u nás 30 stupňů jak někdo odjíždí do Chorvatska kde je 40 stupňů.

Já první
27. února • 17:06

Nejlépe vůbec.

vana
27. února • 17:37

Kéž by tě poslechlo co nejvíc lidí. Bylo by tam ještě pěkněji :-))

Kuk Vykuk
28. února • 1:05

Von ještě někdo jezdí do Chorvatska? :-D

vana
28. února • 6:41

Jo, jezdí tam docela davy a ještě jich přibývá. Ty žiješ na marsu že to nevíš ?

Ludek_II
27. února • 15:22

To jsi peknej blazen.

Majkl
27. února • 13:44

Jasně, jen si to nedokážu s rodinou představit. Pokud člověk doslova nespěchá, myslím, že po 4-5 hodinách jízdy člověka nijak neomezí počkat půl hodiny na dobití baterie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
cbr
27. února • 17:56

Kde dobít? Tam, co hromada těch dalších k moři jedoucích? A kolik tam je zásuvek? :-D
Já se tomu nesměju. Jen teď ještě nevidím jako reálnou možnost.

vana
27. února • 13:57

Ta půlhodinka asi nebude stačit. jednak nabíječky nejsou přímo na dálnici, takže to znamená sjet z dálnice, prokličkovat nekde na okraji města k nabíječce a po nabití zase zpět. Už jen tohle tu půlhodinku sežere jak nic. A pak musíš doufat že nabíječka nebude plná a že bude fungovat na správný výkon.
Kromě toho budeš nabíjet častěji než po 4-5 hodinách jízdy. Za 4 hodiny ujedeš skoro 500 km což při dálničním tempu elektromobil nedá ani náhodou, takže reál bych viděl 2-3 hodiny cesty a pak nabíjet

Majkl
27. února • 15:01

Ano, máš pravdu. :) Spíše jsem se snažil říct, že ten dojezd 500-600 km na jedno nabití je zcela dostačující pro většinu lidí.
Nemyslím, že je nutnost mít akumulátor zajišťující dojezd alespoň 1000 km. Navíc,pokud ho člověk využije jen párkrát do roka.
Ty nabíječky jsou v současnosti (hlavně v ČR a východnějších zemích) pořád celkem problém na delší cestování, snad během několika let bude situace lepší.

vana
27. února • 16:31

Já bych dostatečnost dojezdu nehodnotil počtem lidí kteří to ještě zkousnou, ale spíše předpokládáným použitím auta. A v tomto kontextu 500 km vyhovuje s velkou rezervou jako nákupní taška nebo pro cesty do práce, s malou rezervou pro cesty mezi sousedními kraji a velmi nevyhovuje pro dálkové nebo dovolenkové cesty. Předpokládám že se takovým spektrem jízd setká každý.
Samozřejmě i dlouhé cesty se dají nouzově nějak obelstít, ale pak se už člověk musí dost podřizovat autu.

Marek71
28. února • 11:12

Posledná veta - súhlas a presne to ilustruje momentálnu situáciu okolo EV. Človek sa musí prisposobiť autu a to je špatne, auto predsa má priniesť tú slobodu pohybu kedykoľvek a kamkoľvek, bez nejakého prílišného premýšľamia a plánovania kde a kedy zastaviť na dobíjanie a podobne... to možem ísť rovno verejnou dopravou.

bzzz
1. března • 11:55

100 lidi - 100 chuti. Takze clovek se VZDY prizpusobuje autu (a to i v RR) - akorat ti nektere sedi/vyhovuji vice nebo mene. A svoboda pohybu? Kde? Mozna sis toho ve sve sebestrednosti nevsiml, ale nejsi na svete potazmo na cestach sam. A mozna te to prekvapi, ale rada lidi, kteri doma maji vice vozu, pouziva i MHD - a nesouvisi to s tim, na co jejich vozy jezdi.

Marek71
1. března • 12:09

Iste, člocek sa autu vic-menej prisposobuje každopádne. Ale tá miera prisposobenia a užívateľský komfort je momentálne omnoho vyšší u klasického spalovacieho auta. To som tým chcel povedať.Samozrejme som si všimol, že nie som na ceste sám, obyčajne stretávam po ceste aj iných vodičov jazdiacich v autách. A čo? mení to niečo na tom, čo som napísal, že sloboda pohybu je iste večšia, pokiaľ človek použije zmysluplnejší dopravný prostriedok (spalovák namiesto EV), alebo obecne auto namiesto MHD? Ale ano, sú aj situácie, kedy je vhodné použiť MHD. Ja som ale porovnával kalsické auto s EV a písal som o obmedzeniach EV... že to už rovno možem ísť MHD. A nebolo to mienené ako dehonestácia MHD.

Moik
27. února • 12:32

Neplas tu. Na 54kwh ujedes se spotřebou 13kwh v pohodě 420km. A nebudeš se ani muset moc snažit.

Marek71
27. února • 12:45

Pozrel som na spritmonitor.de a tam vidím u Nissanu Leaf a Ranaultu Zoe priemernú spotrebu okolo 16-17 kWh/100 km. To súhlasí aj s jedným testom, kde tomu Leafu namerali okol 17, keď jazdili tak normálne, žiadna bzrda-plyn.Takže s tou menšou baterkou by som to reálne videl tak na 200km, aby človek nemal stres a u tej večšej baterky tak na 350km?

Saman
27. února • 16:41

tak jasne experti co jsou schopny se Zoe jezdit za 25kWh na 100 jiste budou zajimavej primer :-D tak ja s RS6 taky jezdi za 70l/100km......... na okruhu v Moste :-D

Marek71
28. února • 1:03

Je to priemer, nepíšem nič o extréme 25 kWh/100. Nauč sa čítať, resp. chápať písaný text. menej priblblých emotikonov a viac premýšľania...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Saman
28. února • 13:23

je ti doufam jasne jak vznika prumer? pokud mas za potrebi napsat ze "Nissanu Leaf a Ranaultu Zoe priemernú spotrebu okolo 16-17 kWh/100 km" tak to znamena ze nekdo musi jezdit za vic a nekdo za min, tak aby to dalo ta udavana cisla ;-)daji se tam najit lidi co se ZOE maji spotrebu nad 27kWh/100, coz je tak jizda nekde na okruhu, nebo jizda nejaky jeptisky s cetnikem okolo Saint Tropez :-D ja s BEV jezdivam docela casto diky tomu ze muzu testovat obcas nejaky auta, a ikdys nejsem zadnej beranek s kloboukem co by zdrzoval provoz, tak takove spotreby s BEV nemivam, ale tak hlavne ze prumer u Leafu a Zoe je 16-17 kWh/100 km jak pises B-]

Marek71
28. února • 13:52

isteže viem, čo je priemer :-)A ano, priemer podľa spritmonitoru je pre Leaf a Zoe okolo 16-17 kWh/100 km, čo ti na tom nie je jasné? To, že ty jazdíš za menej, na tom nič nemení. Dal som to ako príklad, keď sa tu bavíme o dojazde EV. Myslím, že priemer niekoľkých desiatok vodičov bude pre tieto účely smerodajnejší údaj než tvoj výkrik, že ty si takú spotrebu nemal... nemyslíš?

Pepa
27. února • 15:47

Na spritmonitoru je také Hyundai Ioniq EV průměr 13.87kW/100km
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/19-Hyundai/... ...
Hyundai má momentálně nejefektivnější pohon.Takže těch 470km Kona v pohodě dá.

Marek71
28. února • 8:40

Tak to ano. Pokiaľ naozaj bude majiteľ jazdiť za tých cca. 14 kWh/100, tak sa tomu dojazdu priblíži.

Majkl
27. února • 12:23

U té silnější 60 kWh baterie by mohl být dojezd kolem 400 km.

stealth01
27. února • 15:19

Pořád přemýšlím, na co mi je v elektromobilu dojezd 400km? Copak za den po městě ujedete takovou porci?
Na dlouhé trasy přece využijete druhé auto v rodině, ne?

Mirek
27. února • 17:37

Ne všichni potřebují, chtějí, případně si mohou dovolit druhé auto v rodině. Nesmíš se na to dívat jen skrz svou peněženku. Tak bohatý stát, lidi, fakt ještě nemáme.
Je to hloupá připomínka, zvláště, když se na to neustále poukazuje, že elelktomobily mají malý dojezd a je to hlavní nevýhoda elektromobilů.

petr r. (petrumr)
27. února • 18:52

ti co si nemohou dovolit druhé auto jezdí každý den přes 400km?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
27. února • 21:50

Každý nesedí na doma zadku, případně dojíždí pár kilometrů do práce, aby si vystačil s elektromobilem s omezeným dojezdem. Máš hodně naivní představy. Na to nepotřebuje být člověk hodně majetný, aby si nemohl zajet například na lyže. Zmámí takto jezdí a ujedou často dost přes 300 km. Myslíš, že to auto tohle v zimě a cestou do hor zvládné bez problémů? Nebude dojezd těch 400 km za docela ideálních podmínek? To potom budou chodit do půjčovny pro auto, nebo jak to budou řešit? Není jednodušší si koupit normální auto, které navíc vyjde o dost levněji? Ty chceš vnucovat lidem, co na to nemají, drahá elektroauta, když se již hodně kroutí při ceně auta do 500 000 Kč?

Peter
28. února • 19:34

Kdybys tušil, kolik už jenom po evropských zemích jezdí elektroaut, tak bys tu neplácal nesmysly. Psal jsem to už několikrát, automobilky nevyrábějí jenom pro českou kotlinu, ale pro trochu větší území!!! Takže to, že si někteří nemohou dovolit jako 2(3) auto elektro je irelevantní.

Mirek
28. února • 22:08

A tady se snad řeší cizina? A kdybys vůbec tušil, jak je to stále marginální množství, v celkově prodaných autech, tak bys tady neplácal nesmysly.Celkově se se v Evropě v roce 2017 prodalo 15,57 milionu nových aut, z toho elektromobilů a plug-in hybridů 287 270.https://www.autorevue.cz/v-evrope-mezirocne-stoupl... ...

stealth01
27. února • 18:15

Já mám ve své peněžence prázdno, o mě tady nejde. Já si prostě myslím, že majitel elektromobilu ho nebude používat jako jediné auto. To je prostě nesmysl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
27. února • 21:57

Já vím, peněženku nemáš, ale stačí ti platební karty.
Obrátil jsi opačně to, co jsem psal já. Já psal, že si nebudou lidé kupovat elektroauto, když jsou rádi, že si koupí jedno auto. Nebudou si kupovat něco, na co nemají, natož stále drahá elektroauta, když jsou rádi, že zvládnou koupit a zaplatit jedno auto.
A tím jsi zabrousil do oblasti, že se opět dívaš svou optikou skrz peněženku, tedy tohle budou dělat lidé, kteří moc neřeší peníze.

Majkl
27. února • 11:56

Maska je dost zajímavě řešená, proč ne...
Jsem zvědav, jestli bude chybět konečně taky zadní středový tunel, když není potřeba, či jestli bude mít alespoň nějaký kufr pod přední kapotou.

Ef.
27. února • 11:39

Elektromobil je pro výrobce cesta do pekel a jeden z mnoha způsobů , jak zkrachovat.
Až se zasytí trh těch nejbohatších, kteří si to pořizují jen jako další hračku, tak už se neprodá ani jeden další kus.

G
27. února • 22:21

Cesta do pekel jsou prognostici jako ty.....:-D:-D:-D:-D

Fic
27. února • 15:23

Až se pístoví ejakulátoři proberou, bude se elektrika do aut danit jako benzín, a nebude výhoda žadná. Ostatní, co jsou trochu při smyslech, budou mít už elektromobily zaplacený...

Saman
27. února • 16:35

az ty se proberes, tak treba pochopis ze existuji mnohem lepsi zpusoby jak ziskat finance ze spotrebnich dani na palivech, a politici to nastesti vetsinou vedi taky, a neco jako pises ty vetsina z nich nastesti prehlizi jako totalni blbost B-]jak bys odlisil elektrinu do aut a ostatni elektrinu? rozpocital bys jednotlive elektrony metodou "enten tyky dva spaliky, cert vyletel z elektriky"? :-D

vana
27. února • 16:44

Elektřinu do aut bych rozlišil snadno. Přikázal bych výrobcům montovat do aut zaplombovaný elektroměr, a z něj by se online každý měsíc odesílaly údaje rovnou na ministerstvo financí. Případně jde totéž udělat s počitadlem kilometrů. Však EET jim už taky funguje velmi plošně(PS. :doufám že to tady nečte nikdo z berňáku, abychom se toho za pár let fakt nedočkali )

jakub
7. července • 14:09

mno tak to je total pi4ovina. a co ti co maji na dome vlastni solarni elektrarnu. proc bych jako z toho mel odvadet dan???

Saman
27. února • 18:59

a sledovaci cipy do hlav vsech krome politiku vid :-D
jasne zaplombovany elektromer, a pak zaplombovany prdomer, zaplombovany dechomer, a zavrsime to zaplombovani tve hlavy pro studijni ucely pristich generaci pod oznacenim "socan jak poleno" :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ron.Jeremy
27. února • 21:35

No, vezmi si třeba e-call, ten ti do auta časem nejspíš nanutí, aniž bys ho chtěl, a tohle může být jeho součástí. Socanský stát / unie si najde cestu, jak to svým ovcím implantovat, a ty nejtupější budou ještě radostně bečet. 3-[

Saman
28. února • 13:18

tak elektromer jednou v autech bude zcela urcite, OLEV jsou stale v planech spousty statu, a energeticti giganti si jiste nenechaj ujit pausaly po vzoru telekomunikaci B-] ale na ciste hlidani toho jak kdo jezdi aby se vybralo nejefektivneji je elektromer nesmyslem s promennou ucinnosti, mnohem efektivnejsi je satelitni mytne
zdaneni elektriny je i dnes a plati ho kazdy z nas distributorovi (dan z elektriny) a ani 100 nasobne zvyseni tehle dane by nedorovnalo vyber spotrebnich dani z paliv, proto o tom zadny politik neuvazuje, protoze je to neefektivni vyber financi od ovci, navic by to politicky neproslo kvuli znovu zvolitelnosti, staci se podivat co udelalo ve volicskych vodach snaha o zavedeni placeni za rezervovany vykon, razem je tu 7 milionu volicu co protestujou, jooo to si prece kazdej politik preje aby proti nemu bylo 7 milionu volicu ve state kde je 8 milionu opravnenych volicu :-D navic je to kontrolovane i ze strany ERU a ne jen statuproto bude casem mnohem schudnejsi proste zavest satelitni myto i pro osobni dopravu, cims si politici odskrtnou hned 3 body na seznamu toho co chtej splnit a jeste jim na to volici budou z velke casti pritakavat a tleskat B-]proste resit nesmysl typu elektromer ve chvili kdy je ani ne 1% elektromobilu, je zoufalstvi nekoho, kdo o tom vi zaprve kulove, a zadruhe by si tim sam nabehnul na dalsi nesmysly i ve spalovacich motorizacich ;-)

Já první
27. února • 22:01

Není už e-call schválený?

Marek71
28. února • 8:35

Je, práve od začiatku 2018.

Ron.Jeremy
28. února • 12:37

Takže základní předpoklad pro implementaci už je vlastně naplněn... 3-[

vana
27. února • 21:00

Neboj, je to jen otázka času. Pomalu bychom měli začít pátrat, jak se vlastně používají ty tři skořápky ... :-D

stealth01
27. února • 15:16

Nejbohatších... Jaká je cena elektromobilu? Miliarda?

Saman
27. února • 16:30

spis dve, a nebo rovnou tri at neskudlime :-D

Doporučujeme

Články odjinud