Koupit si auto s motorem 998 cm kubických může jen zoufalec. I když výrobce udává nějakých 88 Kw, tak naložený a plně obsazen pojede do kopečka na D1 na 2 max. 3. Vysoká spotřeba, nízká životnost. Na to bych neměl nervy a navíc ta cena, je za takovou sračku hodně vysoká.
No s tou zivotnosti mas pravdu, ale jel jsem v tom 3hrnku a nevim co s tim soudruzi v Korei udelali ale to auto ma tech 88kW k dispozici vicemene okamzite. Temer zadna turbodira. To auto tahne i do strmeho kopce a to jsme jeli ve dvou lidech. Vykon to ma na litr spoustu, to auto jede. Ale jak rikas je to za cenu zivotnosti velmi rychle leti do otacek a to udela casem svoje.
Pane redaktore Lažanský, motor 1.0 T-GDI je samozřejmě tříválec, ne čtyř, jak uvádíte v tabulce.
Si im to uz uplne ulahcil, ja som ich chcel nechat aspon jednu chybu opravit ci by na to prisli. Ako motoristicky novinar urobit toto len pri pisani vyrobcovych udajov je uz silna kava. Ako mozu byt potom objektivne testy:-D a preto sa neda nerit ich hodnotam v testoch, ak to takto cucaju z prsta :-D:-D:-D:-D:-D;-);-);-);-);-)
Fakt myslíš, že to po sobě ještě čtou poté, co to vyvěsí na web?
Tak problém je, že to nečtou ani před tím, než to na web pověsí.
Nie necitaju ;-)
S Konou jsem najel něco přes 500 km., a to v měsíci listopadu 2017. Docela pěkná jízda, každý se otáčel nebo se snažil mě předjet. Musím podotknout vozidel této značky jsem vlastnil několik včetně těch s cenou přes 800000 ,-Kč. Mé zkušenosti s těmito auty a nájezdem kolem 80 000 km jsou velice dobré. Kona je auto pro mladé hravé. Jeho jízdní vlastnosti v základu jsou na solidní úrovni. Musím pro ostatní uvést, že vlastním Hyundai Tuson 4x4 rok výroby 2016. Tak mám co srovnávat. Těším se na jízdu s Konou 4x4.
Mlady hravy za volantem... takovym se vyhybat.
On mladí nejsou jen feťáci, alkoholici, ale také slušní řidiči. Vy jste nikdy nebyl mladý. Za vašeho mládí se jezdilo se Škodovkou. A to když vám ji náhodou otec půjčil. Také jste se naučil jezdit a asi nikdy jste nic neporušil ani auto neodřel . Zázračný řidič.
Komentoval jsem spojeni MLADY HRAVY. Mlady jsem byl, poprve jsem ridil v autoskole v 17, otec mi auto nepujcoval, mel jsem lehkou nehodu kvuli lehkemu prekroceni rychlosti na prazdne silnici v nocnich hodinach... staci? ;-)
1.6t je jen o 90000tisic drazsi nez litrovy zaklad.Navic s automatem a 4*4.Pekny
Skutecne myslis 90 milionu? Nechtels spis napsat 90 tisic?
Milan Lažanský: Boze, clovicku nestastny.............. Stacilo poriadne precitat diskusiu a bolo by to 100%. Ved som to pisal v napovede:-D:-D:-D:-DSkusme este raz tu opravu:NAPOVEDA: HODNOTA KRUTIACEHO MOMENTU u 1,0 T-GDI................;-)Uz by sa to mohlo podarit:-D;-)
Hjovnaj nebrat !3-[
Milan Lažanský: Prosim opravte si tiechaoticke udaje v tabulke o technickych udajoch. Nebudem pisat ktore, dufam, ze to zvladnete napodruhe ;-)
Že by nejsilnější motor objemu 1 l. Tak 127 kW už je slušný výkon.:-DJá myslím, že bez nápovědy to nezvládnou.
Oni to fakt nezvladli :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D Mna klepne
Jsem říkal, že bez nápovědy to nezvládnou. Výkon se uvedl, ale o válcích se nepsalo, tak tedy válce zůstaly 4. :-D
Dam napovedu je tam viac ako jedna chyba a menej ako desat :-D
Naco som tu pisal napovedu, ked to neopravili uplne ................:-D
Dam im sancu ;-) ved to nie je az taka tazka uloha :-D
Oprava 120 kW.
To si koupí jen blázen. Za 400 000 mám nádhernýho prostornějšího Captura 1,2tce (4-válec, ne trapnej 3 válec )s výbavou intese, barvou na přání + vyh. sedadla, zatmavená okna, senzory + kameru
Za 549 000kč je o třídu výš Nissan Qashqai s motorem 1.6/160k. V parádní výbavě.
Kde má Kona trapnej tříválec?? i ten litr je čtyřválec, stačí číst či se podávat do tabulky -válce ventily 4/4...A ta výbava v základu je víc než slušná.Captura jsem porovnával s rodinnou SX4, a na to ,že je to o generaci modernější auto je prostoru uvnitř méně, než v tom Suzuki, včetně kufru.
tady možná 4, jinak 3https://www.hyundai.cz/files/download/model/kona... ...
Pán je evidentně znalec. :-D
jak znalec? vycházel jsem z prezentované tabulky.Znalec by měl být ten, kdo ji tady otiskl, ne?
litr je 3 valec https://www.youtube.com/watch...
SX4 3 válec s manuální klimou za cca 450 zlatejch. Čekací doba na auto 3/4 roku. Co tam máš dál?litrova Kona i stonic jsou řadové 3válce
SX4 se už dávno nevyrábí, takže se načekáš ještě déle, komiku:)
Ale kdo chce i mimo silnici a místo v autě není suzuka špatná volba, i když trochu výkonu navíc by neškodilo. Jen by mě zajímalo kde tech 100 kilo oproti jiným ušetřili... :-/.Místo SX4ky se dělá scross. To jen pro ty, co v tom vidí takový hrozný rozdíl...
Tak by si měli místní pissoárci tabulku upravit, protože 1.0 T-GDI samozřejmě JE tříhrnek.
OK vycházel jsem z prezentované tabulky. Nicméně na velokosti auta uvnitř trvám. a to se mi SX4 vzadu zdá prostonější.
A nekecáš?Kamera +10 000 Kč (pack city), elektrochromatické vnitřní zrcátko, zatmavená zadní okna +5 000 Kč ( pack premium), barva metalická +12 500 Kč, nebo speciální metalická +14 500 Kč, vyhřívaná přední sedadla +5 000 KčTakže cena je za Captur TCe120 intens 422 900 Kč + dovybavení 20 000 Kč bez metalického laku, celkem 442 900 Kč, ceník Captur 2.1.2018Tato výbava má však něco navíc (hliníková kola, automatickou klimatizaci).https://www.renault.cz/content/dam/Renault/CZ/pd... ... Jinak je to auto stejné kategorie, tedy malé SUV a pokud budeš chtít asi stejnou cenu, tak výbava ZEN, ale tam tyhle věci nejdou mnohdy ani doplatit a výbava je samozřejmě chudší.Nechápu, kde jsi přišel na prostornější interiér. Já to nejsem schopen posoudit a myslím si, ža ani ty ne. Obvodovými rozměry je Captur o něco menší.Které auto je po stránce uživatelské lepší, také nejsem schopen posoudit.
Nekacám ani trochu. Vim co jsem 22.12. 2017 platil :).Když odečteš prdplacený servis, připlacená jiná alu, koberce a příčníky na střechu jseš pod 400 jako nic.https://www.dropbox.com/s/b2hyadn65euj035/IMG_201... ... Prostornější interiér posoudíš usednutím na zadní sedadla. Věř že než jsem si koupil auto seděl jsem v dost autech. Vybíral jsem přesně auto v této třídě.Chtěl jsem auto s prostorem i pro dospelé vzadu , 4 válec , auto klima ,a park. kameru, cenu cca 400 zlatáků. V souboji , (Peugeot 2008, kona, C3 airctoss, stonic, - citelně méně prostoru , 3 válce, auto s auto klima a kamerou cenově jinde). ASX - až na tu cenu by ušel. Když jsme s ženou sedli do Captura a viděli ho v té černené bylo jasno. Na živo je to auto o 60% užasnější než na fotce.Věř že se za ním lidi otáčí. Mimochodem ještě před pár měsíci jsem si nedokázal představit ,že si někdy koupím Renaulta.
A co kufr? Právě přemýšlím Kona, Tucson, Sportage, Suzuki S Cross nebo Qashqai a pořád tápu. Uvidím po jízdách.
lidi se otaci za Capturem? ufff kde to zijete ze tam maj lidi potrebu se otacet za Capturem :-Dtve texty me prijdou tak trosku neco jako "koupil jsem si auto a tak je nejlepsi a mam stihomam a myslim si ze vsichni se na nej ted divaj, protoze je naprosto uzasne a nejuzasnejsi na celem .....Marsu"
když myslíš
takze tady verejne proklamujes, ze neumis pocitat.
No nebo ty. Dej si facku a podívej se na tu fakturu znova.
No jo, ale to jsi dostal výraznou slevu, a to je dost zavádějící vzhledem k prvnímu příspěvku. To se může u konkurence stát také, takže porovnáváš neporovnatelné. A nebyly to navíc skladovky s akční cenou? To je potom docela běžné u hodně automobilek.
Ne skladovka to nebyla. Na auto jsem čekal 3 měsíce.No a ta cena. Ono je to jak u který značky někdy i auta. Třeba v Kie mi neslevili nic z žádnýho modelu stejně tak v Mitsubishi. V peugeotu pár šušní. A třeba v Hyundai z Kony sleva nešla vůbec. Ale i30 mi slevil o 150 000 kdybych měl zájem. Nabízel mi vybavu style s tou naturbenou 1,4 za 402 zlatejch (bez barvy na přání). Prostě ty jejich ceníky jsou jenom nástřel osobně ti kolikrát řeknou něco jinýho. A pak tam byl faktor pohodlně si sednout sám za sebe. A to jde jen u Captura, Caktusu ,ASX (jenže základní cena modelu v výbavě edice100 byla o 80 víc + maj drahej servis a to auto si nemůžeš sám ani přezout). U ostatních máš přední sedadlo nalepeno na kolenou. Auto jsem vybíraj cca půl roku a za tu dobu jsem jich hubou koupil na 3 životy :)
jak sis tehdy mohl vyzkouset Konu kdys na Captura jsi cekal 3 mesice? v dobe kdy jsi toho Captura objednaval tak Kona na solonech nebyla ;-) Kona se zacala oficialne prodavat pred 2 mesici ;-) takze nam tu vsem krasne lzes v primem prenosu :-D
máš pravdu v Koně jsem seděl 2 dny po objednání Captura. V den objednání už ji měli v HK ,ale ještě nebyla vystavená. Já si původně jel prohlídnout tu i 30 jenže vedle je salon Rendlíka tak jsme se šli taky mrknout. A takhle to dopadlo. A 3 měsíce jsem nečekal máš taky pravdu. Objedával jsem na konci října a předpokládaný termín dodávky byl na konci ledna ,ale 22 prosince už byl.
Nechtěl jsem, ale budu puntičkář. Stejně jsi kecal, když jsi napsal, že za 400 000 Kč. Cenu jsi přešvihl o 15 470 Kč. :-)
Jasně ale s předplaceným servicem na 5 let 9900,-, Kobercema 1200,- , příčníkama 4200,-
predplaceny servis, pricniky a koberecky jsem dostal jako bonus k druhe sade kol, v cem je to jako vyjimecne?
půl roku vybírat auto a skončit u rencka - tak to je diagnóza
Jo přesně takový chytráci jako jsi ty si koupí MBéčko a maj pocit vyjmečnosti.
ano osobní Mercedes-Benz je u nás statisticky,historicky i cenově výjimečná značka ale možná si myslel Škodu Mladá Boleslav a i ta je o parník před rendlikem
je to novinka a cena casem klesne, navic dealeri Hiunday davaj vpohode slevy 100-150 tisic na auta za 400+k cenikove, takze 550 za 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 muze ve finale bejt za treba 400-450k
Problém Hyundaie je hlavně v tom, že nenabízí slabší motor s nižší cenou, jako je tomu třeba u Capturu či 2008. Základ od čtyřset tisíc lidi odradí, protože každý v autě nepotřebuje foukanou sekačku se stodvaceti koňmi.
to jestli je to problem nebo neni, ukazou az prodeje treba po roce, on i ten slabsi motor je vpodstate srovantelny s atmosferickou 1.6 kterou zarizli pred rokemnejake stigma spatnosti davaji 3 valcum pouze nerdi na forech, jinak by to nebyla nejprodavanejsi motorizace kuprikladu ve Fabii nebo nove i30, Kona je male auto a 3 valec ji dle meho nijak nebrzdi, predpokladam ze ty jsi s tou motorizaci jeste ani nejel vid?
Trošku problém crossoverů je hmotnost. Ta provozní u Koníka skoro půldruhý tuny. Nalož dva kámoše s báglem a vyraž s litříkem ráno za robotou. Nebo do hor... a až tě v prvním kopci předjede trabant pochopíš, proč je pro většinu lidí do 4 místnýho auta potřeba těch 250 Nm. Ale kdo jezdí sám a v kufru vozí pytel vzduchu, pro toho dobrý;-)
Jenže proč je to nejprodávanější motorizace, třeba v té Fabii? Vždyť tam už ani nic jiného k dispozici není. Totéž u i30 - chceš výkon a neplatit zase tak moc? Tříhrnek.Mně je ten motor v zásadě ukradený, jak jede. Problém vidím v myšlení lidí, protože by chtěli auto s cenou třeba o padesát, šedesát tisíc nižší. Jenže to s T-GDI nepůjde.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.