Hyundai už v Česku prodává elektrickou Konu. Snadno dostupná však není

29 komentářů

Jarda Jelen
22. srpna • 13:17

Pokud chce člověk elektromobil, tak jedině Hyundai! Ten je špičkou v oboru. To, že se u nás bude prodávat právě Kona je určitě pozitivní zpráva. Za mě super!

Marek 79
9. srpna • 10:40

jako dost futuristické mi to příjde, ale why not, každé zboží má svého kupce

Radek Hemelík
9. srpna • 10:27

Po všech směrech pěkné auto. Osobně si myslím, že pokud chcete kvalitní elektromobil za pěknou cenu, tak jediné řešení je zkrátka Hyundai !!

Romča
8. srpna • 21:15

Tu cenu jsem čekal o dost vyšší a mile překvapili. Jsem zvědaví na Nexo to bude teprve mazec na toho se opravdu těším.

Řezník
7. srpna • 8:59

co čtu ty recenze, tak to vidím, že Kona asi převálcuje Ioniq co se týče elektromobilu roku :D

Pavel Aringer
6. srpna • 18:48

Pěkný vůz za přijatelnou cenu a jako bonus Vás neotráví, viz. aféra VW :D . Jde vidět, že Korejci snad jako jediní elektromobily opravdu dělat umí. Jen tak dál !

Honza W.
5. srpna • 15:35

Po všech stránkách pěkný vůz s přijatelnou cenovkou. Jde vidět, že se toho Korejci nebojí, pěkná práce!

Arnold
3. srpna • 10:35

Další elektromobil, je super, že to aspoň netráví lidi jako v koncernu a mají tuto technologii vychytanou. Jsem zvědav na vodík.

Luky
3. srpna • 9:52

za ty prachy a ta výbava, kort v elektro verzi je podle mě akorát a celkem dostupná, prostě hyundai myslí na lidi..né jak ve škodovce, tam to je 2x dražší

Smith
6. srpna • 18:05

2x dražší a 5x poruchovější.

Vlado
2. srpna • 21:44

Auto je to ale opravdu pěkný. O Hyundai teď v poslední době slyším samé kladné zkušenosti. Je pravda, že mají o proti jiným automobilkám navrch.

Milan95
2. srpna • 17:09

Výborný kousek, jak po motorické, tak i designové stránce. Moc by se mi to líbilo, teď ještě našetřit. Každopádně pěkná práce!

Petr Z.
2. srpna • 9:39

celkem vymazlený auto, když jí vidím na ulici, tak bych do toho hned šel, jen bohužel do kapes mám hluboko.. každopádně, se jím designově povedlo

Rayen
1. srpna • 18:47

no celkem hratelná cena u Kony, čekal bych teda víc, ale korejci opět nezklamali a dělají to spíše pro, aby tyto vozy byly dostupnější

jachym
1. srpna • 17:34

Tak hlavně že to není obyčejný sériový model a je poznat že je to elektromobil. Za mne Hyundai +

Péťa M.
1. srpna • 17:29

Hodně povedené autíčko. A ta cena? Taky není špatná. Pěkná práce od Korejců :)

PetrStary
3. srpna • 3:11

ale prd, oba víme že to je hnůj. Jen ty za pár haléřů musíš tvrdit opak :-D :-D :-D

Marek71
31. července • 18:16

Cena zhruba dvojnasobna v porovnáni s benzinovou verzí. A to se vyplatí :-) Ale ano, fanatici na hybrid.cz si cenu pochvalují, já si počkám až bude mít EV opravdu smysl - ekonomicky i co se týče pohodlí užívání.

Mirek
31. července • 21:46

Já nečekám, to hned tak nebude a nemíním dávat takové hříšné peníze za tyto tramvajky na silničních kolech.

hostík
31. července • 11:56

proč mám pořád pocit, že to jsou vyhozený peníze ....
počkáme si až se začně dělat e-Dacie (nebo i-Dacie), to bude za jiný money, zatim asi bude lepší do manželky investovat vestavbu plynu ....

car
31. července • 15:48

Hnůjdají nebrat. Jak ty vejlupky bohužel znám, tak za deště to bude probíjet a řidič se uškvaří.

Tomket
1. srpna • 20:37

No ty jsi debil.

Mirek
31. července • 21:44

Tebe to evidentně již koplo, do rozkroku, a jistý vercajk se ti, od toho kopance, vrazil až do hlavy.

Saman
31. července • 12:38

az bude hodne konkurence a hlavne bude se to vyrabet ve vetsich seriich, bude cena jina, automobilky si k tomu musi dojit postupne a nelze cekat ze to bude hned, spise tak ke konci pristiho desetileti, mozna a mozna taky ne, vsechno se to bude odvijet od dvou veci, od ceny baterii a take od servisu a jeho potrebnosti, kde automobilky take chteji vydelavat

Benzín
31. července • 19:33

Pohádky pro děti, ...až se bude vyrábět ve větších sériích, tak....:-)
Po bateriích, co je ta největší překážka v elektromobilitě, bude hlad vždy. To nezmiňuju cenu, životnost a použitelný dojezd. Pokud se nestane zázrak na poli akumulátorů, ten o kterém slyšíme takových 25let že do pár let..blabla, tak na montáži baterií není už moc co zlevňovat. S drobnou nemorální vyjímkou-otroci ze zemí třetího světa, co pracují jen za misku rýže, tam by se pár procent dalo udělat a možná o dalších pár jednotek procent, při efektivnější montáži. Snad otevření nových dolů, by mohlo s cenou na chvíli pohnout o desítky procent dolů, ale jen do doby než opět kvůli propadu ceny, vzroste poptávka i do aplikací, do kterých se baterie předtím nevyplatily. Kdyby se tedy, nějakou shodou okolností, povedlo nějak zasaturovat trh elektromobilů, udržet trh se spotřební elektronikou, tak tu máme ještě obrovský trh OZE. Eletroautíčka mají, pro cenu AKU, zatím jen dvě možnosti. Buď za "přijatelnou" cenu malá baterka a městské poskakovadlo, nebo něco "použitelnějšího" za cenu dnešních 2 spalovacích aut. A co taková nákladní doprava a zemědělství, kde je potřeba ty vozy točit dokola, s co nejkratší prodlevou a podávající ohromný přepravní výkon, který je při nějaké rozumné váze a rozměrech jen bateriové sci-fi.

lm
31. července • 13:11

:-D:-D rozpravka o lacnejsich ze ked sa bude vyrabat hodne je blbost.. pozri sa na auta zo spalovacim motorom ..len vdaka lacnej pracovnej sile v east europe sa mierne znizila cena..robotizacia bola uz v 80 rokoch na zapade/japonsku a cena nesla dole.. ludsky roboti su naj..choboti))
1, koncova cena elektriny brutalne zdrazuje aj v naj elektrizovanom norsku,pripravuju velmi nenapadne ludi na elektricku krizu! pozri si komentare beznych norov na nettavisen.no alebo len dam odkazy z tabloid msm medii: https://www.nettavisen.no/na24/strmprisene-holder-s... ... https://www.abcnyheter.no/penger/privatokonomi/2018... ...
https://e24.no/energi/stroem/eksperter-o... ... tu su naj komentare ako nesuhlasia nori tak zo "zurnalistikou" ako aj ze norsko mierne podvodom na opozicii,hlasovanim preslo do EUropskej energetickej unie,defakto ich sprivatizovali.. nemci pres stabilizaciu svojej energetickej siete a predavanie ich zelenej elektriny von zo statu. Tak isto svedsko tento rok uz ma niekolko stovak megawatov podvyrobu,import..a nebude mat s kadial , poliaci zas v teple museli brzdit velkych odberatelov,kvoli chladeniu v elektrarnach..
Aj preto sa to snazia zachranovat plyno-elektrarnami..a svedsko zrazu povolilo a dalo nordstreamu zelenu:-D Pre kazdeho znaleho v distribucii elektriny v dnesnej europe je elektrizacia len utoopia! a preto vam tu davam odkazy z krajin kde uz dnes spalili elektrinu ktora mala byt na zajtra..

lm
31. července • 13:28

Toto je najlepsi rozbor a komentar https://steigan.no/2018/07/dagsnytt-18-om-st... ... obrovkse prerazene veterne parky ,len pri tronheime za 12 miliard
ked norsko predava pri vysichajucich zdrojoch najlacnejsej vyroby energie na svete ,vodne..
https://www.nve.no/Media/7126/kraftsituasjon... ...
Davam vam to preto aby ste pochopili svinarny do ktorych vas chcu nahnat z el. autamy a "obnovitelnou" energiou :-D ak je ovsem platena z dani PHM .. alo inak schovane v neprehladnej rozpoctovej spleti ,,
elektrina a jej vyroba je parazitovana stovkami subjektov na ceste ku spotrebitelovi., to je dalsi fakt ktory bude aj nadalej elektrinu zdrazovat..a pri zakaze fosilnych aut alebo brutalnom zdrazeni phm budete zit v totalnej totalite v ktorej nieje na vyber!! tak ako magori francuzi a ich zakazy .. priprava ze date polovicu prijmu za energie..fakt neviem kto bude platit tie predrazene ceny nehnutelnosti v east eu ) a klesajuca populacia..

Kankunen
31. července • 13:45

Hezky napsáno, jenže správný elektrofikant má v hlavě jen jedno, dymící diesel a nulové emise EV. Nakrmený propagandou má jasno, bez představy o zbudování nových elektráren, sítí, trafostanic a továren. Peníze dotující EV by šly využít mnohem lépe pro skutečnou ekologii, ale to nikdo nechce.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
komik
1. srpna • 11:19

Bylo spočítáno že přechodem k elektromobilitě stoupně spotřeba elektřiny o 20%. Za posledních 100 let stoupla spotřeba elektřiny o 1000%. Takže s ohledem na postupný nástup e-mobility bych to neviděl jako problém.. spíše naopak, jsou místa na světě, kde je jednodužší jednorázově dostat solární panely než pravidelně vozit palivo. Ať to jsou třeba horské oblasti v Alpách nebo vesnice daleko od civilizace (třeba Řecké ostrůvky atd). A Hyudai má vždy startovací ceny nadstřelené o ca 20% takže časem se to bude pohybovat 700/900 tis, osobně bych za stejný peníz šel do Leafu, ale je to zajímavé obohacení trhu o použitelné auto, za které považuji z těch "levnějších": Leaf, Tesla 3, Chevrolet Bolt, i3s. Hlavní problém je posuzování e-aut podle dojezdu, ve finále většina spotřebitelů zjistí že jim stačí reálných 200 km, tato auto mají 300-400km. Takže v dalších generacích už místo zvyšování dojezdu můžeme očekávat pokles cen. Třeba u Leafu při stejné startovací ceně proti minulé generaci (ca 800.ooo) mají baterie 40kwh míst 24kwh a fyzicky stejnou velikost. Jak si veřejnost obecně přizná že těch ca 40kwh stačí, může dojít ke snižování ceny místo navyšování baterek. A když porovnáte nezigeneračně výkony motorů, to že elektromobily mají v postatě automat "v ceně" a hromady asistentů, nižší náklady na servis a palivo.. jsou ve srování se stejně výkonnými spalovacími auty s automatem již cenově srovnatelné.

Doporučujeme

Články odjinud